تصاویری از لحظه انفجار مین و انهدام یک تانک ارتش اوکراین را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرویس امنیت ملی عراق از انهدام یک شبکه تروریستی در استان دیالی این کشور در جریان عملیات برق‌آسا خبر داد.
سرویس امنیت فدرال روسیه(اف‌اس‌بی/ FSB) اعلام کرد که پنج نفر را در تلاش برای صادر کردن یک کیلوگرم رادیواکتیو با هدف استفاده علیه منافع مسکو بازداشت کرده است.
زاهدان- فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از انهدام یک گروهک تروریستی مسلح در استان خبر داد.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند قاچاق مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر با کشف یک تن و ۸۱۵ گرم انواع مواد افیونی خبر داد.
با اشراف اطلاعاتی یگان‌های امنیتی واطلاعاتی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج)، یک تیم مسلح تروریستی در جنوب استان سیستان و بلوچستان رهگیری و قبل از انجام هر اقدام تروریستی برنامه‌ریزی شده، طی عملیاتی غافلگیر کننده منهدم شد.
برخی از کاربران فضای مجازی این فیلم را که ظاهراً مربوط به نابودی یک تانک آلمانی لپرد در جنگ اوکراین است منتشر کرده‌اند.
لحظه اصابت موشک فتاح به هدف فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: موشکی که امروز رونمایی آن صورت گرفت، موشکی است که در دنیا کم نظیر است به نحوی که با رونمایی این موشک ایران جزو چهار کشور دارای این فناوری شد. موشک فتاح به دلیل فناوری که دارد هیچ ضد موشکی برای آن وجود ندارد در حالی که برای سایر سلاح‌ها مانند تانک، ناو، هواپیما و غیره موشک ضد آن وجود دارد و حتی برای سایر موشک‌ها هم ضدموشک‌هایی ساخته شده است. موشک فتاح به دلیل نوع حرکت آن که در جهات و ارتفاع مختلف است توسط هیچ موشکی قابل انهدام نیست برای اینکه موشک‌های ضدموشک طبق یک بردار مشخص حرکت می‌کنند که البته سرعت آنها از سرعت کمی هم برخوردار است. منبع: صداوسیما
یک تیم مسلح که قصد انجام اقدامات تروریستی در جنوب شرق کشور داشت توسط واحد‌های اطلاعاتی و عملیاتی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و قبل از هر اقدامی منهدم شد.
قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از انهدام یک تیم تروریستی و هلاکت ۲ تروریست در جنوب شرق کشور خبر داد.
نیروی هوایی ارتش عراق امروز یکشنبه در جریان یک عملیات امنیتی توانست یک شبکه تروریستی در استان دیالی را منهدم سازد.
شهریار- رئیس پلیس فتا غرب استان تهران از انهدام یک باند اسکیمر در غرب این استان خبر داد و گفت: از اعضای این باند یک هزار و ۲۰۰ کارت بانکی کپی شده کشف شد.
آنالیز اجزای بدنه، موتورها، منبع تغذیه و سیستم ناوبری ریز پرنده‌ی ساقط شده و تطبیق آن با نمونه‌های موجود، سازنده آن را دقیقا مشخص نموده و سرنخ‌های مهمی را آشکار کرده است.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد از انهدام یک باند قاچاق سلاح و مهمات به مشهد خبر داد.
سربازان گمنام امام زمان (عج) در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی تیم جاسوسی و خرابکاری موساد را شناسایی و بازداشت کردند.
سردار ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری عاملان انتحاری قبل از هر گونه اقدام تروریستی در شهرقدس خبرداد.
از این تیم تروریستی، ۲۰ عدد نارنجک جنگی کشف و ضبط شد.
یک منبع امنیتی در لبنان اعلام کرد که یک شبکه تروریستی داعش در طرابلس و ضاحیه جنوبی بیروت منهدم شد.
گزارشی از انهدام یک تیم تروریستی در کرمانشاه توسط سربازان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه و کشف مقادیر زیادی سلاح و مهمات از تروریستها را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مرزبانان توانستند یک باند سلاح و مهمات را حین ورود به خاک کشور شناسایی کنند.
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با بیان اینکه هر گونه تحرک در آن سوی مرزها را رصد می کنیم، گفت: به تازگی یک تیم تروریستی توسط مرزبانان هنگ مرزی خداآفرین منهدم شد.
شهریار- فرمانده انتظامی شهریار از انهدام یک باند هرمی در این شهرستان خبر داد و گفت: طی این عملیات ۱۸ نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.
نیرو‌های ارتش اوکراین یک تانک ارتش روسیه را به وسیله یک موشک دوش پرتاب جاولین هدف قرار داده و منهدم کردند.
نیرو‌های اوکراینی لحظه انفجار مهمات یک T-90A روسی را به تصویر کشیده اند. فیلم پهپاد نشان می‌دهد که پس از هدف قرار گرفتن تانک آتش و دود از آن بیرون می‌زند و لحظاتی بعد انفجار مهیبی رخ می‌دهد. این ویدئو توسط روزنامه نگار اوکراینی یوری بوتوسوف منتشر شده که مدعی شد تانک توسط نیرو‌های مدافع در نزدیکی خارکف منهدم شده است.
سردار مهدی حاجیان سخنگوی فراجا گفت: در استان گلستان همکاران ما سوژه ای اصلی را زیر نظر داشتند که مشخص شد این باند فرآورده های نفتی را با پوشش هیدروکربنات از کشور خارج می کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ