سرویس امنیت فدرال روسیه مانع از اقدام تروریستی از سوی نیروهای اوکراینی در این کشور شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرماندار منطقه روستوف بعد از همتای وی در استان کورسک روسیه که امروز از حمله پهپادی اوکراین به این منطقه خبر داده بود، گفت که یک حمله تروریستی به روستوف خنثی شده است.
فرماندار منطقه کورسک در روسیه از برخورد یک فروند پهپاد ارتش اوکراین به سقف یک ایستگاه راه‌آهن خبر داد.
تصاویری از دستگیری شهروند روس متهم به جمع آوری اطلاعات برای اوکراین؛ بر اساس پیام های تبادل شده همدستان وی قصد انجام حمله تروریستی به یک نیروگاه برق آبی در منطقه یاروسلاول را داشتند.
وزارت دفاع روسیه یک روز پس از حمله تروریستی منتسب به اوکراین به پل کریمه، اعلام کرد که مسکو حمله شبانه کی‌یف با ۲۸ پهپاد به کریمه را دفع کرده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه هشدار داد که اوکراین در حال برنامه‏‌ریزی برای انجام یک حمله تروریستی علیه نیروگاه هسته‏‌ای زاپروژیا است.
هشتم اکتبر سال گذشته میلادی، حدود ساعت ۰۶:۰۰ به وقت محلی، یک کامیون در قسمت ویژه عبور خودرو‌ها در پل کریمه منفجر شد که منجر به ریزش دو قسمت از سازه آن گردید. درخصوص این حادثه بعدا کمیته تحقیقات روسیه اعلام کرد که تحقیقات در مورد حمله تروریستی به پل کریمه تا تابستان تمدید می‌شود.
مقامات اوکراین می‌گویند ارتش روسیه بامداد امروز سه‌شنبه بار دیگر زیرساخت‌های پایتخت این کشور را با حمله پرحجم موشکی و پهپادی هدف قرار داده است.
سازمان امنیت فدرال روسیه امروز از کشف و خنثی‌سازی حمله پهپادی اوکراین به‌فرودگاهی در مرکز این کشور خبر داد.
سازمان امنیت فدرال روسیه از خنثی‌سازی یک حمله تروریستی در بیمارستان نظامی در شبه جزیره کریمه خبر داد.
وزیر امور خارجه ترکیه گفت که روسیه و اوکراین در حال ارسال نیروها و تجهیزات نظامی بیشتر به مناطق درگیری و تدارک یک حمله بزرگ هستند.
وزیر امور خارجه ترکیه گفت که روسیه و اوکراین در حال ارسال نیروها و تجهیزات نظامی بیشتر به مناطق درگیری و تدارک یک حمله بزرگ هستند.
دستیار وزیر دفاع آمریکا مدعی حمله سایبری روسیه به یک شرکت ارتباطاتی آمریکایی شد.
سرویس امنیت فدرال روسیه از خنثی سازی طرح تروریست های داعش برای حمله به یک کارخانه مواد شیمیایی در شهر «کالوگا» در جنوب غرب مسکو خبر داد.
سازمان امنیت فدرال روسیه از خنثی سازی یک حمله تروریستی در تاسیسات راه آهن شهر مسکو خبر داد.
مقامات محلی روسیه اعلام کردند در پی حمله پهپادی ارتش اوکراین به یک منطقه مرزی در روسیه، برق کل منطقه قطع شد.
مرکز روسی آشتی ملی در سوریه از شهادت یک نظامی سوری و ثبت سه مورد گلوله باران مناطق کاهش تنش در ادلب و حلب توسط گروه تروریستی جبهه النصره خبر داد.
نیرو‌های روسی بامداد امروز به یک ساختمان مسکونی ۵ طبقه در مرکز شهر میکولایف اوکراین حمله کردند.
مأموران اطلاعاتی- نظامی انگلیس در حال ایجاد و آموزش یک «یگان تروریستی سِری» در اوکراین هستند که مأموریت دارند به نیابت از دولت کی‌یف، در کریمه به اهداف روسیه حمله کنند.
در پی حمله موشکی روسیه به یک پمپ بنزین در شهر دنیپرو در جنوب شرق اوکراین دو نفر کشته و سه نفر زخمی شدند.
وزارت دفاع روسیه فیلمی از لحظه دستگیری یک شهروند اوکراینی که قصد حمله تروریستی در بریانسک را داشت منتشر کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه از موضع گیری یک مقام لهستانی در قبال بروز نشتی های مشکوک در خطوط لوله گازی این کشور به اروپا انتقاد کرد.
مشاور رئیس دفتر ریاست جمهوری اوکراین مدعی شد که حادثه نشت گاز در خط لوله نورد استریم یک، چیزی نیست جز «حمله تروریستی» روسیه علیه اتحادیه اروپا.
شهردار خارکف با بیان اینکه یکی از موشک‌ها به خانه‌ای اصابت کرد و یک زن در این حمله جان خود را از دست داد، خاطرنشان کرد: خانه‌ای در همان منطقه به دلیل سقوط قطعات موشک در آتش سوخت.
منابع روسی از کشته شدن یک نظامی ارتش سوریه در حمله افراد مسلح از پایگاه آمریکایی از التنف به مواضع ارتش سوریه در تل طویل خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ