سازمان لیگ فوتبال زمان شروع بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آغاز فصل جدید لیگ فوتبال ایران؛ بدون تماشاگر ، بدون وی‌ای‌آر ، بدون حضور زنان / همه وعده‌های پوچ تاج
کادر فنی تیم ملی ایران زمان انتخاب بازیکن را قبل از شروع لیگ برتر آغاز کردند و بازیکنان امیدوارند با نمایش موفق در فصل جدید، شرایط حضور در جام ملت‌ها برای آنها فراهم شود.
منصور قنبرزاده تاکید کرد که به هیچ وجه زمان آغاز مسابقات لیگ بیست و سوم به تعویق نخواهد افتاد.
با اعلام سرپرست سازمان لیگ بسکتبال، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از اول آبان آغاز می‌شود.
تیم فوتبال پرسپولیس اولین جلسه تمرینی خود برای فصل جدید را فردا برگزار خواهد کرد.
با گذشت مدتی از پایان مسابقات اروپایی علاقه‌مندان به فوتبال به دنبال زمان آغاز فصل جدید رقابت‌های جذاب باشگاهی هستند.
زمان آغاز تمرینات استقلال با سرمربی جدید، اعلام شد. جایی که هواداران نیز حضور خواهند داشت.
سازمان لیگ فوتبال ایران زمان شروع فصل ۰۳-۱۴۰۲ لیگ برتر را به طور رسمی اعلام کرد.
رقابت‌های لیگ ستارگان قطر در فصل 2023-2024 از تاریخ 17 آگوست آغاز خواهد شد.
در دهه آخر تیرماه ۱۴۰۲ فصل جدید لیگ برتر فوتسال ایران شروع می‌شود.
مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ زمان آغاز بازی‌های فصل آینده لیگ برتر را اعلام کرد.
فدراسیون کشتی زمان ثبت نام نامزدهای ریاست و اعضای جدید هیات رئیسه این فدراسیون را اعلام کرد که این اساس نام نویسی از علاقمندان از روز ۵ اردیبهشت آغاز خواهد شد.
فرایند ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از ۲۷ فروردین ماه آغاز و تا شهریورماه ادامه خواهد داشت.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در طرح جدید شروع سال تحصیلی، زمان آموزش بر اساس ساعات مناطق مختلف تنظیم می شود.
وقتی ما سرعت غلبه سویه BA۵ را در اروپا را رصد می‌کنیم، می‌بینیم با شیوع سویه BQ۱ سرعت انتقال این بیماری افزایش یافته است، در حالی که از زمان آخرین تزریق واکسن عمومی کرونا زمان زیادی گذشته و جمعیت چشمگیری از مردم کشورمان نیز دوز سوم و چهارم کرونا را تزریق کرده اند و پیش بینی می‌شود، در یک تا یک و نیم ماه آینده دچار پیک جدید کرونا خواهیم شد و به اوج خود می‌رسد.
از زمان آخرین تزریق واکسن عمومی کرونا زمان زیادی گذشته و جمعیت قابل توجهی از مردم کشورمان نیز دز سوم و چهارم کرونا را تزریق کرده اند و پیش بینی می‌شود ظرف یک الی یک و نیم ماه آینده دچار پیک جدید کرونا خواهیم شد و به اوج خود می‌رسد.
سخنگوی دولت درباره زمان معرفی وزیر جدید راه و شهرسازی گفت: مجلس شورای اسلامی در تعطیلات هفتگی است و به محض آغاز به کار مجلس، وزیر جدید پیشنهادی معرفی می‌شود.
با تصمیم جدید کادر فنی پرسپولیس، تمرینات این تیم از شنبه هفته آینده آغاز خواهد شد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد تا به این ترتیب 29 اردیبهشت 1403 زمان برگزار فینال فصل جدید این مسابقات باشد.
تیم ملی هندبال بانوان ایران در حالی اولین اردوی خود را آغاز کرده که غلامعلی اکبرآبادی  به عنوان مدیر فنی در راس این تیم قرار خواهد گرفت.
مربی جدید تیم ملی فوتبال می‌گوید تماس‌ها و مذاکرات با کارلوس کی‌روش برای بازگشت به ایران حدود یک هفته بعد از جدایی او از تیم مصر آغاز شد.
مربی جدید تیم ملی فوتبال می‌گوید تماس‌ها و مذاکرات با کارلوس کی‌روش برای بازگشت به ایران حدود یک هفته بعد از جدایی او از تیم مصر آغاز شد؛ یعنی زمانی که قرعه کشی جام جهانی انجام شده بود.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در انتظار صدور روادید و تهیه بلیت برای سفر به تهران و آغاز کار در تیم ملی است.
فدراسیون جهانی توصیه کرده با آغاز فصل جدید، زنان ایرانی همانند مردان تماشاگر بازی‌های لیگ برتر باشند. گفته می‌شود لحن نامه دستوری نیست، اما احتمالا لیگ برتر ۲۲ به بهانه کرونا بدون تماشاگر می‌شود تا تکلیف این مساله مشخص شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ