امام جمعه موقت تهران در واکنش به تلاش دشمنان نظام اسلامی برای تفرقه‌افکنی میان نیروهای مسلح، گفت: ارتش، سپاه و بسیج یک حقیقت هستند با چند نام و در واقع یک هویت واحد دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز جمعه، سید ابراهیم رئیسی در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، به‌ ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حرکت در مسیر خدای متعال و اجرای دستورات الهی را از ویژگی‌های سپاه پاسداران دانست که آن را از همه نیروهای مسلح جهان ممتاز کرده و به آن قدسیت می‌بخشد.
سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، به‌ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حرکت در مسیر خدای متعال و اجرای دستورات الهی را از ویژگی‌های سپاه پاسداران دانست که آن را از همه نیروهای مسلح جهان ممتاز کرده و به آن قدسیت می‌بخشد.
آیین الحاق سامانه سلاح کروز بردبلند دریایی ابومهدی با حضور امیر سرتیپ قرایی آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ارتش و سپاه انجام شد.
موشک کروز ابومهدی با حضور وزیر دفاع، جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش و فرمانده نیروی دریایی سپاه به یگان‌های دریایی ارتش و سپاه الحاق شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت:ناوگان مقتدری را در حال تولید داریم که امنیت و اقتدار را برای کشور ما به ارمغان آورده و خواهد آورد.
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی گفت: سپهبد شهید صیاد شیرازی فرمانده‌ای با تدبیر بود که پیروزی‌های جنگ را مرهون ترکیب مقدس سپاه و ارتش می‌دانست.
فرمانده انتظامی کشور خاطرنشان کرد: هر فردی که بخواهد وحدت ارتش و سپاه را خدشه‌دار کند معمولاً جزو افرادی هست که در گروه منافقین قرار می‌گیرد.
فرمانده کل ارتش گفت: امروز بهترین سطح هماهنگی‌های میدانی بین همه رده‌های ارتش و سپاه در عرصه عملیات و طرح‌ها وجود دارد.
فرمانده کل سپاه گفت: امروز روز میلاد ارتش نوین اسلام و روز تولد یک ارتش صاحب فضیلت با تفاضلاتی از همه ارتش‌های عالم به واسطه مردان و ستاره‌های درخشانش که در آسمان معنا نورافشانی می‌کند، است.
تفاهم‌نامه گسترش همکاری و هم‌افزایی بین دو نیروی زمینی ارتش و سپاه امروز با حضور فرماندهان «نزاجا» و «نزسا» به امضا رسید.
فرمانده کل سپاه در پیامی به سرلشکر موسوی تاکید کرد: ارتش و سپاه دست در دست هم در خط مقدم پاسداری از انقلاب و ایران عزیز همچنان دشمنان را ناامید خواهند ساخت.
فرمانده کل سپاه در پیامی به سرلشکر موسوی تاکید کرد: ارتش و سپاه دست در دست هم در خط مقدم پاسداری از انقلاب و ایران عزیز همچنان دشمنان را ناامید خواهند ساخت.
فرمانده پایگاه وحدتی دزفول به مناسبت ولادت امام حسین (ع) با فرمانده کل سپاه پاسداران دیدار و گفتگو کرده و اعلام شد که اتحاد ارتش و سپاه موجب هراس دشمن شده است.
اهواز - فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قدرت بازدارندگی و اتحاد ارتش و سپاه موجب دلگرمی ملت، هراس دشمن و رضایت فرمانده معظم کل قوا (مدظله) شده است.
در دیدار فرمانده کل ارتش و فرمانده کل سپاه به مناسبت روز پاسدار تاکید شد که وحدت، اخوت، دوستی، یک‌دستی و قدرت هم افزایی سپاه و ارتش عامل عصبانیت دشمنان است.
فرمانده کل ارتش گفت: سپاه از برکات نظام اسلامی و محصول ژرف اندیشی امامین انقلاب است که با توشه ولایتمداری، تقوا، بصیرت و مجاهدت‌های بسیار، الگوی دلدادگان انقلاب اسلامی شده است.
نیروهای مسلح از همان دقایق اولیه زلزله در خوی در کنار مردم زلزله زده این شهرستان در حال ارائه خدمت هستند.
یگان‌های نمونه بهداری رزمی سپاه، ارتش و فرماندهی انتظامی، چهارشنبه، رزمایش بزرگ امداد تخصصی و امدادی بین بیمارستانی نیروهای مسلح را در شمال شرق کشور برگزار می‌کنند.
امیر حیدری و سردار پاکپور، بر هم‌افزایی و اتحاد روزافزون نیروی زمینی ارتش و نیروی زمینی سپاه تأکید کردند.
سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در دفتر امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با وی دیدار و گفتگو کرد.
حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران بیان کرد: کسانی که کمترین شناختی از این دو نهاد قدرتمند و بازوان توانای انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی دارند، می‌دانند که در حقیقت ارتش، سپاه و بسیج یک حقیقت هستند با چند نام و در واقع یک هویت واحد دارند.
قائمشهر- فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: به همت رزمندگان دریادل نیروهای دریایی ارتش و سپاه، با اشراف هوشمند اطلاعاتی، کنترل و رصد لحظه‌ای، ثبات امنیت در خلیج فارس و دریای عمان برقرار شده است.
این یک تغییر چشمگیر نسبت به دو سال گذشته است؛ زمانی که فلزات در موجی از خوش بینی های پس از قرنطینه، پیش بینی های تورمی و غوغای عرضه افزایش یافتند. اکنون، تورم اینجاست و ذخایر هنوز کم است. اما به دلیل نگرانی ها در مورد کند شدن فعالیت صنعتی در سراسر اقتصادهای بزرگ، قیمت ها به شدت کاهش می یابد و تقاضا در چین کاهش می یابد.
در سال‌های پایانی جنگ، قرارگاه سری نصرت به فرماندهی شهید سردار علی هاشمی، فرمانده سپاه ششم امام صادق (ع) تشکیل شد و بعد از آنکه دشمن پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ دست به هجومی دوباره زد، او و یارانش با دلاوری‌های فراوان شهید شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ