من می‌توانم با کی‌روش، ساپینتو و بقیه که سر‌ ملت ایران را کلاه می‌گذارند رفیق بشوم و دلالی‌ آنها را بگیرم و از کنارشان بخورم و حرف هم نزنم اما کار ما این نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران امروز (پنجشنبه) ۲۶ مرداد ماه و در سفری رسمی و در پاسخ به دعوت فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی به ریاض سفر کرد.
دیدار تیم های آرسنال و ناتینگهام فارست با نیم ساعت تاخیر و از 15.30 شروع خواهد شد.
وحید امیری پس از خروج از ساختمان باشگاه پرسپولیس صحبت‌های کوتاهی با هواداران این تیم داشت.
اولین تمرین پرسپولیس برای فصل جدید از 18:30 امروز آغاز خواهد شد.
پائولو دیبالا، ستاره خط حمله رم، با مصدومیت مچ پا روبه‌رو است و در بازی برگشت مقابل لورکوزن نمی‌تواند بیش از سی دقیقه بازی کند.
ایجاد وقفه در نشستن با دوره‌های کوتاه فعالیت، می‌تواند خطر عوارض مرتبط با بیماری قند، مانند حمله قلبی و سکته را کاهش دهد.
کارشناس بازار سرمایه گفت: علت افزایش عرضه در روز شنبه عرضه بازارگردان ها بود.
کارشناس بازار سرمایه گفت: علت افزایش عرضه در روز شنبه عرضه بازارگردان ها بود.
هواداران عربستانی استقبال بالایی از دیدار الاتحاد و الهلال در نیمه نهایی جام پادشاهی داشته‌اند.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طی ۱۱ ماه گذشته کار سخت و طاقت فرسایی برای اجرای رتبه بندی انجام شد گفت: خوشبختانه طی ۱۱ ماه گذشته ۷۳ درصد رتبه بندی انجام شد، اما برای پرداخت حقوق اسفندماه با توجه به اینکه رتبه‌های واقعی و قطعی را صادر کردیم اختلاف مبنایی محاسباتی با سازمان برنامه و بودجه داشتیم و لذا قرار شد حقوق اسفندماه به صورت علی الحساب واریز شود.
کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی، صاحب گرانترین ساعت جهان به ارزش 1 و نیم میلیون دلار است.
گل گهر توانست با ارائه یک بازی خوب و حساب شده در نیمه نخست، با برتری 2 بر صفر به رختکن برود.
به هر تیمی که می‌خواستم بروم، می‌گفتند این رباط داده است. باز هم می‌گویم رباط دادیم، آدم که نکشتیم!
ستاره ایرانی تیم فوتبال فاینورد پس از ورود به زمین در دقیقه 68 نتیجه مسابقه را با عملکرد خود تحت تاثیر قرار داد.
در شرایطی که هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا آغاز خواهد شد، سرپرستان و مدیران و سرمربیان تیم‌ها در حال آخرین تلاش‌ها برای جذب نفرات مدنظر پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هستند.
در شرایطی که هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا آغاز خواهد شد، سرپرستان و مدیران و سرمربیان تیم‌ها در حال آخرین تلاش‌ها برای جذب نفرات مدنظر پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هستند.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: خبر رفع تعلیق امروز، خبر خوبی بود اما در عین حال مسئولین فدراسیون فوتبال را فوق‌العاده زیاد می کند.
شاخص کل امروز را نیز مانند دیروز پرقدرت آغاز کرده است.
آخرین بازی لیگ برتر پیش از جام جهانی بین دو تیم ملوان و فولاد برگزار خواهد شد.
آلومینیوم در همان نیمه اول بازی با نساجی، با ثبت دو گل و گرفتن یک اخراجی نتیجه‌ای عالی کسب کرد.
ستون نویس المیادین در گزارشی با اشاره به برخی جزئیات از توانمندی های نظامی روسیه در بخش تسلیحات اتمی، تصریح کرد: نیروهای ناتو در برابر این تسلیحات حداکثر ظرف نیم ساعت نابود می شوند.
در طول تمام اتفاقات یک مصاف پرحاشیه دیگر برابر استقلال امیر قلعه‌نویی دست به سینه روی صندلی خود در نیمکت تکیه زده بود و ناراحتی و عصبانیت از وجودش فوران می‌کرد.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، بعد از شکست مقابل میلان در دربی دلامادونینا از بازیکنانش عصبانی بود و گفت نیم ساعت بازی کردن برای پیروز در یک دربی کافی نیست.
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: درخصوص معامله رمز ارزها در بورس ایران پیشنهاداتی ارائه شده است، مبنی بر اینکه رمزارزهایی که در داخل کشور تولید شدند در قالب صندوق سرمایه گذاری معامله شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ