آخرین بازی لیگ برتر پیش از جام جهانی بین دو تیم ملوان و فولاد برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران امروز (پنجشنبه) ۲۶ مرداد ماه و در سفری رسمی و در پاسخ به دعوت فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی به ریاض سفر کرد.
طبقه اول ظرفیت ورزشگاه یادگار امام تبریز نیم ساعت مانده به آغاز مسابقه تکمیل شده است.
طبقه اول ظرفیت ورزشگاه یادگار امام تبریز نیم ساعت مانده به آغاز مسابقه تکمیل شده است.
یکی از پیچیده‌ترین سیستم‌های اکس-۱۵ مربوط به اجکت خلبان بود که با توجه سرعت و ارتفاع پرواز این پرنده مکانیسمی کاملا متفاوت با دیگر هواگردهای نظامی داشت.
دیدار تیم های آرسنال و ناتینگهام فارست با نیم ساعت تاخیر و از 15.30 شروع خواهد شد.
وحید امیری پس از خروج از ساختمان باشگاه پرسپولیس صحبت‌های کوتاهی با هواداران این تیم داشت.
اولین تمرین پرسپولیس برای فصل جدید از 18:30 امروز آغاز خواهد شد.
پائولو دیبالا، ستاره خط حمله رم، با مصدومیت مچ پا روبه‌رو است و در بازی برگشت مقابل لورکوزن نمی‌تواند بیش از سی دقیقه بازی کند.
طبق آیین نامه داخلی مجلس هنوز نیم ساعت از فرصت وزیر صمت و نیم ساعت از وقت ۲ نماینده موافق استیضاح باقی مانده و قرار است فرایند رأی گیری بعد از اظهارات وزیر صمت و نمایندگان انجام شود.
کارشناس بازار سرمایه گفت: علت افزایش عرضه در روز شنبه عرضه بازارگردان ها بود.
کارشناس بازار سرمایه گفت: علت افزایش عرضه در روز شنبه عرضه بازارگردان ها بود.
هواداران عربستانی استقبال بالایی از دیدار الاتحاد و الهلال در نیمه نهایی جام پادشاهی داشته‌اند.
گل گهر توانست با ارائه یک بازی خوب و حساب شده در نیمه نخست، با برتری 2 بر صفر به رختکن برود.
به هر تیمی که می‌خواستم بروم، می‌گفتند این رباط داده است. باز هم می‌گویم رباط دادیم، آدم که نکشتیم!
ستاره ایرانی تیم فوتبال فاینورد پس از ورود به زمین در دقیقه 68 نتیجه مسابقه را با عملکرد خود تحت تاثیر قرار داد.
دیگر به نماد محله گلابدره تبدیل شده است. سنگی عجیب در دل خانه‌های قد و نیم بالادست محله گلابدره که گزند ساخت و ساز‌های بی‌رویه در این محله در امان مانده و قلب سنگی‌اش پر از خاطرات روزگار گذشته محله است. داستان جالب این دوقلو‌های سنگی را در ادامه بخوانید.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: خبر رفع تعلیق امروز، خبر خوبی بود اما در عین حال مسئولین فدراسیون فوتبال را فوق‌العاده زیاد می کند.
آلومینیوم در همان نیمه اول بازی با نساجی، با ثبت دو گل و گرفتن یک اخراجی نتیجه‌ای عالی کسب کرد.
پختن شام نباید دلهره آور یا وقت گیر باشد. با چند ماده مفید، چندین وعده غذایی سریع و سالم را می‌توان در نیم ساعت درست کرد.
ستون نویس المیادین در گزارشی با اشاره به برخی جزئیات از توانمندی های نظامی روسیه در بخش تسلیحات اتمی، تصریح کرد: نیروهای ناتو در برابر این تسلیحات حداکثر ظرف نیم ساعت نابود می شوند.
من می‌توانم با کی‌روش، ساپینتو و بقیه که سر‌ ملت ایران را کلاه می‌گذارند رفیق بشوم و دلالی‌ آنها را بگیرم و از کنارشان بخورم و حرف هم نزنم اما کار ما این نیست.
پدر حسن یزدانی گفت: علیرضا دبیر نیم ساعت مانده به مبارزه فینال مقابل تیلور به پسرم گفت با مربی ۱۱۰ کیلوگرمی تیم ملی تمرین کن که باعث شد ضربان قلب او به ۲۵۰ برسد و حالا باید پاسخگو باشد.
پدر حسن یزدانی در صحبت‌هایی که بازتاب زیادی داشته است، مدعی شد: علیرضا دبیر نیم ساعت مانده به مبارزه فینال مقابل تیلور به پسرم گفت با مربی ۱۱۰ کیلوگرمی تیم ملی تمرین کن که همین کار باعث شد ضربان قلب او به ۲۵۰ برسد و حالا باید پاسخگو باشد.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، بعد از شکست مقابل میلان در دربی دلامادونینا از بازیکنانش عصبانی بود و گفت نیم ساعت بازی کردن برای پیروز در یک دربی کافی نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ