سرمربی فوتبال استقلال گفت: تیم ما همواره متمرکز است و خیلی سخت هر هفته تلاش می‌کند. تیم ما بسیار متحد بوده و روی کار خود بسیار متمرکز است. بازیکنان ما در هر بازی می‌جنگند تا پیروز میدان شوند. من به بازیکنان تیمم افتخار می‌کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هادی طباطبایی معتقد است اگر حمایت‌های بیرونی از استقلال وجود داشت، این تیم می‌توانست عنوان قهرمانی را کسب کند.
نامه ساپینتو: اگر استقلال بخواهد زود برمی‌گردم
محمدحسین زرندی مدیر رسانه تیم فوتبال استقلال پیش از آغاز کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس به چند نکته مهم اشاره کرد.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال معتقد است اگر داور دربی برگشت فصل بیست و یکم خارجی بود، یحیی سال‌ها از فوتبال دور می‌شد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با تکرار حرف‌های چند هفته اخیرش مبنی بر این که داوران حق این تیم را در دیدار‌های زیادی پایمال کرده اند گفت: اگر سیستم داوری برای فصل بعد بیاید استقلال قهرمان است.
اگر مقابل تیم‌های صدرجدولی شکست نمی‌خوردیم و امتیاز از دست نمی‌دادیم الان با اختلاف قهرمان ما بودیم. در کل فوتبال مرسوم است وقتی برابر تیمهای بالای جدولی قرار می‌گیری باید طوری به میدان بروی که اگر برنده نمی‌شوی حداقل شکست هم نخوری.
پیشکسوت باشگاه استقلال با طرح این پرسش که «اگر من از استقلال انتقاد نکنم این تیم قهرمان خواهد شد؟»، به آنهایی که منتقد مواضع او علیه آبی‌پوشان هستند، پاسخ داد.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: اگر قرار بر تغییرات در هیات مدیره این باشگاه باشد بزودی اتفاق خواهد افتاد.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال تاکید کرد اگر قرار بر تغییرات در هیات مدیره این باشگاه باشد بزودی اتفاق خواهد افتاد.
ساپینتو در فصل جاری چندین و چندبار از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه و محروم شده است و اگر به این اتهام او هم رسیدگی شود، احتمال دارد چند بازی باقیمانده فصل را هم از دست بدهد.
یحیی همین حالا هم منتقدانی جدی دارد که اعتقاد دارند اگر نتواند در این فصل هم جامی برای پرسپولیس بیاورد، باید انتهای فصل عذرش را خواست و یک سرمربی خارجی به جایش آورد.
استقلال در دور برگشت لیگ برتر به هارمونی خوبی رسیده است تا جایی که خیلی ها می گویند، باشگاه استقلال اگر همین تیم را برای فصل آینده حفظ کند، باز هم مدعی قهرمانی خواهد شد.
سرمربی استقلال دست روی مهاجم خارجی آلومینیوم گذاشت و نسبت به بازی او ابراز علاقه کرد.
ساپینتو در ادامه درباره احتمال حذف استقلال از آسیا گفت: طبیعی است که وضعیت موجود من را ناراحت کرد. یکی از دلایلی که به سمت استقلال آمدم برای حضور و جنگیدن در آسیا بود. من با این رویا زندگی می کنم. اگر این اتفاق بیفتد یک ناامیدی برای همه است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه اگر عدالت رعایت می شد استقلال باید پیروز از میدان بیرون می آمد گفت: تیر دروازه عامل اصلی از دست رفتن دو امتیاز باری آبی پوشان شد.
اگر استقلال در مصاف با دو گل با ملوان پیروز شد این تنها به خاطر 10 نفره شدن ملوان نبود. آبی ها در نیمه دوم با ایده های بهتری وارد میدان شدند.
کاپیتان استقلال گفت اگر اشتباهات داوری در بازی های بزرگ رخ دهد، آنها نمی توانند امتیازات لازم را کسب کنند.
ریکاردو ساپینتو حتی اگر روی سکوها هم باشد، دوربین عکاسان و تلویزیون روی او زوم است چون لحظه ای آرام و قرار ندارد.
رفتار ریکاردو ساپینتو در جدال مقابل مس کرمان با واکنش باشگاه پرسپولیس همراه شد.
اگر ساپینتو بار دیگر محروم شود، برای ششمین بار با تصمیم انضباطی، از حضور روی نیمکت محروم خواهد شد که یک رکورد است.
یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید اگر این تیم سیاوش یزدانی را از دست دهد، چه کسی را در بازار نقل و انتقالات پیدا خواهد کرد چرا که هیچ بازیکن خوبی اجازه جدایی از تیمش را ندارد.
دوران محرومیت سرمربی استقلال به پایان رسیده و او می‌تواند در بازی مقابل هوادار تیمش را از روی نیمکت هدایت کند. البته اگر در این دیدار هم اتفاقی برای او رخ ندهد و دوباره کارت قرمز از داور دریافت نکند!
استقلال در مصاف با مس کرمان اگر چه به سختی و با یک گل پیروز شد اما کسب 6 امتیاز در سه بازی نشان می دهد مربی پرتغالی شروع معقولی در جمع آبی ها داشته است.
دروازه بان اسبق استقلال می گوید برای اظهارنظر درخصوص کیفیت فنی ساپینتو باید چند هفته دیگر صحبت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ