دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، بعد از شکست تیمش مقابل دانمارک می‌گوید دلیلی برای نگرانی وجود ندارد چرا که فرانسه با ترکیبی جوان در این بازی به میدان رفته بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: آن‌هایی که سخت به دنیا طلبی و ریاست طلبی چسبیده‌اند، من نگران این افراد هم هستم که صحنه را خالی کنند، برخی‌ها وقتی به ریاست می‌رسند فکر می‌کنند خبری است و برای رسیدن به ریاست هر کاری که باشد می‌کنند.
سرلشکر سلامی گفت: اتفاقا امروز دشمن است که از کارکرد قدرت ما نگران است، باید هم نگران شود، در جغرافیای سیاسی هم دشمن ناتوان شده است.
دیدیه دشان معتقد است کیلیان امباپا با جاه طلبی فوق العاده اش به زودی فاتح توپ طلا خواهد شد.
امام جمعه موقت اصفهان در واکنش به بی‌حجابی‌ها گفت: مردم نگران رفتار‌های زننده غیراسلامی هستند. مسئولان باید برای مقابله با این رفتار‌ها صراحت داشته باشند چرا که بی‌توجهی به این رفتار‌ها مصداق حمایت از دشمن است.
سید ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان گفت: دشمن به دنبال آندلس‌سازی، عادی سازی و در نهایت براندازی است. وی افزود: ترویج گناه از نظر شرعی و عقلی ممنوع است و باید بدانیم قانونی موفق است که موجب نگرانی در دل افرادی شود که منکر را انجام دهد، ولی اینکه قانون بخواهد با همه مرتکبین برخورد کند مطلبی است که قابل اجرا نیست و در مرحله اجرا برخی عمل نمی‌کنند.
جامعه مدرسین در بیانیه‌ای تاکید کرد: سیاستی فاجعه بار و شیطانی در بعد جهانی در کار است تا با حیازدائی در جوامع بشری و عناوین جذابی، چون آزادی زنان و حقوق زن، قید و بند‌های حافظ کرامت زن را از بین ببرد. در پروژه ترویج مفاسد اخلاقی و حجاب ستیزی در ایران، دستان جبهه استکبار و نقش سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی دشمن به وضوح دیده می‌شود.
اصفهان- استاندار اصفهان گفت: دشمن موریانه‌وار تاروپود خانواده ایرانی را هدف قرار داده و نگران هستیم عنصر خانواده بعنوان اساسی‌ترین نهاد اجتماعی مانند کشورهای غربی دچار فروپاشی شود.
معاون امنیتی وزارت کشور گفت: هدف دشمن از اقدامات این روزها تعطیلی مدارس و ایجاد آشوب و نگرانی در میان مردم است.
نوری گفت: این توطئه دشمن است که می‌خواهد مدارس ما تعطیل و دانش آموزان از تحصیل باز بمانند. تمامی جوانب بررسی شده و نگرانی برای باز بودن مدارس نیست.
روزنامه کیهان روزگاری به افزایش قیمت دلار واکنش تند نشان می‌داد و بار‌ها به همین بهانه به دولت قبل تاخت، اما این روز‌ها دیگر خبری از نگرانی بابت کاهش ارزش پول ملی و شوک تورمی نیست. همه یا سکوت کرده‌اند یا به دشمن یا حتی اعتراضات در چند ماه گذشته نسبت می‌دهند.
آیت الله سعیدی امام جمعه قم گفت: رسانه‌های دشمن روزانه در حال شایعه سازی از حوادث قم از جمله فلج شدن و نابینا شدن دانش آموزان هستند که برای پیگیری دقیق این حوادث باید از دامن زدن شایعات جلوگیری کرد.
آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل گفت: تلاطم در بازار ارز، هم ملت ما را نگران می‌کند که مبادا بر سایر اجناس تاثیر بگذارد و هم عملکرد‌های خوب دولت را تحت الشعاع قرار می‌دهد و هم زمینه شماتت دشمن و تجرّی آن‌ها را فراهم می‌کند و هم دوست داران انقلاب و کشور را روحاً، قلباً و قالباً عذاب می‌دهد.
دیدیه دشان، درحالیکه بازیکنان فرانسه مشغول گرم کردن در زمین استادیوم البیت بودند به شبکه بی‌بی‌سی گفت تیمش از بیشتر بودن هواداران مراکش هیچ ترسی ندارد و برای بازی کاملا آماده است.
دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، بعد از پیروزی 4-1 تیمش مقابل استرالیا از مصدومیت لوکاس هرناندز در این مسابقه ابراز نگرانی کرد.
مایک مانیان، سنگربان طراز اول و فرانسوی میلان، مشکلی برای حضور در جام جهانی قطر نخواهد داشت.
کمتر از یک ماه تا شروع جام جهانی، دوشان ولاهوویچ، ستاره صرب یوونتوس، در بازی برابر بنفیکا مصدوم شد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نگرانی دشمن تکرار حماسه‌های انقلاب و دفاع مقدس توسط دهه نودی ها است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نظام سلطه با تبلیغات سو و اغوای نسل جوان به دنبال کاهش سرمایه‌های اجتماعی کشور است.
کیهان نوشت: اشرافیت غربگرا هم که در جریان تدارک فتنه ناکام اخیر، برای دشمن کارسازی و کوچه باز کرد، نگران این است که موفقیت‌های فعلی از مسیر مقاومت، کام ملت را شیرین کند و مردم بفهمند آن‌ها در ارتکاب انواع سوءتدبیرها تعمد داشته‌اند.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان نقش رسانه ها را در مقابله با جنگ روانی دشمن بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و یادآور شد: در چند سال اخیر پیشرفت های زیادی در بخش های مختلف کرده ایم و دشمنان از این قضیه نگران و به دنبال ایجاد فتنه و آشوب هستند.
رسانه‌های فرانسوی امروز گزارش‌های متعددی درباره دوشان ولاهوویچ، مهاجم صرب یوونتوس منتشر کردند. مشخص است که فرانسوی‌ها او را خطرناک‌ترین اسلحه بیانکونری می‌دانند.
ایران و روسیه در حال ایجاد روابط تنگاتنگ‌تر از همیشه هستند، زیرا انزوای بین المللی آن دو دشمن سرسخت امریکا را به سوی همکاری‌های تجاری و نظامی بیش‌تر سوق می‌دهد و واشنگتن را نگران کرده است.
نسخه اولیه نئوبانک «فردا» (نئوبانک مشترک بانک ایران زمین و هلدینگ های‌وب) از امروز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت در اختیار کاربران قرار گرفت.
ایشان فرمودند راه حل چیست؟ همگی گفتیم ختم جنگ با پذیرش قطعنامه ۵۹۸ یا شکل دیگر. امام نگران عدم وفای دشمن بودند و ناراحتی مردم حزب الله که احتمال اول را ضعیف و احتمال دوم را هم در مقابل خوشحالی بخش عظیمی از مردم و آثار مثبت صلح قابل تحمل دانستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ