فرماندار منطقه روستوف بعد از همتای وی در استان کورسک روسیه که امروز از حمله پهپادی اوکراین به این منطقه خبر داده بود، گفت که یک حمله تروریستی به روستوف خنثی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، منطقه آزاد تجاری- صنعتی سرخس تشکیل می‌شود.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که اوکراین با استفاده از یک موشک اس-۲۰۰ منطقه ای از شهر روستوف را هدف قرار داده است.
در اثر انفجار در منطقه روستوف روسیه، شماری راهی بیمارستان شدند.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد از تمایل عراق برای ایجاد منطقه آزاد مشترک با ایران خبر داد و گفت: نخستین منطقه آزاد مشترک ۲ کشور تا پایان سال عملیاتی می‌شود.
روستوف-آن-دون بزرگترین شهر در جنوب روسیه و پایتخت منطقه روستوف است که در مجاورت بخش‌هایی از اوکراین واقع شده که جنگ در آن جریان دارد.
در پی «شورش» فرمانده نیروهای «واگنر» علیه ارتش روسیه، فرماندار منطقه روستوف اعلام کرد تمام مراسم‌ها و رویدادهای عمومی برنامه‌ریزی‌ شده در این شهر لغو شده است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: منطقه شاهد پویایی مثبت از مسیر ارتباط و گفت‌وگوی بیشتر کشورها با یکدیگر است.
منطقه یورو در حالی که تولید ناخالص داخلی کشورهای عضو آن در سه ماه اول سال ۲۰۲۳، ۰.۱ درصد کاهش یافته است، رسما وارد مرحله رکود اقتصادی شد.
کشورهای حوزه خلیج فارس در حال طراحی صدور ویزای توریستی یکپارچه «شنگن» هستند که به گردشگران اجازه می‌دهد تا با یک ویزا از تمامی این کشورها دیدن کنند.
شهردار منطقه ۱۹ تهران گفتاین منطقه به لحاظ شبکه فاضلاب دچار بحران است.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان امروز یکشنبه به گزینه هایی که پیش روی منطقه قرار دارد، اشاره کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر ب لحظاتی پیش آژیر خطر در چندین منطقه جنوب جولان اشغالی سوریه به صدا درآمد و به گفته مقامات اسرائیلی این منطقه هدف حملات موشکی قرار گرفت.
بر اثر آتش‌سوزی در ساختمان سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) در شهر روستوف-نا-دونو در نزدیکی مرز اوکراین رخ داد، دست‌کم یک نفر کشته و دو نفر زخمی شدند. فرماندار منطقه روستوف گفت که به نظر می‌رسد یک اتصال کوتاه باعث آتش سوزی شده است که مخازن سوخت و مهمات را مشتعل کرده است. ویدئو نشان می‌دهد که ساختمان در شعله‌های آتش فرو رفته است، در حالی که توده‌ای از دود سیاه غلیظ در یک منطقه مسکونی از شهر به هوا می‌رود.
اهواز- سازمان منطقه آزاد اروند که روزگاری قرار بود طعم شیرین توسعه را به مردم آبادان و خرمشهر بچشاند به نظر می‌رسد از ریل توسعه خارج شده است و نیاز به دگرگونی دارد.
خبرنگار راشا تودی در عراق از حمله مجدد به منطقه البوکمال در مرزهای سوریه و عراق خبر داد.
کرمان - وزیر جهاد کشاورزی از راه اندازی منطقه آزاد کشاورزی در جنوب کرمان خبر داد.
شهردار منطقه ۱۰ گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس صبح جمعه با سخنرانی علیرضا زاکانی، شهردار تهران در یادمان نورالزهرا برگزار می‌شود.
«روز فرهنگی عراق» در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد با مشارکت رایزن فرهنگی جمهوری عراق در ایران در کوشک باغ هنر این منطقه برگزار خواهد شد.
کارکنان ورزشگاه الثمامه زمین چمن را برای برگزاری دیدار ایران و آمریکا آماده کرده‌اند.
رسانه ها از وقوع زمین لرزه ای در منطقه نزدیک به تاسیسات هسته‌ ای کره شمالی خبر می دهند.
سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ تهران از نصب المان و دیوارنگاره شهری در آستانه برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با اکران مضامین جام جهانی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ