پختن شام نباید دلهره آور یا وقت گیر باشد. با چند ماده مفید، چندین وعده غذایی سریع و سالم را می‌توان در نیم ساعت درست کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک محقق و پژوهشگر ایرانی در رساله دکتری خود موضوع تهیه نانومواد بر پایه شیمی سبز برای کمک به تشخیص سرطان را بررسی کرد.
معاون جمعیت هلال احمر با اشاره به تهیه شناسنامه نیازهای فناورانه این جمعیت گفت: ایجاد بستر صادراتی برای محصولات دانش‌بنیان ضرورت دارد.
اهواز - نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: کمبود قطار در مسیر خوزستان برای مردم مشکل آفرین شده و نباید تهیه بلیط قطار به یک آرزو برای مردم تبدیل شود.
اهواز - نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: کمبود قطار در مسیر خوزستان برای مردم مشکل آفرین شده و نباید تهیه بلیط قطار به یک آرزو برای مردم تبدیل شود.
قبل از تهیه فالوده بهتر است شربت آن را آماده‌کنید. برای تهیه این شربت، آب و شکر را داخل قابلمه بریزید. شکر که حل‌شد گلاب یا عرق دلخواه‌تان را اضافه‌کنید و هم بزنید. بعد از چند جوش ریز آن را از روی حرارت بردارید و بگذارید سرد‌شود. حالا سراغ تهیه فالوده می‌رویم.
متهمی که اقدام به اخاذی از شهروندان با تهیه فیلم می کرد، بازداشت شد.
متهمی که اقدام به اخاذی از شهروندان با تهیه فیلم می کرد، بازداشت شد.
متهمی که اقدام به اخاذی از شهروندان با تهیه فیلم می کرد، بازداشت شد.
ابوترابی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران تصریح کرد: حضرت یوسف بر یک اصل کلیدی متمرکز بود با آنکه پیامبر الهی بود و برای تحول فرهنگ و فکر جامعه مصر مسئولیت بر عهده داشت و بنا بود از یک کشور مشرک یک جامعه موحد بسازد، اما تمرکز خود را بر رشد اقتصادی گذاشت. باید در مدرسه قرآن زانو زد و از این کتاب وحیانی درس آموخت. حضرت یوسف با اشراف به این حقیقت که اجرای برنامه نیازمند ارتقاء حکمرانی و توانمند سازی نهاد دولت است برنامه هفت ساله کامل و جامعی را تهیه کرد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: اقدام سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در تهیه کاغذ ایرانی ستودنی و شایسته تقدیر است.
رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی با انتقاد به اینکه در برنامه هفتم از نظر نمایندگان بازنشستگان استفاده نشده است، گفت: تغییرات قوانین و مقررات باید بر اساس گفتمان سه جانبه انجام گیرد.
ترشی هفت میوه شمالی یا ترشک هفت میوه از میوه‌های خشک به همراه رب انار تهیه می‌شود که یکی از میان وعده‌های بسیار خوشمزه و پر طرفدار است.
بعضی از خانم‌ها دلیل درست نکردن دسر را وقت زیادی می‌دانند که باید صرف آماده‌سازی آن شود. در حالی که برای تهیه بسیاری از دسرها آن هم از نوع کرم و ژله، وقت زیادی لازم نیست و شما می‌توانید با صرف فقط پنج تا هفت دقیقه یک دسر خوشمزه درست کنید.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از تهیه لایحه تغییر اقلیم جهت ارسال به مجلس خبر داد و گفت: کشور ما از نظر شاخص‌های محیط زیستی در آستانه‌ها قرار گرفته است و دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم.
شادگان- معاون سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تهیه سند توسعه تالاب شادگان پس از دستور رئیس جمهور در دستور کار سازمان حفاظت محیط زیست قرار گرفت.
معاون سیستم‌ها و فناوری اطلاعات سازمان شیلات ایران گفت: بسته حمایتی نژادهای بومی آبزیان از سوی معاونت توسعه آبزی‌پروری در راستای حمایت از تولید دانش‌بنیان و اشتغال کارآفرین تهیه شده است.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی سند توسعه اقتصاد دریامحور را به وزیر راه ارائه کرد.
معاون میراث فرهنگی گفت:بسته اقدام مشترک حفاظت و احیا ۱۰۰ روستای تاریخی، فرهنگی و گردشگری کشور در افق ۲ ساله در دستور کار مشترک معاونت میراث فرهنگی و بنیاد مسکن قرار گرفت.
رئیس پلیس نظارت بر امکان عمومی فراجا از تهیه دستورالعملی در ماه رمضان برای اماکن مسافر پذیر همانند هتل‌ها، مهمانسراها، پایانه‌ها، مراکز گردشگری خبر داد.
سمنو یکی از دسر‌های خوشمزه و سنتی است که از ترکیب آرد و جوانه گندم معمولا برای سفره هفت سین در عید نوروز تهیه می‌شود. سمنو دارای خواص بسیاری در طب سنتی است و برای درمان برخی بیماری‌ها مفید است.
۱۳۵ میلیون هکتار از اراضی ملی در سامانه کاداستر جانمایی شده است.
وزیر آموزش و پرورش، از تهیه دستورالعملی برای مدارس در مواجهه با مسمومیت ها خبر داد
سرپرست جدید شرکت پخش سها هلال از تهیه حدود ۱۲۰۰ قلم داروی حیاتی و کمیاب توسط این شرکت خبر داد.
در ششمین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «هفت بهار نارنج» به تهیه کنندگی محمد کمالی پور و کارگردانی فرشاد گل سفیدی و رونمایی خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ