رئیس مرکزعملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ از دستگیری عامل ایجاد رعب و وحشت و وارد کردن خسارات به ۱۰ دستگاه خودروی سواری در خیابان پاسداران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری متهمی که اقدام به تبلیغ و فروش مواد روانگردان در فضای مجازی می‌کرد، خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عامل درگیری و تخریب شیشه بانک تجارت فیروز آباد در کمتر از ۳ ساعت خبر داد.
ورامین- فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری عامل تیراندازی و شرارت در کمترین زمان ممکن در ورامین خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد جوانی که با همکاری همدستش از نوجوانان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۲۰ فقره زورگیری به همین شیوه اعتراف کرد.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری یک نفر از عوامل اصلی حمله مسلحانه به مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی و دستگیری عامل قدرت نمایی در محله ۱۳ آبان خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عامل قدرت نمایی در محله ۱۳ آبان شهرری خبر داد.
صومعه سرا - فرمانده انتظامی شهرستان صومعه سرا از دستگیری عامل اهانت به مقدسات و نشر اکاذیب در فضای مجازی خبر داد.
رشت -رئیس پلیس فتای استان از دستگیری کلاهبرداری که اقدام به راه‌اندازی صفحات غیر اخلاقی در فضای مجازی می‌کرد خبر داد.
ورامین- رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران از دستگیری هفت عامل تخریب خانه و خودروهای شهروندان در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از دستگیری فردی که اقدام به ایجاد اخلال در اداره پست شهر اندیشه کرده بود، خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل سرقت به عنف در شمال تهران خبر داد و گفت: متهم با خودروی یکی از اقوام خود اقدام به سرقت می‌کرد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل قتل یک پسر جوان خبر داد.
قدس- جانشین فرمانده انتظامی قدس از دستگیری سه عامل تخریب خودروهای شهروندان در شهرقدس در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد و گفت: این افراد به ۹ خودرو خسارت وارد کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن دختر اغفال شده به آغوش گرم خانواده و دستگیری مرد جوانی خبر داد و گفت: متهم با وعدهای واهی ازدواج موجب فرار این دختر جوان شده بود.
استوار دوم الله‌دادی خرداد ۱۳۹۸ شب عید فطر در محدوده دشت جازموریان جنوب کرمان بر اثر درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک مالخز ۵۰۰ میلیارد ریالی و نیز عامل تخریب خانه‌های مسکونی در جریان دو عملیات پلیسی خبر داد.
با هوشیاری و سرعت عمل ماموران، فردی که ابتدا با خودروی و در ادامه با زنجیر به بیش از ۱۰ دستگاه خودروی سواری پارک شده در حاشیه خیابان آسیب زده بود در محل دستگیر و برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل شد. این فرد در جریان بازجویی‌های انجام شده انگیزه خود از این اقدام را مشکلات روحی و روانی و شنیدن پاسخ منفی در ازدواج اعلام کرد.
فراکسیون زنان مجلس در بیانیه‌ای با محکوم کردن مسمومیت سریالی دانش آموزان و اقدامات تخریبی تاکید کرد باید هر چه سریع‌تر عوامل این خرابکاری‌ها دستگیر شوند و به اشد مجازات برسند.
فراکسیون زنان مجلس در بیانیه‌ای با محکوم کردن مسمومیت سریالی دانش آموزان و اقدامات تخریبی تاکید کرد باید هر چه سریع‌تر عوامل این خرابکاری‌ها دستگیر شوند و به اشد مجازات برسند.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران: چند روز پیش ۲ گروه اراذل و اوباش در کافه‌ای در جردن قرار دعوا می‌گذارند. بعد از زد و خورد و تخریب کافه در کمتر از یک روز عوامل اصلی این دعوا شناسایی و دستگیر شدند.
صومعه سرا- فرمانده انتظامی صومعه سرا از شناسایی و دستگیری عامل تهیه مواد آتش‌زا به قصد تخریب اموال عمومی و دولتی در این شهرستان خبر داد.
سازمان اطلاعات سپاه یکی از لیدرهای اغتشاشات و عامل ضرب و شتم مامور نیروی انتظامی و تخریب اموال عمومی در استان همدان را شناسایی و دستگیر کرد.
حدادعادل گفت: بنده نه‌فقط غصه آن پلیسی را می‌خورم که گلویش را بریدند، نه‌فقط غصه آن پلیسی را می‌خورم که رویش بنزین ریختند و آتش زدند؛ هم غصه آن‌ها را می‌خورم و هم حتی برای آن جوان‌هایی که می‌آیند و شعار‌های هنجارشکن می‌دهند و تخریب می‌کنند و دستگیر می‌شوند و زندانی می‌شوند غصه می‌خورم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ