بدهی میلیاردی فدراسیون فوتبال به آژانس‌ها بابت تور جام‌جهانی
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست فدراسیون شطرنج گفت: به میوه فروش، هتل، رستورانو حتی نصاب پرده هم بدهکاریم. یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون بدهکار برق هستیم. این فدراسیون ۱۷ میلیارد بدهی مالیاتی دارد.
نایب رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید که پروژه فیفا فوروارد ایران تصویب شده و باید فیفا کارهای مربوط به پرداخت پول را انجام بدهد.
سمیعی از مشکل بزرگ استقلال برای ثبت قرارداد‌های جدید گفت.
پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بابت بدهی سنگین به سازمان لیگ و چند بازیکن بسته است.
رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه مشکل این فدراسیون با یکی، دو میلیارد برطرف نمی‌شود، گفت: طبق اساسنامه فدراسیون جهانی می‌توانم فعالیتم را ادامه بدهم اما تابع قوانین داخلی کشور هستم.
فرهاد حمیداوی می‌گوید باشگاه پرسپولیس هنوز بابت رضایت نامه یحیی گل‌محمدی بدهکار است.
رییس فدراسیون دوچرخه سواری از بدهی 8 میلیاردی این فدراسیون در فاصله چند ماه مانده تا آغاز بازی های آسیایی خبر داد.
معاون پژوهشی دانشگاه تهران از بدهی ۶۰ میلیاردی دانشگاه تهران به پایگاه‌های علمی بین المللی و قطع دسترسی دانشجویان ارشد و دکتری به این سایت‌ها خبر داد.
رییس فدراسیون شمشیربازی گفت: به شدت در فشار مالی هستیم اما نمی‌توانیم اعزام‌هایی که برای کسب سهمیه المپیک است را لغو کنیم.
رییس فدراسیون شطرنج در حالی استعفا کرده که این فدراسیون درگیر مشکلات زیادی است.
فدراسیون فوتبال ژاپن بخشی از پاداش حاصله از جام جهانی را بین مدارس فوتبالی که در تیم‌ملی نماینده داشتند، تقسیم خواهد کرد.
مهلت یک ساله‌ای که فدراسیون شطرنج ایران و به منظور پرداخت بخش باقی‌مانده بدهی خود از فدراسیون جهانی گرفته بود از ماه آینده میلادی آغاز می‌شود.
مهلت یک ساله‌ای که فدراسیون شطرنج ایران و به منظور پرداخت بخش باقی مانده بدهی خود از فدراسیون جهانی گرفته بود از ماه آینده میلادی آغاز می‌شود.
سرپرست نایب رئیسی فدراسیون وزنه‌برداری، بدهی این فدراسیون را رقمی در حدود هشت میلیارد تومان اعلام کرد.
سرپرست نایب رئیسی فدراسیون وزنه‌برداری، بدهی این فدراسیون را رقمی در حدود هشت میلیارد تومان اعلام کرد.
سرپرست نایب رییسی فدراسیون وزنه برداری با بیان این که این فدراسیون را با بیش از ۸ میلیارد تومان بدهی تحویل گرفته اند گفت: دست روی هر نقطه ای که می گذاریم خرابه است!
مجمع فوق‌العاده فدراسیون وزنه‌برداری برگزار شد و اساسنامه فدراسیون و آیین‌نامه های برگزاری انتخابات کمیسیون ها به تصویب رسید.
عدم ارائه مفاساحساب باعث شده تا باشگاه پرسپولیس با بدهی بزرگی در این خصوص مواجه شود.
مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: یکی از چالش‌های مطرح شده، بدهی دولت به صندوق ذخیره است که قریب به ۳ هزار و ۶۰ میلیارد تومان تا پایان سال ۱۴۰۰ برآورد شده است.
پرونده بدهی مالیاتی سنگینی که به خاطر برخی معاملات ۱۰ سال پیش برای فدراسیون شطرنج تشکیل شده، پای گروه بازرسان وزارت ورزش را به این فدراسیون باز کرده است.
بدهی مالیاتی که فدراسیون شطرنج بابت معاملات غیرعرف حدود یک دهه پیش در این فدراسیون متحمل به پرداخت آن شده با لحاظ کردن جریمه تاخیر از ۱۴ به ۱۶ میلیارد تومان افزایش یافته است.
به گفته سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج این فدراسیون با جذب وکیل و از طریق شکایت به مراجع قضایی پیگیر ۱۴ میلیارد بدهی است که مربوط به ۹ سال پیش می‌شود.
فدراسیون شطرنج با مشکل بدهی ١٤ میلیارد تومانی روبرو شدن که البته فقط مربوط به یک سال می‌شود.
رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین تأکید کرد، مشکل مالیات فدراسیون‌های ورزشی باید برطرف شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ