رئیس پلیس آگاهی پایتخت اعلام کرد: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، مرد جوان با چرب‌زبانی، مهاجرت به کشور‌های اروپایی و وعده‌های دروغین ازدواج، از ۴ زن به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و نا پدید شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
دانشگاه هنر، هنوز توضیحی درباره حذف کد رشته‌های "مجسمه سازی" و "سینما" و نحوه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها ارائه نداده، در اطلاعیه‌های سازمان سنجش به حذف این کد رشته‌ها اشاره نشده است.
در حالی که برای افراد مشهور و شخصیت های ورزشی معمول است که هنگام سفر به صورت خصوصی پرواز کنند، نیمار جونیور ستاره فوتبال برزیل دیروز با یک بوئینگ ۷۴۷ خصوصی از اروپا به خاورمیانه پرواز کرد.
سید رسول موسوی در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت :«امروز یکصد و چهارمین سالروز استرداد استقلال افغانستان است. در دیدار با سرپرست سفارت افغانستان در تهران این روز را که برای تمام مردم افغانستان مورد احترام است تبریک گفتم.»
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری شروری که در محله سرآسیاب اقدام به قدرت‌نمایی با سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت کرده بود، خبر داد. (عکس آرشیوی است.)
رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری مرد شیطان صفتی که خود را سردار یک ارگان نظامی معرفی کرده بود و در استان‌های مختلف و تهران دست به آزارگری و کلاهبرداری زده بود، خبر داد.
لات معروف و نوچه‌هایش که تماشاگران معترض استقلال را به باد کتک گرفتند، توسط پلیس دستگیر و بازداشت شدند
شهر به شهر می‌چرخیدم. با هویت جعلی کار می‌کردم. بعد متوجه شدم که عکس مرا در روزنامه‌ها منتشر کرده‌اند. از ترسم، قاچاقی به افغانستان رفتم. اما در آنجا هم نتوانستم بمانم. در این مدت حتی از همسرم هم خبر نداشتم. به همین دلیل چند وقت قبل به امید اینکه آب‌ها از آسیاب افتاده و دیگر پلیس دنبالم نیست، به تهران برگشتم و با هویت جعلی در یک جگرکی مشغول به‌کار بودم که دستگیر شدم.
روبن آموریم، مربی اسپورتینگ لیسبون سوار بر پورشه با سرعت 160 کیلومتر در ساعت می‌راند که توسط پلیس دستگیر شد. او سپس با ماموران عکس یادگاری گرفت.
یک مرد با پوشیدن برقع سیاه‌رنگ و پوشاندن صورت به بهانه حجاب در مسابقات قهرمانی شطرنج آزاد زنان در کنیا حضور پیدا کرد و موفق شد رقیب زن که قهرمان ملی سابق و شطرنج‌باز برتر کنیا بود را شکست دهد. این مرد که پس از دستگیری اعلام کرد که به دلیل نیاز به جایزه نقدی ۴۲ هزار دلاری مسابقات این کار را انجام داده است، در طول مسابقات با هیچ کس صحبت نمی‌کرد و موفق شده بود که بازیکنان و حتی کارکنان مسابقات را فریب دهد. با این حال، پس از اینکه او قهرمان ملی سابق و شطرنج‌باز برتر کنیا را شکست داد، پوشش او کنار رفت و باعث ایجاد تردید درباره هویت دیگر بازیکنان و مربیان تیم‌ها شد.
مهدی طارمی در شرایطی این روز‌ها با پست تازه‌اش خواسته با آزادی زندانیان اتفاقات اخیر باعث خوشحالی خانواده آن‌ها شوند که چند هفته قبل هم خواستار توقف حکم اعدام برای افرادی شد که در همین ماجرا دستگیر شده و به محاربه محکوم شده بودند.
میزان نوشت: فردی که رسانه‌های ضد انقلاب در هفته‌های گذشته با انتشار تصاویر و فایل صوتی منتسب به او مدعی شده بودند در آستانه اعدام قرار داد و بر اثر شکنجه به کما رفته است، در جنوب کشور و حین فرار از مرز‌های آبی دستگیر شد.
بازیکن سابق منچستر که به صورت قرضی در مارسی بازی می‌کند، امروز با خطایی وحشتناک سوژه رسانه‌ها شد.
وحید هاشمیان در واکنش به دستگیری پرویز برومند با انتشار یک استوری خواستار آزادی پیشکسوت باشگاه استقلال شد.
شنیده‌ها حاکی از آن است که توماج صالحی خواننده سبک موسیقایی رپ دستگیر شده است.
امیرآبادی فراهانی، نماینده مجلس گفت: «دو نفر از اعضای سرویس اطلاعاتی آمریکا در بیمارستان حاضر شده و اولین عکس را از مهسا امینی آنها منتشر می کنند که دستگیر شده‌اند.»
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت دختر فراری!/ اغفال دختران با پول و خانه و ماشین/ همسرکشی هولناک در بوشهر/ پدر بعد از دستگیری پسرش تسلیم شد/ ۵ سال حبس و پرداخت دیه به خاطر قتل فرزند/ شکایت ۸ زن از عامل آزار و اذیت جنسی در پارک مهرگان/ همسرم قصد داشت عکس عروسیمان را آتش بزند!/ آدم ربایی و سرقت به خاطر اجرای شرط پدرزن
معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر آزار و اذیت جنسی و سرقت به‌عنف از ۴ زن نزدیک پارک مهرگان شهرک مینی‌سیتی اعتراف کرد و قربانیان با حضور در اداره شانزدهم این مرد جنایتکار را شناسایی کردند.
نمایشگاه کشفیات چهارمین مرحله از طرح کاشف توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی پایتخت در مقر پلیس آگاهی تهران آگاهی شاپور برگزار شد. در این طرح یک زن کودک ربا، سارقان خفه کننده زنان و باند سه نفره ای که با تهدید چاقو و زخمی کردن مردان، زنان دو خانواده را ربوده و مورد تعرض قرار داده بودند دستگیر شدند.
تصویری از قمه رعب‌آور زورگیران تهرانی پس از دستگیری و کشف و ضبط سلاح های آن ها را ببینید.
الصمیدی پس از کشته شدن ابوبکر البغدادی و عبدالله قرداش از مهم‌ترین سران گروه داعش بود.
حجت‌الاسلام ذوالنور در رابطه با دستگیری یکی از حجاج ایرانی پس از در دست گرفتن عکس حاج قاسم سلیمانی گفت: اگر آن‌ها با حسن رفتار متقابل عمل نکنند طبیعتا جمهوری اسلامی هم دست به اقدام متقابل می زند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ