بدهی و جریمه 70 میلیاردی یک شرکت وزارت ورزش به مالیات
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست تیم فوتبال تراکتور می‌گوید با توجه به تغییرات زیاد این تیم و عدم هماهنگی بازیکنان، جریمه‌ای برای اعضای تیم در نظر گرفته نخواهد شد.
شهردار منطقه یک درباره جریمه خشکاندن درختان خیابان ولیعصر گفت: جریمه هنوز از سوی شهرداری دریافت نشده و پایان کاری هم صورت نگرفته است، اما این اطمینان را می‌دهم که تا بدهی تسویه نشود موافقت‌نامه‌ای صادر نخواهد شد.
حجت الاسلام احمد سالک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: نباید قانون حجاب و عفاف شرطی شود. من این را ندیده ام، ولی شنیده ام که دارد شرطی می‌شود. این نگران کننده است. اگر شرطی شد، فساد دارد و فساد آور است. شرطی یعنی یک عکس بگیرید و بدهید، یک تلفن بزنید و بگویید، ما هم جریمه می‌کنیم. ولی آن‌ها جریمه نمی‌دهند. مگر کسی که قصد کشف حجاب دارد برایش مهم است که یک میلیون یا ده میلیون جریمه بدهد؟! این نکته قابل توجه است.
این روز‌ها بحث اضافه برداشت‌ها یا بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی بسیار زیاد شده است. این عوامل دست به دست هم داده اند تا رشد پایه پولی نیز افزایش معنی داری داشته باشد. برای حل این مشکلات باید از یک سو اجازه دست درازی دولت به منابع بانک‌ها داده نشود و از سوی دیگر بانک‌های بد و پرریسک یا بانک‌هایی که نمی‌توانند تراز مالی خود را حفظ کنند، جریمه شوند یا برخورد سنگینی با این بانک‌ها انجام شود.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: پیگیری‌هایی را انجام دادیم تا ظرف یک تا دو هفته آینده بخش عمده‌ای از بدهی و مطالبات کشاورزان را پرداخت کنیم.
رئیس هیأت بیلیارد تهران گفت: در نامه‌های مجامع بین المللی به مسئولان ورزش کشور به صراحت اعلام شده که انتخابات طبق قانون برگزار نشود تعلیق و جریمه خواهیم شد.
کمیته انضباطی برای گرفتن موقعیت گل قطعی از تیم‌های مقابل جریمه نقدی لحاظ می‌کند.
ساپینتو در فصل جاری چندین و چندبار از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه و محروم شده است و اگر به این اتهام او هم رسیدگی شود، احتمال دارد چند بازی باقیمانده فصل را هم از دست بدهد.
امام جمعه مشهد: بدیهی است که در برابر هر اقدام ضدقانونی، حاکمیت مکلف است تا با قدرت برخورد کند. به همین دلیل هم بود که مسئولان فرهنگی قرارگاه حجاب تشکیل دادند و براساس مصوبه آن، جریمه افراد بی‌حجاب را تصویب کردند تا در آن برخورد میان حافظ قانون با فرد بی‌حجاب به حداقل ممکن برسد.
نماینده مردم تبریز در مجلس اظهار کرد: ممکن است بعضی جا‌ها دوربینی داشته باشند، ولی اینکه بتوانند کامل پوشش دهند و برخورد کنند موفق نخواهند شد. بعید است این روش جواب بدهد. کلیت قضیه این است که کار فرهنگ را با بگیر و ببند نمی‌شود حل کرد؛ باور را نمی‌توان با دستور درست کرد.
هوشنگ نصیرزاده از طی مراحل نهایی پرونده لایسنس حرفه‌ای این باشگاه خبر داد.
رییس فدراسیون شمشیربازی گفت: به شدت در فشار مالی هستیم اما نمی‌توانیم اعزام‌هایی که برای کسب سهمیه المپیک است را لغو کنیم.
فیفا، کرواسی را به دلیل توهین هواداران این تیم به دروازه‌بان صرب تبار کانادا جریمه کرد.
جان کارو، مهاجم سابق تیم ملی نروژ، به اتهام فرار مالیاتی به 14 ماه حبس محکوم شد و باید 43 هزار پوند نیز جریمه بدهد.
مجمع فوق‌العاده فدراسیون وزنه‌برداری برگزار شد و اساسنامه فدراسیون و آیین‌نامه های برگزاری انتخابات کمیسیون ها به تصویب رسید.
باشگاه استقلال ممکن است مجبور به پرداخت 600 هزار دلار جریمه بابت عدم پرداخت پول به سانتاکلارا شود.
حامد لک که مثل تعدادی از بازیکنان فوتبال، در پی مرگ مهسا امینی با مچ‌بند مشکی در زمین مسابقه حاضر می‌شد، حالا باید به جرم بستن نوار مشکی روی دستش توضیح بدهد؛ البته اگر شانس بیاورد و از سوی باشگاه مس رفسنجان، با توجه به صحبت‌هایی که نماینده مجلس این شهر مطرح کرده، با محرومیت یا جریمه روبه‌رو نشود.
مدافع مس کرمان می گوید به ناحق محروم و جریمه شده و به خاطر غیبت در دیدار با هوادار گله مند است.
سایت ال‌کنفدیدنسیال به خاطر انتشار فایل‌های صوتی منتسب به فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، محکوم شد و باید یک یورو جریمه بدهد!
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، معتقد است تیمش برابر بنفیکا با تمرکز کامل در میدان حاضر شود.
با انتشار لیست جدید بدهی‌های باشگاه پرسپولیس، اسامی عجیبی در بین آنها دیده می‌شود که در ادامه این گزارش به آنها خواهیم پرداخت.
احمد راستینه، نماینده مجلس گفت: «درصورت صدور احکام قضایی، تاج از ریاست فدراسیون عزل و برکنار می‌شود؛ مثل همان اتفاقی که برای رئیس فیفا (بلاتر) افتاد. در کمیسیون اصل ٩٠ محکومیت تاج برای همه اعضا قطعیت پیدا کرده است. البته بهتر است مهدی تاج به احترام مردم و به علت جریحه دار شدن افکار عمومی استعفا بدهد.» او افزود: «بهتر است مهدی تاج به احترام مردم و به علت جریحه دار شدن افکار عمومی استعفا بدهد. مجلس شورای اسلامی تا به ثمر نشستن این پرونده آن را رها نخواهد کرد.»
بدهی مالیاتی که فدراسیون شطرنج بابت معاملات غیرعرف حدود یک دهه پیش در این فدراسیون متحمل به پرداخت آن شده با لحاظ کردن جریمه تاخیر از ۱۴ به ۱۶ میلیارد تومان افزایش یافته است.
مدیرعامل باشگاه شهر خودرو می‌گوید مدیران باشگاه امید وحدت خراسان باید هر چه زودتر نسبت به پرداخت بدهی بازیکنان و مربی خارجی تیم اقدام کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ