یکی از رایج‌تری عوامل بوی بد پا‌ها تعریق بیش از حد است. در اصل زمانی که پا‌های شما عرق می‌کند، به‌خصوص در فصل تابستان و مواقعی که به مدت طولانی کفش و جوراب به پا دارید، باکتری‌ها رشد کرده و بوی نامطلوبی آزاد می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نفر اول کنکور سراسری علوم انسانی ۱۴۰۲، مهمترین عامل موفقیت خود را پشتکار و استمرار در اجرای برنامه‌های درسی دانست و بیان کرد: اگر هدف داشته باشیم و در راستای رسیدن به آن برنامه‌ریزی کنیم قطعا به آن خواهیم رسید.
مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: وضعیت تولید سوخت در پالایشگاه‌های ده‌گانه از ابتدا سال تاکنون حدود ۱۰ درصد افزایش داشته است و این میزان افزایش در مرداد به ۱۶ درصد رسیده است.
مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: ۱۰ هزار واحد در حال ساخت در بافت فرسوده تا شهریور به بهره برداری می‌رسد.
رئیس مرکزعملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ از دستگیری عامل ایجاد رعب و وحشت و وارد کردن خسارات به ۱۰ دستگاه خودروی سواری در خیابان پاسداران خبر داد.
مدیر عامل شرکت پایانه‌های نفتی گفت: از ظرفیت ذخیره سازی ۱۰ میلیون بشکه ای نفت خام در پایانه جاسک خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره زورگیری اعتراف کردند.
رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: دسترسی شرکت‌های کوچک به تضامین ۵ تا ۱۰ میلیارد تومان با انعقاد تفاهم نامه ای فراهم شد.
برای اینکه سیستم بدن تنظیم باشد و بتواند کارکرد مناسبی در جهت کاهش وزن بروز دهد میزان و کیفیت خواب می‌تواند اهمیت ویژه‌ای داشته باشد. تنظیم یک برنامه خواب منظم و پایبندی به آن شاید عامل مهم دیگری برای کاهش وزن موفقیت‌آمیز باشد، به خصوص اگر می‌خواهید در یک ماه ۴.۵ کیلوگرم وزن کم کنید. سعی کنید حداقل ۷ تا ۸ ساعت در شب بخوابید، یک برنامه خواب منظم تنظیم کنید و حواس‌پرتی را قبل از خواب به حداقل برسانید تا چرخه خواب خود را بهینه کنید و به اهداف کاهش وزن خود برسید.
انزلی- دادستان انزلی از دستگیری عامل عمدی آتش سوزی ۱۰ هکتار از تالاب این شهرستان خبر داد.
مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: دانش قطعه‌سازی که از آن با عنوان نهضت قطعه‌سازی یاد می‌شود به تکامل رسیده و امروز می‌توانیم ۱۰ نوع موتور در کشور تولید کنیم.
رضایت مشتریان عامل کلیدی در یک بازار آزاد است. موسسه کانسومر ریپورتس هرساله میزان رضایت مشتریان از خودرو‌های مختلف را اعلام می‌کند.
بسیاری از مطالعاتی که طی سالیان متمادی صورت گرفته اند اثرات عوامل زندگی ما بر عملکرد سیستم ایمنی را بررسی کرده‌اند و نشان می‌دهند اگرچه سیستم ایمنی بدن ما تحت تاثیر فعالیت بدنی، سن و حتی خواب قرار می‌گیرد، اما تاثیرگذارترین عامل رژیم غذایی ما می‌باشد. میوه ها، سبزیجات، غلات کامل، لوبیا و مغز‌ها به غنی سازی بدن با ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها کمک می‌کنند.
مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ ها و ناوبری هوایی ایران گفت: در دهه فجر امسال ۱۰ پروژه به ارزش ۴۵۰ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
مدیر عامل بانک شهر گفت: در راستای توجه به مسئولیت اجتماعی خود، عزمی راسخ برای تحقق و به سرانجام رسیدن طرح های عمرانی و خدماتی در سراسر ایران اسلامی داریم.
در سال ۲۰۱۹ حدود ۱.۲۷ میلیون نفر جان خود را در اثر مقاومت به دارو‌های ضد میکروبی از دست داده اند. این سازمان معضل مقاومت میکروبی را به عنوان یکی از ۱۰ عامل اصلی تهدید کننده سلامت بشری اعلام کرده است. اهمیت این موضوع تا حدی است که شاخص‌های ارزیابی میزان مقاومت ضد میکروبی در چارچوب اهداف توسعه پایدار گنجانده شده است.
رئیس اورژانس تهران گفت: مشکلات تنفسی عامل ۱۰ درصد تماس‌ها با ۱۱۵ طی یک هفته گذشته یعنی از بابت ۲۱ تا ۲۸ آبان ماه بوده است.
مدیرکل برنامه ‌ریزی تولید شرکت برق حرارتی گفت:براساس مطالعات صورت گرفته در طول ۱۰ سال گذشته شاخص ذرات عامل آلودگی بوده است، زمانی که این شاخص افزایش یابد میزان آلودگی افزایش پیدا می‌کند.
رئیس کل دادگستری استان فارس اعلام کرد: یک نفر از سه متهم این پرونده که عامل اصلی تعرض به این نوجوان ۱۶ ساله بود در دادگاه از باب آدم ربایی به ۱۰ سال حبس و به لحاظ تعرض به اعدام محکوم شد و دو متهم دیگر نیز هر کدام به ۱۰ سال حبس تعزیری، صد ضربه شلاق و همچنین دو سال تبعید محکوم شدند.
نظرسنجی ها نشان می دهد که بیش از دو سوم آمریکایی ها فکر می کنند اقتصاد کنونی خوب نیست و اقتصاد عامل مهمی در انتخاب آنها خواهد بود.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت اعلام کرد: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، مرد جوان با چرب‌زبانی، مهاجرت به کشور‌های اروپایی و وعده‌های دروغین ازدواج، از ۴ زن به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و نا پدید شده است.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: فکر نمی‌کنم قیمت سکه به ارقام ۱۰ میلیون تومان و یا پایین‌تر برسد زیرا قیمت دلار عامل اصلی در تعیین نرخ طلا و سکه است.
مدیر عامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی گفت: امروز جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی سراسر کشور از ساعت ۹ الی ۱۶ فعال هستند و به ارائه خدمت گذرنامه و برگ تردد اربعین می‌پردازند.
وبسایت شبکه الجزیره با انتشار گزارشی به تشریح ۱۰ نکته درباره عامل حمله به «سلمان رشدی» پرداخت.
وبسایت شبکه الجزیره با انتشار گزارشی به تشریح ۱۰ نکته درباره عامل حمله به «سلمان رشدی» پرداخت.
سرپرست سازمان نوسازی از پیگیری تکمیل بزرگترین پروژه پارکینگ عمومی سرپوشیده کشور با حمایت سازمان نوسازی شهر تهران خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ