پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به حساسیت‌های دیدار با نساجی گفت: «ریکاردو ساپینتو» از بازیکنان استقلال شناخت خوبی پیدا کرده و با همین شناخت به ترکیب مورد علاقه‌اش رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی استقلال از اینکه تیم او نمی تواند در هفته پایانی برای قهرمانی بجنگد، ابراز تأسف کرد.
با گذشت ده ماه از حضور ریکاردو ساپینتو در استقلال می‌توان با اطمینان از موفقیت کلی این سرمربی در ایران گفت. موفقیتی که با یک جام، ملموس‌تر خواهد شد.
سرمربی و مدافع هوادار به دلیل محرومیت نمی‌توانند در لیست دیدار با استقلال ملاثانی قرار بگیرند.
سرمربی فوتبال استقلال گفت: تیم ما همواره متمرکز است و خیلی سخت هر هفته تلاش می‌کند. تیم ما بسیار متحد بوده و روی کار خود بسیار متمرکز است. بازیکنان ما در هر بازی می‌جنگند تا پیروز میدان شوند. من به بازیکنان تیمم افتخار می‌کنم.
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران به اظهارات سرمربی استقلال واکنش نشان داد و گفت: نمی‌توان انتظار داشت در خانه خودمان دست بسته باشیم.
سرمربی تیم والیبال زنان پیکان تهران گفت: نمی‌توان چگونگی مسابقه با سریک گنبد را دقیق پیش‌بینی کرد، اما امیدوارم این جدال، فینال واقعی باشد.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تمام سعی و تلاشمان بر این است که بتوانیم در لیگ برتر بمانیم. شرایط به‌گونه‌ای است که نمی‌توان با دو جمله آن را توضیح بدهیم.
۲۳۰ روز پس از انتخاب به عنوان سرمربی استقلال می‌توان تحلیل کاملی از عملکرد ساپینتو داشت.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه بازی این تیم با فولام می‌گوید خریدهای بزرگ زمستانی برای تیمش هیجان‌انگیز است ولی کادر فنی را با چالشی جدید هم مواجه خواهد کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که نمی‌توان از الان در مورد جایگاه تیم ها قضاوت کرد گفت: آن چیزی که برای ما مهم است تلاش بیشتر و تمرکز روی بازیهای پیش‌رو است.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: هواداران گرگانی متفاوت از همه طرفداران هستند و نمی‌توان جلوی آن‌ها باخت.
سرمربی اسپانیایی تراکتور می‌گوید تیمش به دلیل کیفیت بد زمین‌های چمن ایران نمی‌تواند تیکی تاکا بازی کند.
بازنشر ویدئویی از سرمربی استقلال در یک وبسایت پرتغالی توجه هواداران فوتبال در این کشور را به او جلب کرده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه ساپیتو باید به وعده ۴ جام گرفتن خود عمل کند گفت: سرمربی آبی پوشان می‌توان با برد برابر نساجی، اولین جام را با دستانش لمس کند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه ساپیتو باید به وعده ۴ جام گرفتن خود عمل کند گفت: سرمربی آبی پوشان می‌توان با برد برابر نساجی، اولین جام را با دستانش لمس کند.
سرمربی تیم بسکتبال کاله گفت: تیم ملی به یک مربی مثل بچیروویچ نیاز داشت چون او می‌تواند کمک بزرگی برای تیم باشد و راه‌حل‌های سریعی برای مشکلات تیم ارائه کند.
سرمربی آلومینیوم اراک می گوید که خیلی دوست داشتیم که امروز با حضور تماشاگران بازی می‌کردیم و هواداران استقلال را از نزدیک می‌دیدیم.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به تساوی تیمش برابر استقلال گفت: برابر تیمی به میدان رفتیم که کلکسیونی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران را در اختیار دارد.
پیشکسوت استقلال گفت: با توجه به بازی خوبی که استقلال مقابل فولاد ارائه کرد می‌توان دریافت اگر سرمربی هیجانی و پر سر و صدای این تیم کنار بازیکنانش نباشد استقلال بهترین فوتبال را در لیگ ارائه می‌دهد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که در شرایط فعلی نمی‌توان در مورد فوتبال و بازی صحبت کرد گفت: باشگاه پرسپولیس برای کمک به تیم ملی و برنامه‌های آقای کی‌روش آمادگی کامل دارد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که امیدوار است شرایطی که به وجود آمده هر چه سریعتر با آرامش همراه شود گفت: همه جوانانی که از دست دادیم بچه های این آب و خاک هستند.
مالک نساجی بعد از شکست تیمش مقابل استقلال به حمایت از حمید مطهری سرمربی این تیم پرداخت.
سرمربی پیکان واکنش جالبی به شعار هواداران استقلال علیه خود داشت.
از آنجا که استقلالی‌ها به دلیل شرایط بد هتل‌ها در مسجد سلیمان قصد دارند اردوی خود را در اهواز برگزار کنند به همین علت سرمربی استقلال نمی‌تواند راهی مسجد سلیمان شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ