مالک نساجی بعد از شکست تیمش مقابل استقلال به حمایت از حمید مطهری سرمربی این تیم پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی پیکان اعلام کرد تیمش مقابل گل گهر در هفته دوم لیگ برتر برای پیروزی و کسب سه امتیاز به میدان خواهد رفت.
ورزشکارانی که رکورد جدیدی در مسابقات قهرمانی دوومیدانی جهان در مجارستان ثبت کنند 100 هزار دلار پاداش نقدی دریافت خواهند کرد.
ارتباط بین فلورنتینو پرز و کیلیان امباپه هر روز به شکل مستمر ادامه دارد و قطع نمی شود. در واقع هر حرکتی از سوی دو طرف با هماهنگی قبلی است.
ارتباط بین فلورنتینو پرز و کیلیان امباپه هر روز به شکل مستمر ادامه دارد و قطع نمی شود. در واقع هر حرکتی از سوی دو طرف با هماهنگی قبلی است.
حداقل موجودی سپرده برای شرکت در قرعه کشی حساب های قرض‌الحسنه بانک گردشگری مبلغ یک میلیون ریال و مهلت شرکت در قرعه‌کشی تا پایان شهریور 1402 است.
ارلینگ هالند، ستاره خط حمله منچسترسیتی، جایزه بهترین بازیکن فصل گذشته را از مارکا دریافت کرد.
هانس نیمن، شطرنج‌باز آمریکایی، شکایتی 100 میلیون دلاری از مگنوس کارلسن به خاطر متهم کردنش به تقلب مطرح کرده بود که با شکست مواجه شد.
سرپرست مدیرعاملی استقلال درباره اینکه چرا مطالبات 160 میلیاردی این باشگاه از همراه اول به 60 میلیارد کاهش یافته، صحبت کرد.
سرمربی آرسنال که دیشب با پیروزی مقابل فولام صدمین پیروزی خود در این تیم را جشن گرفت می‌گوید از این آمار خوشحال است، ولی هیچ چیز برایش جای فتح جام‌های قهرمانی را نمی‌گیرد.
امید نورافکن رفته رفته در حال تبدیل به یکی از اسطوره‌های تیم فوتبال سپاهان است.
چند هفته ای است که تماشاگران به استادیوم های لیگ برتر برگشته اند و باید گفت این حضور گرما و سطح کیفی بازی ها را بهتر کرده است.
یک خانه 100 متری در محله شمس آباد حدود 5 میلیارد و 200 است.
چلسی قصد دارد تا رحیم استرلینگ را با مبلغی بالغ بر 100 میلیون یورو به فروش برساند.
بارسلونا مطلع شده است که پی اس جی قصد دارد در تابستان آینده بند فسخ 50 میلیون یورویی عثمان دمبله را پرداخت کند اما باشگاه کاتالان اصرار دارد که این رقم فسخ درست نیست.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد که علاوه بر صد میلیارد به دست آمده از بورس، این باشگاه 50 میلیارد دیگر نیز از این بخش استفاده کرده است.
رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری از صدور ۱۰۰ مجوز باستان‌شناسی و اجرای ۱۴۶ طرح پژوهشی طی یکسال گذشته توسط این پژوهشگاه خبر داد.
رئیس شورای عالی استان‌ها گفت:پیشنهاد ما برای بودجه سال ۱۴۰۲ تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه برای شورای عالی است.
رییس کمیته ملی المپیک می گوید در حالی ریاست کمیته پارالمپیک را تحویل داده که 18 میلیارد به علاوه 100 هزار دلار در حساب این کمیته موجودی وجود دارد.
ژوائو فلیکس در نشست خبری بازی با مراکش حاضر نشد به سوالات در مورد نیمکت‌نشینی رونالدو و نیز آینده‌اش در اتلتیکو پاسخ دهد.
دیه‌گو آلونسو، مربی اروگوئه، شایعه اختلاف بین بازیکنان و کادر فنی را رد کرد و گفت که حرف‌های اخیر ادینسون کاوانی بر علیه او نبوده است.
رئیس پلیس فتا فراجا کشور گفت: اعضاء یک باند شرط بندی و قمار که در حوزه مسابقات جام جهانی 2022 قطر فعالیت می کردند با گردش مالی 100 میلیارد تومانی شناسایی و دستگیر شدند.
خبرگزاری «آسوشیتد پرس» چهارشنبه (۱۶ نوامبر، ۲۵ آبان) به نقل از یک مقام ادعا کرد نفتکش مرتبط با یک میلیاردر اسرائیلی با یک پهپاد حامل بمب در سواحل عمان هدف حمله قرار گرفت.
خزانه پرسپولیس همچنان در انتظار رقم بیش از سه میلیون دلاری حاصل از عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ