معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به تشییع پیکر پاک شهید حمزه علینژاد در شهر رشت گفت: آیین تشییع و بدرقه پیکر مطهر این شهید والامقام ساعت ۸:۳۰ صبح روز دوشنبه ۹ آبان ماه از مقابل سپاه ناحیه مرکزی رشت به سمت میدان فرهنگ و میدان شهرداری برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئول روابط عمومی سپاه کربلا از عرج شهادت‌گونه مدافع امنیت در تنکابن خبر داد و گفت: نیرو‌های امنیتی ضارب را دستگیر کردند.
در اطلاعیه سپاه عاشورا آمده است: بسیجی دلاور "امیر حسین‌پور" که در ماموریت گشت رضویون از ناحیه سر و چشم توسط فرد مهاجم و متهم به شدت مجروح شده بود، بعد از گذشت چهار روز تحمل جراحات شدید عصر روز گذشته به یاران شهید عرصه امنیت پیوست.
معاون فرهنگی سازمان صدا و سیما گفت: همین کسانی که دم از سعه صدر و تنوع و چندصدایی می‌زدند، یک وحید جلیلی را روی آنتن تحمل نمی‌کردند. از حوزه هنری اخراج شدیم، به خاطر اینکه صداوسیما را نقد کردیم. دو تا انتقاد به یک سریال کردیم، بسیج شدند از ضد ولایت فقیه به ما بستند تا خوارج و ابن‌ملجم و...
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نفتکش خارجی متخلف را در آب‌های تنگه هرمز توقیف کرد. هنوز از دلایل توقیف این نفتکش خارجی اطلاعاتی منتشر نشده است.
ری- فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: ۴۰۶ بسیجی و سپاهی در استان تهران طی اغتشاشات سال گذشته مجروح شدند.
ری- فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: ۴۰۶ بسیجی و سپاهی در استان تهران طی اغتشاشات سال گذشته مجروح شدند.
مشهد-سربازان گمنام امام زمان ناحیه مقاومت بسیج سپاه ابوذر در مشهد پس از یک عملیات رصد و با اشراف اطلاعاتی، ۵ هزار عدد مواد محترقه را کشف و ضبط کردند.
مشهد ـ سربازان گمنام امام زمان در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ابوذر در مشهد پس از یک عملیات رصد و با اشراف اطلاعاتی، ۵ هزار مواد محترقه را کشف و ضبط کردند.
مجری طرح کاشت یک میلیارد نهال در کشور گفت: بر اساس آمار ارائه شده از استان‌ها از یک ماه گذشته تاکنون حدود ۲۵ میلیون نهال با همکاری گروه‌های مردمی، بسیج، سپاه در کشور کاشته شده است.
نیشابور ـ فرمانده ناحیه بسیج سپاه نیشابور گفت: همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، پیکر مطهر یک شهید گمنام در نیشابور تشییع و به خاک سپرده شد.
سردار مرتضی عمو مهدی گفت: بدنبال اغتشاش‌های شامگاه شنبه در شهر سمیرم یکی از مدافعان امنیت بسیجی توسط اشرار مسلح ضد انقلاب به ضرب گلوله به شهادت رسید.
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد اسامی ۵ مقام نظامی ایران و یک شرکت مرتبط با نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. «حسن حسن‌زاده»، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران، «سید صادق حسینی»، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، «حسین معروفی»، معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج، «مسلم معین»، مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج و «محمد جعفر منتظری»، دادستان کل جمهوری اسلامی ایران در این فهرست قرار گرفته‌اند.
سپاه کربلا مازندران اعلام کرد: "شهید احمد صالحی" روز گذشته در حین ماموریت تعقیب و گریز و مقابله با یک تیم تروریستی تکفیری که قصد برهم زدن امنیت کشور را داشت در حوالی شهرستان زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
رئیس دادگستری استان اصفهان گفت: در پی حمله مسلحانه به یک نیروی بسیجی سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان که منجر به شهادت ایشان شد با صدور دستورات ویژه قضایی توسط دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان شناسایی و دستگیری عاملان این ترور در دستور کار قرار گرفت.
زاهدان - قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از شهادت یک بسیجی در منطقه سراوان خبر داد.
سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از شهادت رضا داستانی یکی از بسیجیان فعال و دریادل اصفهان در صبح امروز ( دوشنبه ) و در اقدام تروریستی مزدوران استکبار جهانی خبر داد.
در اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه عاشورا گفت: ضارب و قاتل این شهید والامقام طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی، شناسایی و دستگیر شد که جزییات بیشتر در این زمینه طی روز‌های آینده منتشر و اطلاع رسانی می‌شود.
بنابر اشراف اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، اعضای تیمی که در اغتشاشات اخیر مبادرت به انجام اقدامات ضدامنیتی از قبیل آماده سازی و تهیه مواد نارنجک جنگی و بمب های دست ساز و آتش زا برای استفاده در فعالیت های خرابکارانه می نمودند، طی یک عملیات ضربتی در شهر ایلام دستگیر شدند.
مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) با حضور فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران و مسئولین شهرستان ورامین در این ناحیه برگزار شد.
ابوالفضل عمویی گفت: یکی از واکنش های سپاه حملات موثر به مقر برنامه‌ریزی فکری جریانات جدایی طلب در اقلیم شمال عراق بود. این افراد به دنبال برنامه‌ریزی برای نفوذ و خرابکاری در کشور بودند که ضربات اساسی به این گروه های تجزیه طلب و برانداز زده شد.
قرارگاه سپاه قدس زاهدان از شهادت یک تن دیگر از مجروحان حادثه روز جمعه زاهدان خبر داد.
حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران بیان کرد: کسانی که کمترین شناختی از این دو نهاد قدرتمند و بازوان توانای انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی دارند، می‌دانند که در حقیقت ارتش، سپاه و بسیج یک حقیقت هستند با چند نام و در واقع یک هویت واحد دارند.
امام جمعه موقت تهران در واکنش به تلاش دشمنان نظام اسلامی برای تفرقه‌افکنی میان نیروهای مسلح، گفت: ارتش، سپاه و بسیج یک حقیقت هستند با چند نام و در واقع یک هویت واحد دارند.
به خاطر عقبه‌ای که با آنها داشتم حساس شدم و دیدم داستان فیلم، داستان همان سریال «والعصر» با مضامینی همچون گروگانگیری، روایت یک بسیجی و همسرش،عموی فرمانده سپاه کاراکتر بسیجی، درگیری‌های اطلاعاتی در خارج از محیط گروگانگیری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ