نفر اول کنکور سراسری علوم انسانی ۱۴۰۲، مهمترین عامل موفقیت خود را پشتکار و استمرار در اجرای برنامه‌های درسی دانست و بیان کرد: اگر هدف داشته باشیم و در راستای رسیدن به آن برنامه‌ریزی کنیم قطعا به آن خواهیم رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نواک جوکوویچ یکی از بهترین بازی‌های اخیرش را در دیدار نهایی سینسیناتی برابر کارلوس آلکاراس انجام داد و فاتح این رقابت‌ها شد.
وزیر کشور گفت: در حال حاضر که یک ساعت از ثبت نام می‌گذرد حدود ۲۲۲۰ نفر به سایت مراجعه کردند که ۶۷۸ نفر از آنها کارشان تمام شده است یعنی با موفقیت مرحله پیش ثبت نام را پشت سر گذاشته‌اند.
معضل افزایش سگ‌های ولگرد در تهران، روز به روز در زیست شهری شهروندان پایتخت پررنگ‌تر می‌شود. یک منبع آگاه به فراز گفته که از ابتدای سال، ۴هزار و ۴۲۳نفر پس از گزیدگی از سوی این حیوانات، دُز صفر واکسن هاری را تزریق کرده‌اند و بیشتر موارد، مربوط به سگ‌های ولگرد در پارک‌ها و معابر شهری است که گوش‌هاشان با پلاک‌های شهرداری تهران سوراخ شده است. روزنامه‌های منتسب به جریان اصولگرایی و طرفداران این جریان، افزایش آمار سگ‌گزیدگی را به نگهداری سگ‌ها در خانه ربط می‌دهند اما، گزارش شهروندان این ادعا را نقض می‌کند.
محمد جمالی از زواره به ستاره رسانه‌ها تبدیل شده بود.
امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفت تا از تیم های اول تا سوم لیگ قبل، چهار بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کند.
محمدرضا نیک نژاد: مهاجرت در پایه دانش آموزی مخصوص طبقات خاصی است و گستردگی ندارد. همانطور که در ایران شکاف طبقاتی زیاد و آموزش طبقاتی شده و عموما دیگر رشته‌های برند و پول ساز برای پولدار‌ها مانده است. آمار‌ها نشان می‌دهد از ۴۰ رتبه اول کنکور فقط یک نفر از مدارس دولتی است یا در سه هزار رتبه اول کنکور ۷ تا ۸ درصد و چه بسا کمتر از مدارس دولتی هستند. از طرف دیگر فقط آدم‌های پولدار توان فرستادن کودکان خود به مدارس خارج از کشور را دارند و اگر در خانواده متوسط چنین تصمیمی بگیرند حتما فشار زیادی به آن‌ها وارد می‌شود.
سرمربی تیم ملی فرنگی جوانان گفت در بین 16 جوانی که در جام تختی روی تشک رفتند، فقط یکی از آنها در مسابقات انتخابی این رده، قهرمان شده و نفر اول محسوب می‌شد.
زهرا عقیلی معتقد است، دوران سالمندی خانه‌نشینی، غرزدن و گلایه کردن از بیمار‌های گوناگون نیست. او از زمانی که در مسیر ورزش حرفه‌ای گام برداشت همیشه موفق بود و در کارنامه موفقیت‌هایش چیزی بیش از ٤٠ مدال کشوری و ۳۰ تقدیرنامه از سازمان‌ها و اداره‌های مختلف دریافت کرده است.
نمایش تیم آلومینیوم اراک برابر استقلال علیرغم شکست این تیم قابل ستایش است.
ستاره ایرانی پورتو پس از دو مسابقه دوباره مقابل اینتر میلان به ترکیب تیمش برمی‌گردد.
تیری هانری در برنامه‌ای زنده خودش را یکی از شانس‌های سرمربیگری تیم ملی آمریکا مطرح کرد.
ستاره های شطرنج ایران، این روزها در رقابت های شطرنج برتر آلمان برای بایرن مونیخ دست به مهره شده اند.
دو ملی پوش شطرنج ایران در مسابقات تاتا استیل به تساوی دست یافتند.
فدراسیون جهانی تکواندو برخی شرایط حضور در مسابقات مختلف از جمله کسب سهمیه المپیک پاریس از طریق سیستم رنگینگ گرند اسلم را اعلام کرد.
فدراسیون جهانی تکواندو برخی شرایط حضور در مسابقات مختلف از جمله کسب سهمیه المپیک پاریس از طریق سیستم رنگینگ گرند اسلم را اعلام کرد.
فدراسیون جهانی تکواندو شرایط حضور در مسابقات مختلف از جمله کسب سهمیه المپیک پاریس از طریق سیستم رنگینگ گرند اسلم را اعلام کرد.
تیم شمشیربازی اسلحه سابر که باعملکردش بسیاری از ضعف‌های فدراسیون را زیر سایه خود برده، مدتی است که درگیر برخی اختلافات و دخالت‌ها شده طوریکه پیگیری منظم اردوهای این تیم را خدشه‌دار کرده است.
ژوائو کانسلو هم دیشب برابر سوئیس مثل رونالدو در ترکیب ثابت نبود و به شدت از نیمکت‌نشینی ناراضی به نظر می رسید.
سازمان پزشکی قانونی کشور در گزارشی درباره مسمومیت‌های منجر به فوت در ۶ ماهه ابتدای سال اعلام کرد: در ۶ ماهه ابتدای سال جاری ۴۱۱۱ نفر به دلیل مسمومیت جان خود را از دست داده‌آند که از این تعداد ۳۲۴۳ نفر مرد و ۸۶۸ نفر زن بوده‌اند.
مهاجم جوان پرسپولیس از گزینه نخست گلزنی این تیم تبدیل به نیمکت نشین شد.
رقابت های وزن 55 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 19 و 20 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و پویا دادمرز نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در روزهای 25 و 26 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و علیرضا سرلک نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رکورددار دوی ۴۰۰ متر ایران با گلایه از عدم حمایت مسئولان، مشکلات مالی را اصلی‌ترین مشکل خود برای بازی‌های آسیایی می‌داند.
مجموع ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۱ در دوره‌های مختلف (دوره‌های روزانه و غیرروزانه) ۱۳۶ هزار و ۷۸۶ نفر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ