تعویض ژول کنده، مدافع بارسلونا، به دلیل مصدومیت در بازی برابر والنسیا باعث نگرانی بسیاری شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی رم، در جریان بازی دوستانه مقابل تولوز فرانسه باعث نگرانی اعضای تیم و هواداران شد.
یک پایگاه خبری عربی به فعالیت گسترده شرکت‌های فرانسوی در نیجر برای استخراج اورانیوم و علت نگرانی پاریس از فقدان نفوذ خود در این کشور آفریقایی اشاره کرد.
هواداران خرافاتی فوتبال برای کیلیان امباپه نگران هستند و معتقدند ملاقات با کیم کارداشیان برای کاپیتان فرانسه بدیمن خواهد بود.
وزیر خارجه ایتالیا نسبت به خطر گسترش ناآرامی در فرانسه به سایر کشورها هشدار داد.
کشیده شدن اعتراضات فرانسه به بلژیک و سوئیس و همچنین اذعان رژیم صهیونیستی به قدرت موشکی حزب الله لبنان از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حمایت مهاجرانی از وزارت خارجه در ماجرای تغییر سالن نشست خبری «بن فرحان» /رشیدی: وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی می‌کند / محسن آرمین: اصلاح‌طلبان اصرار دارند بهزاد نبوی ریاست جبهه اصلاحات را بر عهده گیرد/ قرائت خطبه عقد خواهر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی توسط رهبر انقلاب و... را می‌خوانید.
وزارت امور خارجه فرانسه با دخالت آشکار در امور داخلی ایران، از دستیابی تهران به موشک مافوق صوت «فتاح» ابراز نگرانی کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه به ابزار نگرانی دولت‌های غربی خاصه آمریکا و فرانسه از پیشرفت و ‎اقتدار دفاعی ایران واکنش نشان داد.
فرانسه اعلام کرد استفاده «تفریحی» از TikTok، توییتر، اینستاگرام و سایر برنامه‌ها را در تلفن‌های کارکنان دولت به دلیل نگرانی در مورد امنیت ناکافی داده‌ها ممنوع می‌کند.
کولونا در ادامه با بیان این که «متأسفانه منابع نگرانی ما به موضوع هسته ای محدود نمی‌شود» ادعا کرد: ایران منطقه را تهدید می‌کند و به دنبال بی‌ثبات کردن آن است. ایران مستقیماً در کشورهای همسایه از طریق واسطه‌هایی که منافعش را دنبال می‌کنند، فعالیت می‌کند و این فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده در حال افزایش است.
شیوع نوعی از ویروس آنفولانزا در اردوی تیم ملی فرانسه، نگرانی زیادی را در آستانه دیدار فینال ایجاد کرده است.
تعدادی از کشورهای اتحادیه اروپا با اظهارات رئیس جمهور فرانسه مبنی بر اعطای تضامین امنیتی به مسکو، رسما مخالفت کردند.
کیلیان امباپه، ستاره 23 ساله تیم ملی فرانسه، تمرینات امروز تیمش را از دست داده است.
دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، بعد از پیروزی 4-1 تیمش مقابل استرالیا از مصدومیت لوکاس هرناندز در این مسابقه ابراز نگرانی کرد.
رگولاتور فرانسوی «آرکام«(Arcom) با ارسال نامه ای به توئیتر از این پلتفرم خواسته با وجود کاهش نیروی انسانی، تا ۲۴ نوامبر به وظایف خود جهت تضمین شفافیت داده ها عمل کند.
مایک مانیان، سنگربان طراز اول و فرانسوی میلان، مشکلی برای حضور در جام جهانی قطر نخواهد داشت.
امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، از آلمان خواست در مواجهه با قیمت‌های بالای انرژی، «همبستگی» داشته باشند.
نشریه پولیتیکو در گزارشی با اشاره به ادامه اعتراض‌ کارگران بخش نفتی فرانسه نوشته هم‌اکنون مهمترین نگرانی دولت فرانسه گسترش این اعتراض‌ها به بخش‌های دیگر اقتصاد است.
رافائل واران می‌گوید مشکلات ورزشی و غیر ورزشی پل پوگبا این روزها به مهم‌ترین نگرانی تیم ملی فرانسه تبدیل شده است.
دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، بعد از شکست تیمش مقابل دانمارک می‌گوید دلیلی برای نگرانی وجود ندارد چرا که فرانسه با ترکیبی جوان در این بازی به میدان رفته بود.
در جریان دیدار تیمهای ملی فرانسه و اتریش، ژول کنده، مدافع فرانسوی باشگاه بارسلونا مصدوم شده و زمین مسابقه را ترک کرد.
فرانسه اعلام کرد هوگو لوریس، کاپیتان تیم ملی این کشور، به دلیل مصدومیت در بازی اخیر تاتنهام نمی‌تواند هفته آینده در لیگ ملتهای یوفا به میدان برود.
بزرگ‌ترین شرکت ارائه دهنده خدمات کلود در فرانسه به علت نگرانی از کمبود برق در این کشور قصد دارد به استفاده از ژنراتورهای دیزلی روی آورد.
سخنگوی وزارت خارجه فرانسه بی اشاره به ادامه انفعال طرف اروپائی در قبال تعهدات برجامی خود به ویژه پس از خروج آمریکا از این توافق، از گزارش جدید آژانس انرژی اتمی درباره ایران ابراز نگرانی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ