حیاط بزرگ بقعه از بنا‌های دوران شاه عباس کبیر است و به آن «حیاط مطبخ» می‌گویند. شکلی کاملا قرینه ندارد. مستطیل درازی است در ابعاد ۹۲× ۵/۲۶ متر. در ضلع شمالی و جنوبی دیوار‌های بلندی از آجر قرمز ساخته‌اند. سبک آجرکاری‌ها ساده است و تعدادی طاقنما در دیوار‌ها دیده می‌شود که با جرز ساده آجری از هم جدا شده‌اند و بالایشان قوس‌های چهارمرکزی وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انگیزه بالای او برای جبران اشتباه دقایق ابتدایی کاری کرد تا یک نجات و یک گل سه امتیازی برای استقلال بزند.
نمایندگان دو و میدانی ايران جهت شرکت در رقابت‌های قهرمانی جهان عازم کشور مجارستان شدند.
مس رفسنجان عصر امروز طی دیداری دوستانه مقابل تراکتور تبریز قرار می‌گیرد.
قالیباف با بیان اینکه اگر مشکل مسکن مردم را حل کنیم، مردم نه از ما یارانه و نه هیچ دیگر نمی‌خواهند، اظهار کرد: حل مشکل مسکن به تنهایی حل مشکل دائم معیشت آن‌ها است، در حال حاضر زن و مرد اگر مسکن نداشته باشند و به صورت دو شیفت نیز با هم کار کنند، نمی‌توانند اجاره خانه را بدهند.
نوشت: دوریش عباس خاکسار در دوران فتحعلی شاه قاجار و ۸ سال بعد سقوط ناپلئون بناپارت به دنیا آمده و در زمان تهیه گزارش ۱۵۰ سال عمر کرده بود. او ۳۷ بار ازدواج و یاد اولین همسرش قمرناز برایش بعد از یک قرن هنوز زنده بود.
قم- رئیس هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان قم گفت: مسابقات زورخانه ای و مرشدی قهرمانی رده سنی نونهالان کشور به میزبانی استان قم برگزار می شود.
قم- رئیس هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان قم گفت: مسابقات زورخانه ای و مرشدی قهرمانی رده سنی نونهالان کشور به میزبانی استان قم برگزار می شود.
سعید دقیقی در اولین تجربه سرمربیگری خود توانست رکوردهای فوق‌العاده ای را در فوتبال ایران جابه‌جا کند.
در این عکس نیکلا تسلا را همراه با پتر دوم یوگسلاوی(سومین و آخرین شاه یوگسلاوی) در نیویورک سال 1942 مشاهده می کنید.
تسلا در میانه قرن نوزدهم در کرواسی امروزی که آن دوران در امپراتوری اتریش قرار داشت زاده شد و سال ۱۸۸۴ به آمریکا مهاجرت کرد و شهروند آن کشور شد. برخی به او لقب مخترع قرن بیستم داده‌اند و به باور بسیاری او اولین کسی است که رادیو را اختراع کرد.
عملکرد فوق العاده دو دروازه‌بان آماده این روزهای فوتبال اروپا نقش پررنگی در صعود پرافتخارترین تیم‌های اروپا به نیمه نهایی UCL داشت.
سعید عزت‌اللهی در لیست امیر قلعه‌نویی هم قرار گرفت تا تغییرات کادرفنی آسیبی به جایگاه او نزند.
قصاص و ۲۷ سال حبس مجازات زن و مرد جنایتکار
شهلا به من گفت از شوهرش متنفر است و حتی یک بار هم با باز کردن شیر گاز می‌خواسته او را خفه کند که شوهرش متوجه بوی گاز شده بود. این اواخر شهلا همیشه می‌گفت دیگر نمی‌توانم همسرم را تحمل کنم و از من خواست تا همسرش را از سر راه بردارم تا با من ازدواج کند. طبق نقشه‌ای که باهم کشیده بودیم شهلا با دو فرزندش از خانه خارج شد و من وارد خانه شدم و شهرام را در خواب با دو ضربه چاقو کشتم و به سرعت از آنجا خارج شدم. باور کنید فریب حرف‌های شهلا را خوردم و حالا هم پشیمانم.
روستای یافت‌آباد یکی از هزار و ۴۳۸ قریه‌ای بود که حاج میرزا آقاسی، صدراعظم و مرشد محمدشاه، در زمان صدارتش به تملک خود درآورد و با آوردن آب کرج آن را آباد کرد و بعد‌ها هم تمام آن‌ها را به محمدشاه بخشید.
دختر و پسر فراری مرد میان سال را کشتند
ریکاردو ساپینتو با انگیزه زیاد در تمرینات حضور دارد و کار خود را جلو می‌برد.
گلب زیلبرشتاین محقق درباره بررسی نسخه خطی «مرشد و مارگاریتا» از بولگاکوف می‌گوید: «ما اثرات مورفین و پروتئین‌های پاتولوژی کلیه را در صفحات این کتاب خطی پیدا کردیم.» این مسئله نشان می‌دهد که او در زمان نوشتن این رمان تحت‌تأثیر دارو‌های مسکن برای رفع درد کلیه بوده است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با خانواده جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس «بیژن مرشدی» دیدار کرد.
نزدیک به شش دهه قبل جمال عبدالناصر رئیس جمهوری فقید مصر در سخنانی با بیان رد خواست مرشد وقت اخوان المسلمین برای اجبار حجاب در خیابان های مصر، می گوید: به او گفتم وقتی شما نمی توانی برای دختر خودت که دانشجوی پزشکی و بی حجاب است، تعیین تکلیف کنی و نسخه اجبار حجاب را بپیچی، من چطور می توانم برای ۱۰ میلیون زن مصری این اجبار را جاری کنم؟
قصاص و ۸۹ سال حبس برای عاملان قتل مرد ثروتمند
مأموران در گزارش خود به بازپرس جنایی اعلام کردند: مقتول در حالی پیدا شده بود که دست‌هایش را از پشت بسته و شالی دور گردنش گره خورده بود و به نظر می‌رسید که از خانه او سرقت هم شده است.
کارشناس بسکتبال ایران توضیح داد: برای اینکه نتیجه قابل قبولی کسب کنیم، نیازمند آمادگی ذهنی مناسب هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ