رئیس دفتر ریاست جمهوری اوکراین اعلام کرد که ممکن است قطع برق هفته ها در این کشور ادامه داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لبنانی‌ها از شب گذشته با تعطیلی دو نیروگاه برق حرارتی به دلیل انباشت بدهی‌های شرکت برق لبنان در بی برقی به سر می‌برند.
تهاجمی بودن و در عین حال مدرن و آینده‌نگرانه بودن، از عناصر طراحی خودرو‌های برقی کیا هستند. در نمای جلویی، چراغ خودرو به شکل دوتایی، اما متصل به هم طراحی شده است. با توجه به برقی بودن این خودرو، فضای زیادی در نمای جلویی، خالی از هر گونه شلوغ کاری است.
پرویز غیاث‌الدین کارشناس برق گفت: موضوع مربوط به تحریم‌ها نیست. برق نیاز به سرمایه‌گذاری بسیار زیادی دارد، اما نه بخش خصوصی و نه دولت آمادگی سرمایه‌گذاری ندارند. علت اینکه بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در این بخش ورود نمی‌کند این است که این نوع تجارت یا زیان‌ده است یا سود اندکی دارد.
پس از اینکه بیش از نیمی از بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا از خواندن سرود ملی این کشور قبل از بازی گروهی جام جهانی مقابل هلند خودداری کردند، بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی این کار را شرم‌آور توصیف کردند. این اعتراض خاموش توسط کاربران بی احترامی خوانده شده و همچنین انتقادات شدیدی را به دنبال داشت و برخی اعضای تیم زنان ایالات متحده را متهم کردند که در صحنه جهانی به اندازه کافی میهن پرست نیستند. مسابقات جام جهانی زنان در استرالیا و نیوزیلند در حال برگزاری است و دیدار دو تیم فینالیست دور قبل یعنی آمریکا و هلند به تساوی ۱-۱ به پایان رسید.
خوان کوادرادو با انتقالی غیرمنتظره، به اینتر پیوسته و تنها اعلام رسمی آن باقی مانده است.
بی‌برقی، افزایش قیمتها و سقوط ارزش پول مردم را در مناطق تحت کنترل ائتلاف سعودی در یمن به خیابانها کشاند.
۴۶ اداره و سازمان پرمصرف شهر تهران به دلیل بی توجهی به مصوبات هیات دولت با قطعی انشعاب برق مواجه شدند.
شاید این یکی از ماندگارترین تیتر های تاریخ ایران برای بازی بی نظیر یکی از ستاره های پرسپولیس است
وزیر دفاع کشورمان گفت:راهبرد برخی کشورهای غربی در آفریقا؛ تعقیب اهداف استعماری و ایجاد تنش و بی ثباتی است.
شیرینی حلزونی یکی از شیرینی‌های بسیار خوشمزه و ساده می‌باشد که عطر و طعم بی نظیری دارد و شما می‌توانید این شیرینی خوشمزه را بدون فر و همزن برقی به راحتی در خانه تهیه کنید و از طعم بی نظیر این شیرینی لذت ببرید.
هنوز مشخص نیست که شاسی‌بلند آفرود بی وای دی در کشور‌هایی همچون استرالیا نیز عرضه خواهد شد یا خیر، اما باور بر این است که SF پایه و اساس یک وانت برقی جدید را برای عرضه در سال آینده میلادی تشکیل خواهد داد. جزئیات زیادی از محصول جدید خودروساز یاد شده در دست نیست هرچند مقامات بی وای دی می‌گویند طول خودرو نزدیک ۵ متر خواهد بود و فاصله بین محوری آن نیز به ۲.۸۵ متر خواهد رسید که از این نظر مشابه خودرویی همچون تویوتا لندکروزر سری ۳۰۰ است.
اهواز - سخنگوی دولت گفت: تورم و خلق پول به وجود آمده در دولت یازدهم و دوازدهم در ۱۰۰ سال گذشته بی سابقه بود.
پرسپولیس سالها و روزهای خوبی را در رقابت های فوتبال ایران به جا گذاشته است، ولی پرسپولیس سال 61 داستانش با بقیه تیم ها فرق دارد.
یک منبع آگاه گفت: وزیر نفت در مکاتبه‌ای با معاون اول رئیس جمهور برای جلوگیری از خاموشی و قطع سراسری برق و گاز، خواستار تعطیلی کامل روزهای شنبه و یکشنبه تهران شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: به عنوان اعضای شورای شهر اطلاع ریز و دقیقی درباره سامانه «من شهردارم» نداریم.
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: اگر به رشته هایی مانند قایقرانی توجه شود قطعا کارهای بزرگ تری صورت خواهد گرفت، رشته های هستند که می بازند ولی حواله خودرو می گیرند.
رویای اصلی لیونل مسی فتح جام جهانی است اما شاید در کنار آن به برخی جوایز فردی نیز فکر می کند.
یک شرکت فناور موفق شده است با توانمندی بومی در حوزه امحاء و بی خطرسازی انواع پسماندهای باقی ‌مانده از لامپ‌های فلورسنت و گازی، چاپگرها و خدمات خود را ارائه کند.
تا امروز حکمی بر ابطال مالکیت هلدینگ دریک و محمدرضا زنوزی صادر نشده چرا که ظاهرا در این جلسات ادله و مستندات ناصر شفق کافی نبوده است.
با وجود گذشت دو ماه از برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی و پایان کار کاروان ایران در این بازی‌ها هنوز پاداش برخی مربیان که ورزشکاران‌شان موفق به مدال‌آوری در قونیه شدند، پرداخت نشده است.
با وجود گذشت دو ماه از برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی و پایان کار کاروان ایران در این بازی‌ها هنوز پاداش برخی مربیان که ورزشکاران‌شان موفق به مدال‌آوری در قونیه شدند، پرداخت نشده است.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: متاسفانه برخی از مدیرانی که منصوب می‌شوند علاوه بر نداشتن تخصص لازم و تحصیلات مرتبط، هیچگونه برنامه پیشگیری از فسادی نداشته و ارائه نکرده‌اند.
دزفول- نماینده مردم دزفول در مجلس با اشاره به مصرف بی رویه آب و برق در وزارتخانه‌ها و ادارات کشور، گفت: ضروری است که فرهنگ سازی در زمینه مصرف بهینه آب و برق از دولت آغاز شود.
ارتباط ما(خانه سینما) با دولت دکتر احمدی نژاد چندان مناسب نبود. هماهنگی برای حضور آنان بی واسطه وزارت فرهنگ و ارشاد از طریق بخش امنیت وزارت اطلاعات انجام شد. سه دیدار در دو محل متفاوت با رابط شان داشتم و اطلاعات مهمانان و سوابق سینمایی شان را در بیست، سی صفحه ارایه کردم. درست چهل و هشت ساعت بعد از اجرای مراسم اعطای جوایز اسکار آن سال، ساعت 1 بامداد، هواپیمای شرکت هواپیمایی انگلیس به زمین نشست. من و دو همکارم حمید رضا پورنصیری و پرستو دوکوهکی منتظر پایین آمدن از پله های برقی بودیم اما بعد از خروج کامل مسافران پرواز یاد شده خبری از مهمان مان نشد. مضطرب و نگران شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ