۲۳۰ روز پس از انتخاب به عنوان سرمربی استقلال می‌توان تحلیل کاملی از عملکرد ساپینتو داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو بازیکن اسبق پرسپولیس و استقلال موفق به پشت سر گذاشتن دوره مربیگری درجه A شدند.
دو بازیکن اسبق پرسپوليس و استقلال موفق به پشت سر گذاشتن دوره مربیگری درجه A شدند.
محمدجواد ظریف به برخی حملات و ادعای تحسین ترکمنچای توسط او، واکنش نشان داد.
مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز اعلام کرد از صحبت‌هایش سوءبرداشت شده و هرگز منظورش این نبوده که باشگاه‌های خصوصی می‌توانند قوانین نقل و انتقالات را رعایت نکنند.
مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز اعلام کرد از صحبت‌هایش سوءبرداشت شده و هرگز منظورش این نبوده که باشگاه‌های خصوصی می‌توانند قوانین نقل و انتقالات را رعایت نکنند.
برونو فرناندز، هافبک یونایتد، در مورد شادی گل جنجالی خود در بازی با چلسی توضیح داد.
سرمربی هوادار توضیحات بسیار جالبی درباره مصاحبه جنجالی‌اش بعد از بازی با ذوب‌آهن و در خصوص مهدی تارتار داشت.
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دو تیم پرسپولیس و استقلال صادر کرد.
روملو لوکاکو که در بازی دیشب اینتر و یوونتوس با توهین‌های نژادپرستانه مواجه شده و به دلیل شادی بعد از گل جنجالی‌اش اخراج شد، درباره اتفاقات بازی صحبت کرده و خواهان اقدام واقعی علیه نژادپرست‌ها شد.
وین رونی می‌گوید کریستیانو رونالدو واقعا قصد جدایی از یونایتد را داشت و با مصاحبه جنجالی‌اش به هدف خود رسید. رونی می‌گوید با این وجود کریستیانو همیشه اسطوره یونایتد خواهد بود.
مسوت اوزیل در ۳۴ سالگی کفش‌های خود را آویخت اما خیلی پیش از اینها از تیم ملی آلمان کنار رفته بود، درباره دلیل جدایی‌اش از این تیم هم صحبت کرد.
ماتیاس مسی در مصاحبه جنجالی‌اش گفت: بارسلونا به لطف مسی معروف شد. قبل از لئو کسی آن‌ها را نمی‌شناخت. کسی که به بارسلون رفته و موزه باشگاه را دیده باشد این را می‌داند که این موزه در واقع موزه مسی است".
گل‌محمدی ادعای جنجالی‌اش را پس گرفت
عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی در واکنش به حملات اخیر اصولگرایان به او نوشت: «روش من در تعامل با مردم ذاتی است؛ نمی‌توانم غیر از این باشم. ما را از خودمان نترسانید! همین هستم که می‌بینید.»
ماتئو لاهوز، داور اسپانیایی که قضاوت‌های جنجالی‌اش در جام جهانی قطر و دیدار هفته گذشته بارسلونا و اسپانیول جنجالی شده بود اعلام کرد در پایان فصل جاری بازنشسته خواهد شد.
هت‌تریک جنجال‌سازی‌های جواد خیابانی در این جام اما، همین دیروز رخ داد؛ جایی که او با انتقاد شدید از کارلوس کی‌روش مدعی شد: «اگر یک چوب کبریت روی نیمکت تیم ملی ایران بود، ما می‌توانستیم آمریکا را شکست بدهیم.»
ژول کنده، مدافع فرانسه، بعد از بازی تیمش با لهستان درباره گردنبند جنجالی‌اش در این مسابقه صحبت کرد و گفت فراموش کرده گردن‌بند خود را پیش از شروع مسابقه باز کند.
سرمربی و بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال آلمان اظهارات جنجالی‌اش درباره تیم ملی ایران و کارلوس کی‌روش را پس گرفت.
پیرس مورگان می‌گوید در مصاحبه جنجالی‌اش با کریستیانو رونالدو که امشب و فردا به صورت کامل پخش می‌شود بخشی هیجان‌انگیز وجود دارد که کریستیانو در آن درباره رقابتش با لیونل مسی صحبت می‌کند.
انتقاد از کریستیانو رونالدو بعد از مصاحبه جنجالی‌اش با پیرس مورگان از حیطه ورزش فراتر رفته و حتی به دنیای سیاست هم کشیده شده است.
بعد از ماجرای جنجالی انتشار عکس‌های خصوصی رستم قاسمی وزیر راه، مسکن و شهرسازی حضور امروز او در نشست ابراهیم رئیسی با نخست وزیر ارمنستان خبرساز شده است. حضوری که برای منتقدان وزیر پیام متفاوتی خواهد داشت.
افزایش حملات به سازمان نایاک، آن‌قدر افزایش یافت که اخیراً رضا اصلان، عضو هیات مدیره نایاک مجبور به استعفا شد. در رویدادی جنجالی‌تر، «نبات» اینفلوئنسر اینستاگرام، مدعی شد در تجمع ونکوور به اتهام عضویت در نایاک، مورد حمله قرار گرفته است. اکنون مساله این است که سازمان نایاک چیست و چه شائبه‌هایی پیرامون فعالیت‌های این نهاد وجود دارد؟
ضرغامی درباره توییت جنجالی‌اش درخصوص امر به معروف واکنش نشان داد.
جواد خیابانی امروز و در برنامه سلام صبح بخیر مجله و روزنامه‌های کیهان ورزشی چاپ ۶ اردیبهشت ۱۳۵۴ را نشان داد که صحبت‌های او را تایید می‌کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ