فیفا اعلام کرد که رقابت‌های جام جهانی 2022 یک روز زودتر از تاریخ قبلی و با دیدار قطر-اکوادور آغاز خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید کریم بنزما تصمیم خداحافظی با تیم ملی فرانسه را زمانی گرفت که از قطر به خانه فرستاده شد ولی او برای اعلام رسمی تصمیمش تا پایان جام جهانی صبر کرد.
فیفا به بهانه برتری فرانسه مقابل مراکش از پوستر رسمی برای مسابقه فینال جام جهانی قطر بین فرانسه و آرژانتین رونمایی کرد.
رنکینگ فیفا ملاکی برای تعیین نتایج و قدرت تیمها نیست. جام جهانی قطر این موضوع را به اثبات رساند. در جدول زیر می بینید که بلژیک ، آلمان و دانمارک سه تیم یک رقمی رده‌بندی فدراسیون جهانی، حتی از مرحله گروهی جام بيست و دوم صعود نکردند!
علیرضا فغانی و کمک های ایرانی‌اش کار خود را در جام جهانی قطر به طور رسمی آغاز کردند.
قطر از امروز رسما میزبانی جام جهانی را برگزار خواهد کرد؛ خوابی که بعد از 4300 روز که این تیم رسما به عنوان میزبان توسط سپ بلاتر معرفی شد، رسمی شد.
مهاجم فرانسوی و برنده توپ طلا، پس از مصدومیت در اردوی فرانسه از همراهی تیم ملی کشورش در جام جهانی قطر بازماند.
بر اساس اعلام رسمی فدراسیون فوتبال سنگال، سادیو مانه، ستاره تیم ملی این کشور به دلیل مصدومیت از ناحیه پا قادر به بازی در جام جهانی قطر نخواهد بود.
برگزارکنندگان جام جهانی قطر بعد از آنکه گروهی از تیم برگزارکننده یک خبرنگار دانمارکی را به شکستن دوربینش تهدید کردند به خاطر این اتفاق رسما عذرخواهی کردند.
در فاصله کمتر از دو هفته تا جام جهانی 2022 قطر، ستون ثابت "ورزش سه" اخبار و حواشی مهمترین رویداد فوتبال جهان را لحظه به لحظه از دوحه و سایر نقاط جهان روایت می‌کند.
بر اساس اعلام رسمی تیم ملی آمریکا، کریس ریچاردز، مدافع آمریکایی کریستال‌پالاس به دلیل مصدومیت جام جهانی قطر را از دست داد.
اتحادیه عرب در بیانیه‌ای که در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شد، حمایت خود را از همه اقدامات انجام شده قطر برای آماده‌سازی میزبانی این رویداد جهانی اعلام و بر اعتماد خود به تعالی این کشور در ورزش و برگزاری جام جهانی اعلام کرد.
مدیر برنامه‌های پل پوگبا تایید کرد که این ستاره فرانسوی یوونتوس جام جهانی 2022 قطر را از دست داده است و نمی‌تواند به تیم ملی فرانسه در این رقابتها حاضر باشد.
مدیر برنامه‌های پل پوگبا تایید کرد که این ستاره فرانسوی یوونتوس جام جهانی 2022 قطر را از دست داده است و نمی‌تواند به تیم ملی فرانسه در این رقابتها حاضر باشد.
اتحادیه فوتبال عربستان از آهنگ رسمی تیم ملی این کشور در جام جهانی قطر رونمایی کرد.
توئیتر رسمی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فیلمی منتشر کرد که با زبان ۳۲ کشور حاضر در این تورنمنت به تماشاگران خوش آمد می گوید.
در صورت درخشش آلبی سلسته در جام جهانی و پیشروی آنها تا فینال رقابت ها ممکن است شاهد هزارمین بازی رسمی لیونل مسی باشیم.
در حالی‌که ظهر امروز اخبار اولیه از میزان مصدومیت سردار آزمون، حاکی از گذشتن خطر از سر مهاجم سرشناس تیم ملی بود، ساعتی قبل منابع رسمی باشگاه لورکوزن، زمان دوری گلزن تیم ملی از میادین را اعلام کردند تا اولین شوک به کی‌روش وارد شود.
در حالی‌که ظهر امروز اخبار اولیه از میزان مصدومیت سردار آزمون حاکی از گذشتن خطر از سر مهاجم سرشناس تیم ملی بود، ساعتی قبل منابع رسمی باشگاه لورکوزن زمان دوری گلزن تیم ملی از میادین را اعلام کردند تا اولین شوک به کی‌روش وارد شود
شعار «تا پای جان، برای ایران» به عنوان شعار رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انتخاب شد.
پیراهن‌های اول و دوم تیم ملی انگلیس برای حضور در جام جهانی 2022 قطر رسما معرفی شد.
مهدی حسن ابراهیمی با حضور در ایران سراغ علی دایی رفته و با توجه به رفاقت دیرینه‌ای که با اسطوره فوتبال ایران دارد، توپ رسمی مسابقات جام جهانی را به وی اهدا کرد.
تورهای رسمی در نظر گرفته شده برای حضور تماشاگران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تاکنون پنجاه درصد به فروش رفته است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۱۱۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۷۲ تن از ایشان وخیم است.
پوستر رسمی جام جهانی فوتبال قطر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ