امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، از آلمان خواست در مواجهه با قیمت‌های بالای انرژی، «همبستگی» داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعلام افزایش مجدد قیمت بنزین در ترکیه نگرانی هایی را برای قاچاق بنزین به این کشور همجوار به وجود آورده است؛ مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش برای جلوگیری ازاین موضوع نیز تمهیداتی اندیشیده اند.
رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که عربستان سعودی برای عادی سازی روابط با این رژیم، به اندک رضایت نمی دهد و خواهان برداشته شدن گام های مهم از سوی واشنگتن و تل آویو است.
پس از آنکه دولت چین ورود تراشه حافظه شرکت آمریکایی میکرون به صنایع کلیدی داخلی را به دلیل نگرانی های امنیتی ممنوع کرد، ارزش چند تراشه ساز کره جنوبی و چینی بالا رفت.
در آستانه آغاز جام باشگاه های آسیا یک خبر عجیب درباره نماینده ایران مطرح شده است.
سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی درباره روند رو به رشد همکاری ها میان جنبش حماس و جنبش حزب الله لبنان ابراز نگرانی کرده اند.
رسانه های رژیم صهیونیستی درباره احتمال احیای روابط ایران و مصر با وجود برخی اختلافات دو کشور درباره مسائل مختلف از جمله فلسطین هشدار دادند.
ناظر حفاظت از داده های اتحادیه اروپا درباره پیش نویس تصمیم کمیسیون این منطقه برای قرارداد جدید انتقال داده به آمریکا اظهار نگرانی کرده است.
شورای امنیت سازمان ملل متحد نگرانی خود را نسبت به شهرک سازی های رژیم صهیونیستی ابراز کرد و آن را مانعی بر سر «صلح» برشمرد.
شهرک سازی های غیرقانونی رژیم صهیونیستی، اعتراض متحد همیشگی این رژیم را هم برانگیخت.
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد نگرانی آنتونیو گوترش را نسبت به شهرک سازی های رژیم صهیونیستی ابراز کرد.
سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل گفت: امیدوارم بازیکنان دچار آسیب دیدگی ناشی از فشردگی مسابقات نشوند.
برخی از مقامات اروپایی از سیاست های افراط گرایانه کابینه جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیری نتانیاهو و با حضور راستگرایان افراطی ابراز نگرانی کرده اند.
رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا ضمن ابراز نگرانی از همکاری های رو به رشد ایران و روسیه گفت که واشنگتن احتمال تبدیل شدن این همکاری ها به مشارکت کامل دفاعی را بسیار جدی می گیرد.
شناسایی کتیبه های فارسی در بنگلادش،جوسازی وزارت خارجه کشورهای خارجی درباره ایران، نگرانی هتلداران از وضعیت موجود و تغییر کاربری کاخ مروارید خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری دراین هفته بود.
سخنگوی جنبش انصارالله یمن در اظهاراتی تاکید کرد: نگرانی های عربستان سعودی از شکل گیری یمن قوی و مستقل ، منطقی نیست و هیچ‌ کسی نمی تواند به ریاض درباره رهایی از این نگرانی تضمین دهد.
رئیس جمهور چین گفت که باید نگرانی های منطقی امنیتی همه کشورها را مد نظر قرار دهیم و اختلافات را از طریق گفتگو حل کنیم.
درخواست برای لغو روادید ایران و افغانستان، ایجاد مجمع تشکل های گردشگری، نامه نگاری بخش خصوصی با مسئولان و کاهش سطح اشغال هتلها از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
دوایر امنیتی رژیم صهیونیستی با اشاره به افزایش عملیات های مقاومتی در کرانه باختری در ماه سپتامبر گذشته، درباره آغاز انتفاضه مسلحانه فراگیر در کرانه باختری هشدار دادند.
لندن از کره شمالی خواست تا از اقدامات تحریک‌آمیز خودداری کند و گام‌های مشخصی برای خلع سلاح اتمی کامل بردارد.
آلمانی نسبت به برنامه سوئیس برای احداث سایت زباله هسته‌ای مرز آلمان به شدت نگران هستند.
وزیرخارجه روسیه اعلام کرد که بیشتر کشورها نگرش روسیه درباره به بی توجهی غرب به منافع ملی مکسو را درک می‌کنند.
منابع خبری اعلام کردند که کشتی های رژیم صهیونیستی به علت نگرانی از موشک های ساحل به دریای گردان های قدس، در نبرد اخیر حتی به سواحل غزه نزدیک نشدند.
شبکه خبری سی ان ان از وجود نگرانی های شدید در کاخ سفید پیرامون اسنادی که دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا به عمارت شخصی خود در فلوریدا منتقل کرده است، خبر داد.
مارک برایسون سفیر انگلیس در بغداد درباره افزایش تنش های سیاسی در عراق ابراز نگرانی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ