مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: یکی از چالش‌های مطرح شده، بدهی دولت به صندوق ذخیره است که قریب به ۳ هزار و ۶۰ میلیارد تومان تا پایان سال ۱۴۰۰ برآورد شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عاشوری گفت: سه راه‌حل برای پرداخت مطالبات دولت به پالایشگاه‌ها وجود دارد که یکی از آنها تهاتر مطالبات با بدهی های مالیات است.
با اضافه شدن ایمان سلیمی به جمع بازیکنان استقلال حالا شرایط برای بازی کردن با سه مدافع مرکزی هم برای نکونام فراهم شده است.
شمشیری که به عنوان نمونه بازآفرینی‌شده از اثر تاریخی اصلی در یک موزه آمریکایی نگهداری می‌شد، در حقیقت یک اثر تاریخی سه‌هزار ساله است.
حسین خیبری، عضو هیئت مدیره پرسپولیس می‌گوید این باشگاه بیش از سه میلیون دلار از AFC طلب دارد.
با گذشت حدود سه ماه از سال، امروز بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای به بانک‌ها، از افزایش حداکثر مجموع اصل تسهیلات خرد قابل پرداخت به هر مشتری در هر مؤسسه اعتباری به ۳۰۰ میلیون تومان خبر داد.
با گذشت حدود سه ماه از سال، امروز بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای به بانک‌ها از افزایش حداکثر مجموع اصل تسهیلات خرد قابل پرداخت به هر مشتری در هر مؤسسه اعتباری به ۳۰۰ میلیون تومان خبر داد.
با گذشت حدود سه ماه از سال، امروز بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای به بانک‌ها از افزایش حداکثر مجموع اصل تسهیلات خرد قابل پرداخت به هر مشتری در هر مؤسسه اعتباری به ۳۰۰ میلیون تومان خبر داد.
وزیر نفت در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: خوشبختانه ظرف ۲۰ ماه و در سه قسط اصل بدهی به ترکمنستان را پرداخت کردیم.
قیمت طلا امروز (چهارشنبه) با توجه به پیشرفت در توافق سقف بدهی ایالات‌متحده و انتظارات مبنی بر اینکه فدرال رزرو احتمالاً نرخ های بهره را افزایش خواهد داد، کاهش یافت و به سمت اولین کاهش ماهانه خود در سه ماه اخیر حرکت کرد و وضعیت طلا به عنوان پناهگاه امن را کاهش داد.
باشگاه استقلال از پرداخت مطالبات سه خارجی این باشگاه از جمله سرمربی ایتالیایی این باشگاه خبر داد. این سنگین ترین بدهی آبی‌ها به یک سرمربی بود که باعث محرومیت آنها از حضور آسیا شد.
سرپرست استقلال از پرداخت بدهی استراماچونی با همراهی بانک شهر ظرف دو سه روز آینده خبر داد.
رضا درویش در مصاحبه امروز خود با ورزش سه به موضوعی عجیب اشاره کرد و مدعی شد یک بدهی قدیمی اکنون دردسر بزرگی برای آنها شکل داده است.
از زمانی که آندره استراماچونی مربی ایتالیایی در استقلال مشغول به کار شد تا امروز مدیریت این باشگاه هفت بار تغییر کرد اما هیچکدام نتوانستند بدهی او را در سه سال و نیم گذشته پرداخت کنند.
سرمربی ذوب آهن اصفهان می گوید مصدومیت در فوتبال امری طبیعی است و کاری نمی تواند انجام بدهد.
مدیرعامل پیشین استقلال در یک اتفاق جالب هیچ بدهی جدیدی به خارجی‌ها از خودش برجای نگذاشته است.
در حالی که صحبت از بدهی مالیاتی ۱۱، ۱۲ میلیارد تومانی برانکو مطرح شده، اما اصل بدهی مالیاتی ۴ میلیارد تومان است و بقیه مبلغ اضافه شده جرائمی است که در این سال‌ها به آن تعلق گرفته است
مدیرعامل ستاد دیه کشور از آزادی سه هزار و ۶۰۶ زندانی جرایم غیرعمد با رقم بدهی بالغ بر بیست هزار و ۸۵۵ میلیارد ریال در نیمه نخست سال خبر داد.
کارلوس کی‌روش قصد دارد در جدال با سنگال به علیرضا بیرانوند استراحت بدهد.
مدیرعامل باشگاه شهر خودرو می‌گوید مدیران باشگاه امید وحدت خراسان باید هر چه زودتر نسبت به پرداخت بدهی بازیکنان و مربی خارجی تیم اقدام کنند.
سرمربی نفت آبادان امیدوار است با توجه به شارژ مالی بازیکنانش سه امتیاز مسابقه برابر هوادار را بدست بیاورد.
امشب با مشخص شدن سه تیم صعودکننده از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا تکلیف گلدان‌های قرعه‌کشی مرحله نهایی چمپیونزلیگ به صورت کامل روشن خواهد شد.
کمیته بدوی انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال و یکی از سه نامزد ریاست بابت برخی از رفتارهایش تذکر و از او توضیح خواست.
یکی از بدهی‌های فدراسیون فوتبال کشورمان بدهی مالیاتی کارلوس کی‌روش بود که در نهایت این مبلغ با گذشت سه سال پرداخت شد.
«ذبیح‌الله خداییان» سخنگوی قوه قضاییه، امروز (سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه) در جریان نشست خبری خود به سؤالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف پاسخ داد و گفت: کسانی که اقدام به انتشار به مطالب کذب کنند و یا مدارک کافی ندارند، تحت تعقیب قرار و محکومیت می گیرند. افراد باید در انتشار اطلاعات دقت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ