طبق تقویم هجری شمسی، تاریخ شروع محرم ۱۴۰۱ روز شنبه هشتم مرداد و پایان این ماه هم یکشنبه ششم شهریور است. روز تاسوعا و عاشورای حسینی 1401 نیز به ترتیب یکشنبه و دوشنبه  ۱۶ و ۱۷ مرداد ماه خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نکته جالب شروع لیگ بیست و سوم غیبت پرافتخار ترین مربی تاریخ لیگ برتر بود.
سازمان لیگ فوتبال زمان شروع بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر را اعلام کرد.
کریستیانو رونالدو و کریم بنزما، احتمالا در شروع فصل جدید لیگ عربستان بزرگترین ستاره‌های این لیگ خواهند بود.
حیاط بزرگ بقعه از بنا‌های دوران شاه عباس کبیر است و به آن «حیاط مطبخ» می‌گویند. شکلی کاملا قرینه ندارد. مستطیل درازی است در ابعاد ۹۲× ۵/۲۶ متر. در ضلع شمالی و جنوبی دیوار‌های بلندی از آجر قرمز ساخته‌اند. سبک آجرکاری‌ها ساده است و تعدادی طاقنما در دیوار‌ها دیده می‌شود که با جرز ساده آجری از هم جدا شده‌اند و بالایشان قوس‌های چهارمرکزی وجود دارد.
شب گذشته ترکیه، سازمان ملل و روسیه نتوانستند برای تمدید قرارداد صادرات غلات اوکراین به جمع‌بندی برسند و در نهایت این توافق به تاریخ پیوست.
مائوریسیو پوچتینو، مربی آرژانتینی، به زودی به صورت رسمی به عنوان سرمربی چلسی معرفی خواهد شد و کارش را در این تیم آغاز خواهد کرد.
از تاریخ دوشنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ در شهر تهران، زمان آغاز فعالیت مدارس متوسـطه ۷.۳۰ دقیقه صبح و مدارس ابتدایی ۸ صبح است.
نیمار پس از جام جهانی دیگر نشانی از فرم خوب چند ماه قبل خود ندارد و همین باعث شده تا موج جدیدی از انتقادات علیه او در فرانسه شروع شود.
نیمار پس از جام جهانی دیگر نشانی از فرم خوب چند ماه قبل خود ندارد و همین باعث شده تا موج جدیدی از انتقادات علیه او در فرانسه شروع شود.
نماینده، ولی فقیه در فارس گفت: درگیری بشر برای مشکل اقتصادی یک پدیده تازه است یا در تاریخ سابقه دارد؟ در شهر سعدی هستیم؛ چند جای گلستان سعدی از فقر و غنا و درگیری بشریت و جامعه صحبت شده است؟ دشمن می‌گوید الان این طوری شده است، اما از نظر تاریخی از روز نخست و حضرت آدم این قصه شروع شد و لذا باید حواسمان باشد که فریبمان ندهند.
لیگ های معتبر فوتبال در اروپا کم کم از سر گرفته می شوند و تیم های بوندس لیگا مثل چند سال اخیر صاحب طولانی ترین تعطیلات کریسمس هستند.
با مبنا قرار دادن اعداد و ارقام، احتمال رویارویی برزیل و آرژانتین در نیمه نهایی جام جهانی، از هر تقابل دیگری بالاست.
با شروع کار تیم ملی در قطر می‌توانید اخبار و حواشی لحظه به لحظه تیم ایران را به صورت زنده از "ورزش سه" دنبال کنید.
تیم ملی ایران ضعیف‌ترین شروع خود در تاریخ حضورش در جام‌های جهانی را تجربه کرد. این تیم در هر نیمه سه گل از انگلیس دریافت کرد تا دو گل مهدی طارمی هم کارساز نباشد و ایران شکست ۶-۲ را تجربه کند.
یکی از کنفرانس‌های سرنوشت‌ساز تاریخ فوتبال شروع شده است؛ جایی که کی‌روش لیست نهایی بازیکنان و البته برنامه‌اش برای حضور در جام جهانی را اعلام می‌کند.
مدت پذیره‌نویسی عمومی از اول وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۱۸ مهرماه سال جاری شروع و تا پایان وقت اداری تاریخ ۱۷ آبان ماه به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.
در شروع فصل جدید نیز اوضاع برای ادن هازارد تغییر نکرده و همچنان کسی روی این بازیکن حساب باز نمی کند.
نفت مسجد سلیمان ششمین حضور در لیگ برتر را تجربه می کند و باید گفت در فصل جاری بهترین شروع را در تاریخ حضوردرلیگ برتر داشته است.
فیفا اعلام کرد که رقابت‌های جام جهانی 2022 یک روز زودتر از تاریخ قبلی و با دیدار قطر-اکوادور آغاز خواهد شد.
طبق تقویم هجری شمسی، تاریخ شروع محرم ۱۴۰۱ روز شنبه هشتم مرداد و پایان این ماه هم یکشنبه ششم شهریور است. روز تاسوعا و عاشورای حسینی 1401 نیز به ترتیب یکشنبه و دوشنبه  ۱۶ و ۱۷ مرداد ماه خواهد بود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: با دریافت مجوز و تاییدیه‌های لازم از سازمان استاندارد و تعیین قیمت، محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز وارد ناوگان تاکسی‌رانی کشور می‌شود.
قتل تاجر لاستیک با شلیک یک گلوله
سند مالکیت حرم رضوی صادر شد
تاریخ شروع لیگ برتر فوتبال و برگزاری سوپرجام
تاریخ آغاز لیگ برتر جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ خواهد بود.سوپرجام قبل از آغاز نیم فصل دوم بین دو تیم استقلال؛ قهرمان لیگ و نساجی قائمشهر؛ قهرمان جام حذفی برگزار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ