دیدار تیم های آرسنال و ناتینگهام فارست با نیم ساعت تاخیر و از 15.30 شروع خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از پیچیده‌ترین سیستم‌های اکس-۱۵ مربوط به اجکت خلبان بود که با توجه سرعت و ارتفاع پرواز این پرنده مکانیسمی کاملا متفاوت با دیگر هواگردهای نظامی داشت.
در فاصله نیم ساعت تا شروع بازی پرسپولیس - استقلال، تعداد تماشاگران از 60 هزار نفر نیز بالاتر رفته است.
وینیسیوس درک نمی کرد که چرا هیچ توپی در نیم ساعت ابتدایی بازی با سیتی به او نمی رسد و پس از گل اول سیتیزن ها، خیلی زود به سراغ کارلو آنچلوتی در کنار زمین رفت.
پائولو دیبالا، ستاره خط حمله رم، با مصدومیت مچ پا روبه‌رو است و در بازی برگشت مقابل لورکوزن نمی‌تواند بیش از سی دقیقه بازی کند.
بازی را طبق پیش‌بینی ، شاگردان پپ با حملات پیاپی و پاس‌های فراوان و مالکیت کامل بر توپ آغاز کردند اما با گذشت نیمساعت آنچلوتی تیمش را از زمین خودی خارج کرد و زهر خود را بر خط دفاع سیتی ریخت.
طبق آیین نامه داخلی مجلس هنوز نیم ساعت از فرصت وزیر صمت و نیم ساعت از وقت ۲ نماینده موافق استیضاح باقی مانده و قرار است فرایند رأی گیری بعد از اظهارات وزیر صمت و نمایندگان انجام شود.
سرمربی تیم ملی فوتسال در کنفرانسی به مدت نیم ساعت، توضیحات مفصلی درباره شرایط تیمش ارائه داد.
بارسلونا در شبی که یک پنالتی از دست داد و نیم ساعت پایانی بازی را 10 نفره دنبال کرد موفق شد والنسیا را در نوکمپ 1-0 شکست دهد.
اخراج رونالدو آرائوخو در نیمه دوم بازی بارسا و والنسیا باعث شد بلوگرانا حدود نیم ساعت پایانی این دیدار را 10 نفره دنبال کند.
دیدار آرسنال و بورنموث در هفته 26 لیگ برتر انگلیس 2022/23 با پیروزی 3-2 توپچی ها به پایان رسید. آرسنال در این بازی، باخت 2-0 را با برد 3-2 عوض کرد.
گل گهر توانست با ارائه یک بازی خوب و حساب شده در نیمه نخست، با برتری 2 بر صفر به رختکن برود.
به گفته روزنامه یدیعوت آحارونوت عبور از حریم هوایی عمان باعث شد تا طول پرواز دو ساعت و نیم کاهش یابد. این اولین باری است که رژیم صهیونیستی از حریم هوایی عمان استفاده می‌کند. اخیرا عمان با عبور هواپیما‌های اسرائیلی از حریم هوایی این کشور موافقت کرد.
به هر تیمی که می‌خواستم بروم، می‌گفتند این رباط داده است. باز هم می‌گویم رباط دادیم، آدم که نکشتیم!
بالن اولی قرمز رنگ بود، هوا رفت، اما کم وافتاد در باغ سپهسالار مرحوم، مردم هم رفتند، ما بودیم در بالای شمس‌العماره، سیاچی، امین السلطنه، عضد الملک، ادیب الملک، فرخ خان، باشی، وجیه و ... بودند. بعد بالن سفید بزرگ برش فرنگی باد شد، باز همه مردم دوباره جمع شدند در بام‌ها و غیره، این دفعه بالن بسیار خوب هوا رفت، نیم ساعت درست روی آسمان شهر ایستاده بود، دو هزار ذرع هم بلکه بیشتر هوا رفت.
ترکیب ذوب‌آهن برای آخرین بازی نیم فصل مشخص شد.
دنزل دومفرایس، مدافع تیم ملی هلند، در نیمه اول بازی با آمریکا نمایشی فوق العاده ای از خود ارائه کرد.
شاگردان کارلوس کی‌روش آخرین تمرین خود پیش از دیدار برابر انگلیس را ۲۵ ساعت و نیم قبل از این مسابقه انجام می‌دهند.
زن جوان گفت: ساعت ۸ و نیم شب بود که زنگ در خانه‌مان را زدند. ما در طبقه دوم برجی در زعفرانیه زندگی می‌کنیم. پشت در سرایدار ساختمان بود که برای گرفتن زباله آمده بود. از آنجایی که هر شب در همین بازه زمانی او به مقابل آپارتمان می‌آمد، در را باز کردم. اما به محض باز کردن در، ناگهان چهار مرد که صورت‌هایشان را با نقاب پوشانده بودند به همراه سرایدار در مقابل درظاهر شدند.
آخرین بازی لیگ برتر پیش از جام جهانی بین دو تیم ملوان و فولاد برگزار خواهد شد.
آلومینیوم در همان نیمه اول بازی با نساجی، با ثبت دو گل و گرفتن یک اخراجی نتیجه‌ای عالی کسب کرد.
ترکیب پرسپولیس برای دیدار با تراکتور نیم ساعت تا شروع بازی اعلام شد.
ترکیب پرسپولیس برای دیدار با تراکتور، نیم ساعت تا شروع بازی اعلام شد.
طاها شریعتی مدافع وسط سابق استقلال در دیدار گل‌گهر مقابل پیکان، نیم ساعت بازی کرد.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، بعد از شکست مقابل میلان در دربی دلامادونینا از بازیکنانش عصبانی بود و گفت نیم ساعت بازی کردن برای پیروز در یک دربی کافی نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ