سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که امیدوار است شرایطی که به وجود آمده هر چه سریعتر با آرامش همراه شود گفت: همه جوانانی که از دست دادیم بچه های این آب و خاک هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برگزاری عادلانه انتخابات فدراسیون‌ها یکی از انتظارات به حق از وزارت ورزش است تا نامزدها درشرایطی برابر برای کرسی ریاست با یکدیگر رقابت کنند. اتفاقی که در چند فدراسیون رخ نداده است.
حضور یا عدم حضور «جریان اصلاحات» در انتخابات در هفته‌های اخیر به سوژه‌های اصلی رسانه‌های اصولگرا تبدیل شده است. توجه داشته باشید که حضور قدرتمند این جریان باعث کنار رفتن بسیاری از جبهه‌ها و احزاب اصولگرا خواهد شد ولی به‌دلیل اینکه منتقدان اصلاحات اشرافی به وضعیت درون اردوگاهی ندارند معتقدند که اصلاح‌طلبان ناز می‌کنند و یا اینکه دلشان برای قدرت تنگ شده است و یا اینکه قرار است تحت هرشرایطی در این دوره وارد میدان شود. در این مورد با یکی از چهره‌های شناخته شده اصلاحات گفت‌وگویی انجام داده‌ایم. عضو کابینه دولت اصلاحات معتقدند است که این جریان همواره در انتظار رقابت‌های انتخاباتی است و برای ورود برنامه‌هایی دارد ولی موانعی وجود دارد که باعث عدم حضور مردم و چهره‌های این طیف سیاسی خواهد شد.
بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر درشرایطی آغاز می شود که روی نیمکت 16 تیم مربیانی حضور دارند که در ادوار گذشته هدایت تیم‌هایی را برعهده داشته‌اند اما دو نفر «سرمربی اولی» هستند.
وزیر نیرو با بیان اینکه مسئولیت اصلی ما در حوزه مدیریت منابع آب کشور توزیع عادلانه آب است، افزود: اکنون درشرایطی قرار داریم که برخی چاه‌های کشاورزی بیش از ۱۱برابر سقف مجاز آب برداشت می کنند.
درشرایطی که ذخایر سد‌های تهران افت قابل‌توجهی نسبت به سال قبل و سال‌های نرمال داشته است، مصرف لحظه‌ای آب در تهران رکورد ۵۵هزار لیتر در ثانیه را به ثبت رساند.
دیدار دو تیم ایران و آمریکا در سومین مسابقه لیگ ملت‌های والیبال درشرایطی با شکست شاگردان بهروز عطایی به پایان رسید که این تیم در ست سوم تا آستانه پیروزی پیش رفت اما نتوانست به بازی برگردد.
فدراسیون فوتبال درشرایطی گزینه‌های داخلی و خارجی را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی بررسی می‌کند که به نظر می‌رسد شانس مربیان خارجی برای جانشینی کارلوس کی روش بیشتر از داخلی هاست.
فدراسیون فوتبال درشرایطی گزینه‌های داخلی و خارجی را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی بررسی می کند که به نظر می رسد شانس مربیان خارجی برای جانشینی کارلوس کی روش بیشتر از داخلی هاست.
درشرایطی که منابع رسمی آمار جان باختگان زلزله ۷.۷ ریشتری بامداد دوشنبه در سوریه را بیش از ۳۵۰۰ نفر اعلام کرده اند، منابع غیر رسمی اعلام کردند که شمار کشته شدگان از ۴ هزار نفر فراتر رفته است.
معاون وزیر نفت درامور پالایش و پخش با تأکید بر اینکه سوخت‌محوری باید به سودمحوری تبدیل شود،گفت: درشرایط ناترازی گازطبیعی،سوخت زمستانی موردنیاز همه بخش‌ها اعم ازصنایع،حمل‌ونقل وخانگی شده است.
درشرایطی که مقامات اقلیم در وقایع پس از فوت مهسا امینی در ایران با تهییج کردهای ایران به اعمال خشونت، نقش آتش‌بیار معرکه را داشتند،درنسبت با ناآرامی‌های پاریس خواستار خویشتن‌داری کردها شدند.
اسدوز گفت:به‌منظور تأمین برق مستمر وپایدار درشرایط اضطراری درناحیه صنعتی پایانه نفتی خارک،۲دستگاه دیزل‌ژنراتوربا اعتباری بالغ بر ۲۸۰میلیارد ریال درنیروگاه برق این پایانه نصب و راه‌اندازی شد.
برکناری مدیرعامل باشگاه استقلال درشرایطی که قبل از انتشار خبر قطعی حتی گمانه‌زنی‌هایی هم در مورد آن صورت نگرفته بود، نشان می‌دهد این تصمیم از سوی مقاماتی بالاتر از هیات مدیره صورت گرفته است.
خبرگزاری رسمی کره جنوبی "یونهاپ" نوشت نشانه‌های مشکوک از جانب کره شمالی درشرایطی درحال وقوع است که کره جنوبی و آمریکا تصمیم دارند در پایان ماه جاری میلادی در رزمایشی با حضور یک ناو هواپیمابر هسته‌ای آمریکا شرکت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ