سرمربی آلومینیوم اراک می گوید که خیلی دوست داشتیم که امروز با حضور تماشاگران بازی می‌کردیم و هواداران استقلال را از نزدیک می‌دیدیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شما نمی‌توانید میکروب‌هایی که باعث مسمومیت غذایی می‌شوند را بچشید، بو کنید یا ببینید. چشیدن تنها مقدار کمی از ماده غذایی می‌تواند شما را بیمار کند. زمان ذخیره‌سازی مواد غذایی را بررسی کنید تا ببینید چه مدت می‌توانید مواد غذایی را به صورت ایمن نگهداری کنید. وقتی زمان تمام شد، آن را بیرون بیندازید.
اگر نمی‌توانید هیچ آنتنی را روی روتر خود مشاهده کنید، به این معنی است که آن‌ها در داخل دستگاه هستند و شما نمی‌توانید موقعیت آن‌ها را تغییر دهید، بنابراین فقط مطمئن شوید که روتر در بهترین مکان برای ارائه ابزار‌های شما قرار دارد.
بر اساس نتیجه مطالعه‌ای که در مجله "کورتکس" منتشر شد میلیون‌ها نفر از ما ممکن است حتی در صورت عدم اطلاع از پروسوپاگنوزیا به آن بیماری مبتلا باشیم. پیش‌تر تصور می‌شد که این بیماری بر روی ۲ تا ۲.۵ درصد از جمعیت جهان تاثیر می‌گذارد.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عنوان کرد: درک درستی هم از بعضی از رفتار‌هایی که ناخودآگاه است و لجبازی پشتش نیست اگر صورت بگیرد، به نظر من هم حجاب و عفاف در جامعه رعایت می‌شود هم آن حداقل شرایط امنیت روحی و روانی که باید برای گردشگران وجود داشته باشد، ان‌شاءالله ایجاد می‌شود.
شما نمی‌توانید کنترل کنید که از دست دادن چربی کجا رخ دهد، اما می‌توانید برای کاهش چربی کلی بدن تلاش کنید که در نهایت بر نواحی مشکل دار تاثیر می‌گذارد. به عنوان مثال، ورزش منظم و یک رژیم غذایی متعادل می‌تواند منجر به کاهش کلی چربی بدن در نواحی مختلف از جمله شکم، ران‌ها و سایر نواحی سرسخت شود.
شما وقتی می‌خواهید والیبال‌تان پیشرفت کند نمی‌توانید کسی را بیاورید که تازه دو سال است مربی شده. کادر فنی ما فقط به بازیکنان می‌گویند "می‌رسیما، آقا می‌رسیم"!
کسی که جرم می‌کند باید با جرمش برخورد کرد ولی شما نمی‌توانید از حقوق دیگر محرومش کنید. این مملکت برای همه است و هرچه بیشتر افراد را به خیمه انقلاب و نظام بیاوریم به نفع کشور و به خصوص به نفع اسلام است. امروز که ما چهره‌های خشن و نامناسبی را از اسلام در دنیا می‌بینیم، ایجاد این تمایز خیلی مهم است. تفاوت بین امام و طالبان این است که امام می‌گوید «جمهوری اسلامی» جای نظام شاهنشاهی باشد. وقتی می‌گویید «جمهوری» یعنی می‌پذیرید که در دنیای امروز زندگی می‌کنید.
پنینی یکی از ساندویچ‌های بسیار خوشمزه و ساده می‌باشد که از ترکیب مواد‌های مختلف مانند گوشت و مرغ تهیه می‌شود و شما می‌توانید این ساندویچ خوشمزه را با نان تست یا نان باگت می‌توانید تهیه کنید و برای شام یا نهار یا مهمانی‌ها و تولد‌ها این پنینی خوشمزه را آماده کنید.
شخصا با آقای روحانی صحبت کردم و گفتم شما سوگند یاد کرده‌اید که از حقوق ملت حمایت کنید. اگر نمی‌توانید، لطفا موضوع را به عنوان یک امر اختلافی بر اساس وظیفه ملی و قانونی خودتان طی نامه‌ای رسمی به رهبری انعکاس دهید و از ایشان بخواهید که بر اساس اصل ۱۱۰ ورود کنند و ایشان گفتند که این کار را نمی‌کنم. نبود سیاست‌مدار ملی اینگونه کشور را به بحران می‌برد. این همه را گفتم تا به این نتیجه برسم که حاکمیت قانون مقدم بر انتخابات است. در جایی که قانون حاکمیت ندارد، اساسا سخن راندن از انتخابات آزاد و رقابتی، حدیثی بی‌مسما و بی‌معنی است.
این محقق توضیح داد که «شما نمی‌توانید از سگ بپرسید که مشکلات، افکار و اضطراب‌هایش چیست، اما شناخته شده است که آن‌ها زندگی عاطفی غنی‌ای دارند و از اختلالاتی رنج می‌برند که خود را در رفتارشان نشان می‌دهد.»
نان خانگی یکی از گزینه‌های مناسب برای سفره افطار است که شما می‌توانید با دستور پختی آسان این نان خوش بافت و خوشمزه را در منزل تهیه کنید.
یک کارگر خوزستانی به مخبر گفت: اگر نمی‌توانید استعفا دهید. تجربه نشان داده شما نمی‌توانید تورم را پایین بیاورید.
شما نمی‌توانید ژن‌های خود را تغییر دهید، اما بهبود رژیم غذایی شما را سالم‌تر می‌کند و می‌تواند در امید به زندگی تفاوت ایجاد کند.
یک گردشگر آمریکایی پس از حمله به مجسمه عیسی مسیح در کلیسای بیت المقدس فریاد زد: شما نمی‌توانید در اورشلیم بت داشته باشید، اینجا یک شهر مقدس است.
صدیقی، امام جمعه موقت تهران، در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان انتظامی تهران: شما با خدمت هم نمی‌توانید مردم را راضی کنید / مردمی که تا دیروز زنده باد می‌گفتند، امروز مرده باد می‌گویند؛ دلمان خوش نباشد به این‌ها / شما کارتان را بکنید، اگر به شما فحش دادند، برای شما تفاوتی نکند
چک‌مارک‌های آبی قدیمی برای تایید حساب‌های تجاری نیز استفاده می‌شدند. در حال حاضر این حساب‌ها دارای یک علامت طلایی هستند و عکس پروفایلشان مربع است. این حساب‌های تجاری، برچسبی با عنوان «یک حساب تجاری رسمی» از طرف توییتر دریافت می‌کنند و آن‌ها نیز باید آبونمان ۸ دلاری ماهیانه بابت توییتر آبی را بپردازند. هدف این طرح این است که شما بدانید در حال توییت زدن به شرکت مناسب و درستی هستید.
املت با نان باگت یکی از روش‌های تهیه املت خوشمزه می‌باشد که شما می‌توانید به راحتی با نان باگت و ژامبون و پنیر پیتزا این املت را تهیه کنید.
کیک سیب شکلاتی یکی از کیک‌های بسیار خوشمزه و ساده می‌باشد که شما می‌توانید به راحتی در خانه تهیه کنید. کیک سیب شکلاتی طعم و مزه بی نظیری دارد و شما می‌توانید از هر نوع سیبی که دوست دارید برای تهیه این کیک فوق العاده با بافت و پف زیاد تهیه کنید.
بافت این کوکی را بسیار نرم و خوشمزه است که شما می‌توانید با چند قلم مواد در دسترس تهیه کنید.
به گفته محمد کشوری، کارشناس فضای مجازی؛ «چیزی که میلیون‌ها نفر از آن استفاده می‌کنند را نمی‌توانید ممنوع کنید. چه خوش‌مان بیاید چه نه!» وی توضیح می‌دهد: فیلتر کردن وقتی معنا دارد که برای تعداد خیلی زیاد انجام شود. به‌عنوان مثال در امارات سایت پورنوگرافی فیلتر است؛ چراکه یک درصد جامعه از آن استفاده می‌کنند. در جامعه ما همین است، هر کاری کنید باز یکی دو درصد ممکن است دنبال این سایت‌ها باشند. این را می‌توان فیلتر کرد، چون جلوی یک درصد از مردم می‌توان ایستاد، ولی اگر ۳۰ میلیون نفر کاربر فعال وجود داشته باشند، جلوی این تعداد نمی‌توان ایستاد.
عبدالناصر همتی گفت: اگر واقعا گمان می‌کنید قبلی‌ها وضع را خراب کرده‌اند و شما نمی‌توانید آن را درست کنید استعفا دهید، بگذارید انتخابات جدید با مشارکت اکثریت مردم برگزار شود.
در بخشی از کتاب «علامه محمدتقی جعفری، سرگذشت و ایام، آرا و اندیشه‌ها» ماجرای ترک سیگار علامه جعفری نقل شده است: در اوایل سال ۱۳۶۱ ش، روزی خانمی از همسایگان برای پرسیدن یک سوال به بنده تلفن کرد و گفت: آیا مصرف سیگار حلال است یا حرام؟ گفتم: مباح است. علت سوال شما چیست؟ آن خانم گفت: من پسر جوانی دارم که سیگار می‌کشد و وقتی به او می‌گویم سیگار نکش، در پاسخ می‌گوید: اگر سیگار بد بود، آقای جعفری سیگار نمی‌کشید.با شنیدن این سخن، انگار که دیوار زندگی شکاف بردارد و ابدیت را نشان دهند، احساس عجیبی مرا فرا گرفت که: خدایا! این جوان به علت اینکه من سیگار می‌کشم، دست به چنین کاری می‌زند و از این بابت در پیشگاه تو نمی‌توانم جوابگو باشم و....
نتایج خوبی با تیم ملی گرفته‌اید و از شما تشکر می‌کنم. درست نیست با یک باخت این همه روی‌تان بریزند. قطعا با تیم خوبی که دارید می‌توانید در جام جهانی هم نتایج خوبی بگیرید.
توپ‌جمع‌کن ها وقتی به ما توپ می‌دادند با گریه می‌گفتند شما که نمی‌توانید در فینال پرسپولیس را ببرید؛ ببازید و بگذارید استقلال به فینال برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ