یک عراده تانک T-۹۰M روسی بر روی مین ضد تانک رفته و بر اثر انفجار شنی‌های آن به بیرون پرت شده است و در نتیجه خدمه تانک آن را رها کرده اند. نیرو‌های اوکراینی برای آنکه جلوی بازیابی احتمالی این تانک را بگیرند ابتدا با کورنت غنیمتی خود روس‌ها به آن شلیک می‌کنند و سپس با استفاده از کوادکوپتر دو بسته کوکتل مولوتوف را هم بر روی تانک رها می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فناوری برش لیزری کاملاً جایگزین کار اره می شود و چین این الگو را به جد دنبال می‌کند
در میان صدای شلیک گلوله و غرش هواپیما‌های جنگی گروهی از جوانان سودانی در حال بازی فوتبال در یک زمین خاکی در خارطوم پایتخت سودان هستند. سودان از ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) شاهد درگیری بین ارتش این کشور به فرماندهی عبدالفتاح البرهان با نیرو‌های پشتیبانی سریع به فرماندهی محمد حمدان دقلو (حمیدتی) از جمله در خارطوم و سایر شهر‌های شمال و غرب کشور بوده است. تاکنون چندین بار آتش‌بس در سودان اعلام شده، اما طرف‌های درگیر بطور مداوم آن را نقض می‌کنند. درگیری‌های اخیر سودان تاکنون بیش از یک هزار و ۸۰۰ کشته برجای گذاشته و سازمان ملل اعلام کرده که بیش از یک میلیون نفر در داخل این کشور آواره شده‌اند، علاوه بر آن ۳۰۰ هزار سودانی به کشور‌های همسایه پناه برده‌اند.
این شلیک ساچمه‌ای باعث مصدومیت چهار نفر از این افراد با نام‌های میلاد محمدی، ضعیم موسوی، عباس الهی و میثم سینا شده است.
اولین تصاویر از مراحل شلیک و اصابت موشک خیبر را ببینید.
نیروی‌های روسیه از موشک‌های ضدزره دهلاویه ایران که در واقع کپی موشک ضد زره کورنت خودشان است استفاده می‌کنند، حال برخی منابع روسی مدعی شدند ویدیو مربوط به شلیک و اصابت این موشک به زرهپوش اوکراینی است.
ویدئویی از پشتیبانی نزدیک جنگنده A-10 نیروی هوایی آمریکا در افغانستان و شلیک مهمات شدیدالانفجار PGU-13/B با گاتلینگ 30 میلی متری GAU-8/A اونجر را ببینید.
ستاره ایرانی فاینورد پنج دقیقه پس از ورودش به زمین دروازه اوترخت را باز کرد.
تماشایی‌ترین گل ساحلی‌بازان ایران در شب صعود را یک دروازه‌بان کم نام و نشان به ثمر رساند.
وزیر بهداشت هند در ایالت اودیشا هنگامی که برای دست تکان دادن به جمعیتی که به استقبال او آمده بودند از خودرو خارج شد هدف شلیک مستقیم یک پلیس قرار گرفت و کشته شد.
کاپگان، خودروی زرهی بدون سرنشین که با همکاری شرکت‌های پیشرو در صنعت دفاعی ترکیه ساخته شد، بلافاصله پس از رونمایی به میدان رفت و برای اولین بار آزمایش شلیک کرد. کاپگان که به عنوان یک وسیله نقلیه زمینی بدون سرنشین کلاس متوسط قرار گرفته است، پس از اتمام کار روی بدنه برای آزمایش‌های به نمایش درآمده به میدان تیر منتقل شد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان که به بوسنی سفر کرده است در نشست خبری با وزیر خارجه این کشور درباره ناارامی های اخیر در کشور توضیحاتی ارائه داد.
موشک بالستیک قاره پیما شلیک شده توسط کره شمالی به حداکثر برد ۶ هزار و ۴۰ کیلومتری رسیده از فاصله ۹۹۹.۲ کیلومتری به سمت آب‌های آزاد دریای شرقی کره پرتاب شده است.
در جریان برگزاری یک رزمایش هسته ای، ارتش روسیه اقدام به پرتاب موشک بالستیک قاره پیمای یارس نمود.
سامانه‌های پدافند هوایی روسیه پهپاد‌های اوکراینی را با شلیک‌های مرگبار سرنگون کردند. وزارت دفاع روسیه ویدئویی منتشر کرده که یک سامانه ضدهوایی روسی در حال شلیک موشک به آسمان و برخورد موشک‌ها به هواپیما‌های بدون سرنشین دیده می‌شود.
در بحبوحه تهاجم روسیه به اوکراین ویدئویی از یک کشیش روس منتشر شده که در حال شلیک آر پی جی به مواضع ارتش اوکراین است.
در یکی از عملیات موشکی سپاه علیه گروه‌های تروریستی شمال عراق مهدی رسولی مداح اهل بیت(ع) در جمع رزمندگان یگان‌های عملیاتی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) حضور یافت و در عملیات موشکی سپاه علیه تروریست‌های کومله شرکت کرد. وی در حین شلیک به سمت مقر تروریست‌ها نابودی اسرائیل و کاخ سفید را آرزو کرد. مداحی و رجزخوانی بخش دیگری از حضور مهدی رسولی در یگان عملیاتی قرارگاه حمزه در اشنویه بود.
یکی از سیاستمدان ترکیه در شهر استانبول بر اثر شلیک گلوله یک فرد ناشناس جان باخت.
وزارت دفاع روسیه تصاویر هوایی از شلیک موشک‌های هواپیمای سوخو ۲۵ به منطقه خارکف اوکراین را منتشر کرد.
بر اساس اعلام منابع وزارت دفاع ملی ترکیه، یونان در هشت ماه نخست سال ۲۰۲۲ بیش از ۱۱۰۰ بار حریم هوایی و آب‌های سرزمینی ترکیه را نقض کرده است.
۹۶ گلوله توپ که هر یک نشانه یک سال از زندگی ملکه بود در فاصله ۱۰ ثانیه‌ای شلیک شد. این اتفاق از هاید پارک لندن تا جزایر مانش و جبل‌الطارق رخ داد.
نیروی هوایی اوکراین برای اولین بار ویدئویی را منتشر کرد که نشان می‌دهد جنگنده‌های میگ-۲۹ موشک‌های رادارگریز هارم (HARM) را حمل و با شلیک آن پدافند هوایی دشمن را منهدم می‌کنند.
یک کودک اوکراینی که با دوستش در حالی که یک راکت انداز را روی دوش خود حمل می‌کرد در حال حرکت در خیابانی در شهر جنگ زده خرسون بود که لحظاتی بعد راکت انداز را روی پایش قرار داد و شلیک کرد. کودکان وحشت زده با زمین انداختن این وسیله جنگی پا به فرار گذاشتند. به نظر می‌رسد که آن‌ها آسیب ندیدند.
در افغانستانی که دهه‌های اخیر درگیر جنگ و ناآرامی بوده است، زنان نقش کلیدی در تامین معاش خانواده‌ها داشتند و حالا با روی کارآمدن طالبان آن‌ها کمتر از گذشته از حق دسترسی به اشتغال برخوردارند.
گروهان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی در پاسخ به ترور شهید تیسیر الجعبری از فرماندهان ارشد خود در حمله دشمن صهیونیستی به غزه، حملات موشکی گسترده‌ای را علیه اراضی اشغالی آغاز کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ