رضا درویش در مصاحبه امروز خود با ورزش سه به موضوعی عجیب اشاره کرد و مدعی شد یک بدهی قدیمی اکنون دردسر بزرگی برای آنها شکل داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مالک اسبق باشگاه پدیده مشهد در اتفاقی جالب توجه به عنوان سرمربی در فصل آتی کار را دنبال خواهد کرد.
پیشکسوت باشگاه استقلال حضور جواد نکونام در راس کادرفنی آبی پوشان را اتفاق خوبی می‌داند و تاکید دارد همه باید به او کمک کنند تا در کارش موفق شود.
در اتفاقی عجیب و جنجالی، رجب طیب اردوغان حین مصاحبه انتخاباتی در تلویزیون دولتی ترکیه برای دقایقی به خواب فرو رفت.
در شرایطی که هیات ژوری رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی، رای به تکرار مبارزه امین طاهری و جان محمدی داد که این اقدام بر خلاف قوانین اتحادیه جهانی کشتی است.
متئو آلِمانی، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا مایل به توضیح زیاد درباره اتفاق جالب توجه مدافع آبی‌اناری‌ها نشد.
فردا شب بنفیکا در دربی حساس شهر لیسبون در زمین اسپورتینگ به میدان می‌رود و در صورت پیروزی، قهرمانی‌اش قطعی خواهد شد. اتفاقی مشابه برای بارسا که هفته قبل در زمین رقیب همشهری رخ داد.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کنیا می‌گوید فعلا قصد ندارد درباره بازی با ایران و اتفاقی که باعث ناراحتی‌اش شده است صحبت کند.
بیلبورد‌های عجیب در شهر‌های ‎روسیه که روی آن نوشته شده است: تماشا کنید که در ۲۳ مارس چه اتفاقی خواهد افتاد، فقط چند ساعت باقی مانده است!
اتفاقی که حالا به نوعی دیگر در فوتبال نروژ هم تکرار شده است و او این بار بی پروا در این خصوص پستی منتشر کرده و در آن اشاره کرده که همیشه یک عده احمق نگذاشتند که او به آنچه که حقش بوده برسد.
نساجی یک روز درخشان را در برابر نفت مسجد سلیمان پشت سر گذاشت. اما در پایان بازی و خارج از زمین اتفاقی افتاد که همه چیز را تحت‌الشعاع قرار داد.
ستاره سالهای دور استقلال ومربی این روزهای فولاد یکی از گزینه های همیشگی مطبوعات برای جذب مخاطب با تیترهای جنجالی بود، اتفاقی که در دوران مربیگری او هم به دفعات دیده شده است.
ترک اردوی فولاد از سوی جواد نکونام، غیرقابل پیش‌بینی‌ترین اتفاقی بود که می‌شد در فردای بازی پر سر و صدای لیورپول - رئال در آنفیلد انتظار داشت.
تصویری از کتاب کلاس ششمی‌ها جنجالی شده است. در بخشی از کتاب مربوط به فروع دین نوشته واجبات دینی بعد از ولایت.
چند کارشناس داوری تایید کردن که اتفاقی که در دقایق پایانی درون محوطه جریمه فولاد رخ داد، خطا بود و باید یک پنالتی برای پرسپولیس اعلام می شد.
در دقایق پایانی دیدار پرسپولیس برابر سپاهان در ورزشگاه آزادی اعلام یک پنالتی بازی را برای چند دقیقه‌ای از جریان انداخت.
سرمربی تیم فوتبال یوونتوس به اتفاق جنجالی اخیر در هیئت مدیره این باشگاه واکنش نشان داد.
در جنجالی ترین دیدارِ لیگ قهرمانان، وضعیت صعود تیم ها در گروه D، تا واپسین لحظات نامشخص بود و کوچکترین اتفاقی می توانست در رتبه تیم ها تاثیر گذار باشد.
به برخی بازیکنان متهم شده در پرونده تبانی فوتبال ایران اعلام شده که بعد از پرداخت مبلغی قادر خواهند بود، بار دیگر به فوتبال بازگردند.
یزدانی گفت: اصلا نمی‌خواهم به گذشته برگردم و از بابت اتفاقی که رخ داده ابراز پشیمانی می‌کنم.
او چند ساعت بعد از جنجال سیرجان مقابل دوربین عکاس باشگاه استقلال ژست‌های خاص خود را گرفت
گفته می‌شود پدر این بازیکن بخشی از منابع مالی تیم را تأمین کرده است. اما زمانی که متوجه می‌شود پسرش در دیدار مقابل شهرداری ماهشهر در ترکیب نیست عصبانی شده و قصد ترک استادیوم را داشت. مسئولان باشگاه امید وحدت با پوشاندن پیراهن یکی دیگر از بازیکنان، وی را به زمین می‌فرستند و او یک نیمه برای این تیم به میدان رفت. در آغاز نیمه دوم ناظر بازی متوجه این قضیه شد و از مسئولان تیم می‌خواهد وی را خارج کنند
قبل از خروج اتوبوس باشگاه پرسپولیس از فولادشهر اتفاقی عجیب همه را شگفت‌زده کرد.
دقیقه‌ای قبل از خروج اتوبوس باشگاه پرسپولیس از فولادشهر اتفاقی عجیب همه را شگفت‌زده کرد.
شیراز - رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: بارش و سیلاب شدید در استان فارس تا روز یکشنبه بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به کشاورزی فارس خسارت وارد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ