دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، بعد از پیروزی 4-1 تیمش مقابل استرالیا از مصدومیت لوکاس هرناندز در این مسابقه ابراز نگرانی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این میان، کسانی که میوه‌های دلشان و همسران محبوبشان را در جهاد فی سبیل‌الله همراهی و کمک کردند، نقش بارزی در پیروزی حماسه دفاع مقدس دارند که متأسفانه این جهاد بزرگ پدران، مادران و همسران شهیدان تاکنون مورد غفلت قرار گرفته است.
در این میان، کسانیکه میوه‌های دلشان و همسران محبوبشان را در جهاد فی سبیل‌الله همراهی وکمک کردند، نقش بارزی در پیروزی حماسه دفاع مقدس دارند که متأسفانه این جهاد بزرگ پدران، مادران و همسران شهیدان تاکنون مورد غفلت قرار گرفته است.
دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، در آستانه دیدار با جبل‌الطارق در مقدماتی یورو 2024 گفت برای دشوار نشدن صعود در روزهای آخر تیمش برای پیروزی به میدان می‌رود.
دیدیه دشان، مربی تیم ملی فرانسه در نشست خبری خود به سوالات و ابهامات درباره فهرست جدید تیم ملی پاسخ داد.
امام جمعه بابل با بیان اینکه آیت‌الله سلیمانی از وجوهات شرعی اصلا استفاده نمی‌کرد، اظهار کرد: فضای مجازی متاسفانه "مسموم، آلوده و محل جولان شایعات و القائات" دشمن شده است.
دیدیه دشان، مربی فرانسه، تایید کرد که فعلا از ادواردو کاماوینگا به عنوان دفاع چپ استفاده خواهد کرد.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، با اعلام اولین فهرست پس از جام جهانی در جمع خبرنگاران حاضر شد و با آنها گفتگو کرد.
«متاسفانه به جای اینکه به سمت الگوی متکثر از حجاب برویم، ‌به سمت یک الگوی واحد رفتیم. این در حالی است که ما در ایران پوشش اقوام داریم و می‌شود الگوهای حجاب را روی آن سوار کنیم اما ما این ظرفیت را ندیدیم و چادر را تا بوشهر که خودش پوشش مناسب دارد، صادر کردیم...»
خان محمدی گفت: ما خود تحریمی داریم، یعنی در عین حال که اتحادیه اروپا ما را تحریم کرده، ستاد در تحریم صدا و سیما هم هست. یعنی صدا و سیما‌ی ما توجهی به مسائل ستاد ندارد و متاسفانه هم در حوزه بازنشر اخبار و هم در حوزه همکاری‌های با ستاد بسیار ضعیف عمل کرده است. گلایه ما دراین حوزه بیشتر است، چون وضعیت دشمن که مشخص است و حتما حرکت‌ها واقداماتی در ستاد دیده است که این تحریم‌ها را انجام داه است.
هواداران رئال مادرید همچنان از دیدیه دشان به دلیل رفتاری که در جام جهانی قطر با ستاره‌شان کریم بنزما داشت عصبانی هستند و انتقاد آنها به سرمربی فرانسه ادامه دارد.
امام جمعه قم با بیان اینکه دشمن این حربه بی حجابی را از ۳۰ سال قبل برای تهاجم و شبیه خون فرهنگی در برنامه‌های خود داشته است، بیان کرد: متاسفانه هیچگاه این حربه دشمن از سوی دستگاه‌های ذیل ربط جدی گرفته نشده است و نتیجه آن وضع کنونی است.
دیدیه دشان بعد از شکست فرانسه مقابل آرژانتین به ابتلای بازیکنانش به ویروس اشاره کرد و گفت فرانسوی‌ها در نیمه اول نتوانستند خودشان باشند.
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه می‌گوید حتی بعضی فرانسوی‌ها دوست دارند مسی قهرمان شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه بعد از دومین صعود پیاپی به فینال جام جهانی ضمن تقدیر از بازیکنانش گفت دیدار مقابل آرژانتین یک جنگ تمام عیار است
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، به هواداران این تیم اطمینان داد که مانع از انتشار ویروس بین بازیکنان خواهند شد.
سرمربی تیم ملی فرانسه با عبور از سد مراکش در مرحله نیمه نهایی جام جهانی به رکورد قابل ملاحظه ای دست پیدا کرد.
دیدیه دشان، درحالیکه بازیکنان فرانسه مشغول گرم کردن در زمین استادیوم البیت بودند به شبکه بی‌بی‌سی گفت تیمش از بیشتر بودن هواداران مراکش هیچ ترسی ندارد و برای بازی کاملا آماده است.
امام جمعه بجنورد گفت: می‌خواستند بازار را تعطیل و دانشگاه را به اغتشاش بکشانند و به حساب خودشان کار انقلاب را تمام کنند. اما نگاهی به اصناف نشان می‌دهد این افراد همواره همراه با انقلاب و نظام بودند. متاسفانه برخی از مرعوبین دشمن در بازار هم نفوذ کردند و می‌خواهند تصمیم‌سازی کنند.
مولوی عبدالحمید در نماز جمعه این هفته گفت: «ما دشمن نیستیم. ما خیرخواه همه هستیم. متاسفانه به حرف‌ها توجه نشده است که این مشکلات وجود دارد.»
نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه عده ای به گونه‌ای سخن می گویند که گویا در زمین و مکتب بایدن و نفتالی بازی می کنند.
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: طراحی بیماری کرونا یک طراحی بسیار گسترده بود که به‌دنبال آن متأسفانه نسل جوان حدود سه سال از مدرسه و دانشگاه دور شدند و با یک تلفن همراه هوشمند که در اختیارشان بود در جامعه رها شدند، در میدانی که دشمن آن را می‌خواست.
ما دو میلیون و هشتصد هزار ورزشکار سازمان یافته داریم و صحبت‌های تعدادی محدود از ورزشکاران نمی تواند نشان دهنده نظر کل جامعه ورزش باشد. بداخلاقی‌هایی در این مدت صورت گرفته و متاسفانه برخی نیز به خاطر گمراهی در مسیر دشمن حرکت کرده‌اند.
در حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، محمود نیک دهقان به عنوان مدیر ارتباطات و امور بین الملل این گروه صنعتی منصوب شد.
دشمنان ما در بدنه جامعه ما رخنه کرده‌اند و متاسفانه کسانی‌که سال‌ها از سفره بیت‌المال ارتزاق کرده‌اند امروز به لشکریان شیطان پیوسته و علیه ارزشی‌ترین ارزش دینی که همان حجاب است، اقدام کرده و وقیحانه با موضوع محاربه می‌کنند که در واقع محاربه با حجاب، محاربه با قرآن و امر به معروف و نهی از منکر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ