واریز سود از طریق سامانه سجام در صورت الزام قانونی و ابلاغ آن به تمام شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به طور کامل اجرا خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با به پایان رسیدن سال مالی شرکت‌های بورسی که عمدتا سال مالی اکثر آن‌ها پایان اسفند ۱۴۰۱ بوده است، شرکت‌ها موظف به برگزاری مجمع عمومی خود بودند و در این مجامع ضمن تصویب صورت‌های مالی شرکت، سود نقدی به ازای هر سهم نیز مشخص گردید. در این مطلب به میزان سود ۶۰ نماد پرداخته ایم.
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی از واریز سود سهامِ عدالت در سال ۱۴۰۲ طی دو مرحله خبر داد.
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه گفت: واریز سود سهام عدالت سال ۱۴۰۲ به صورت دو مرحله‌ای است.
رئیس سازمان بورس گفت: بعد از برگزاری مجامع بورسی شرکت‌ها سود سهام عدالت واریز می‌شود.
حداکثر زمان واریز سود شرکت‌های بورسی و فرابورسی به چهار ماه کاهش یافت.
حداکثر زمان واریز سود شرکت‌های بورسی و فرابورسی به چهار ماه کاهش یافت.
امروز مطالبی همچون زمان واریز اولین یارانه ۴۰۰ هزار تومانی سال، کدام خودرو بیشترین درصد گرانی را گرفت؟، دلار مرکز مبادله به نزدیک ۴۱ هزار تومان رسید، پیش بینی قیمت طلا و قیمت سکه، سود سهام کدام شرکت‌ها پرداخت می‌گردد؟، پیش بینی بورس فردا؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
با توسعه زیرساخت‌های بازار سرمایه در سال گذشته و با الزام سازمان بورس به شرکت‌های بورسی و فرابورسی برای واریز سود از طریق سجام به‌طور خودکار و بدون نیاز به مراجعه حضوری، از مجموع ۸۴۱ هزار میلیارد تومان سود شرکت‌های بورسی و فرابورسی در سال مالی ۱۴۰۰، بالغ بر ۶۰۳ همت از مبلغ مذکور که در سال گذشته به عنوان سود نقدی در مجامع تقسیم شده بود، از طریق سجام به حساب سهامداران واریز شد.
عشقی رئیس سازمان بورس گفت: چند شرکت بورسی، سود سهام عدالت را ناقص واریز کرده‌اند که تا فردا تکمیل می‌کنند و پس از چند روز محاسبه از روز شنبه یا یکشنبه پرداخت‌ها را آغاز می‌کنیم.
باغستانی گفت: این شرکت از ابتدای سال تا پایان بهمن۱۴۰۱، سود سهام،مطالبات و حق تقدم بیش از ۹۰میلیون سهامدار را به ارزش بیش از ۷۳ هزار و ۶۶۱ میلیارد پرداخت کرده است.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار سهمیه‌ای اعلام شد، قیمت کدام خودرو ۳۲۰ میلیون تومان شد، پیش بینی طلا و بیت کوین با اعلام نرخ تورم آمریکا، عرضه اولیه هفته‌ی آینده شفاف سازی می‌کند!، پیش بینی بورس فردا | کدام شرکت‌ها مورد توجه هستند؟، ده خبر مهم بورسی برای معاملات فردا ۲۶ بهمن،  خبری مهم برای واریز سود سهام عدالت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: از ابتدای امسال تا اواخر دی‌ماه سود سهام بیش از ۳۱ میلیون سهامدار واریز شده است.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: در هفته دوم دی ماه سال جاری، ۲۱ ناشر مطالبات و سود جاری سهامداران خود را از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان پرداخت کردند.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد: مکاتبات لازم با ۳۶ شرکت بورسی سهام عدالت برای دریافت سود مشمولان انجام شده، اما تاکنون مبلغ ناچیزی به حساب های شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز شده است.
مدت ها است که موضوع پرداخت سود سهام عدالت در دو نوبت مطرح شده است و قرار بود نوبت اول واریزی تا پایان آذرماه انجام شود و نوبت دوم واریزی نیز در پایان سال باشد. اما پرسش این است که کدام شرکت ها تاکنون سود سهام عدالت را واریز نکرده اند؟
امروز مطالبی همچون افزایش قیمت دلار در بازار توافقی/ یورو قد کشید، خرید طلای کارکرده به صرفه تر است یا طلای نو؟، کدام خودرو گران تر شد؟، کدام خودرو گران تر شد؟، تحلیل| شبندر چه روندی را طی خواهد کرد؟، پیش بینی قیمت طلا و بیت کوین، زمان واریز سود سهامداران ۱۵ نماد بورسی و فرابورسی، قطعی گاز روی شرکت ها بورسی چه تاثیری دارد؟، ارزش سهام عدالت در آخرین روز معاملاتی هفته؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
۳۳۷ شرکت بورسی بیش از ۴۹ همت از سود مجامع را به صورت تمام الکترونیکی از طریق سامانه سجام به حساب بیش از ۴۵ میلیون سهامدار واریز کردند.
بسیاری از سودهای سهامداران در سال های گذشته در حساب شرکت ها باقی مانده بود که از ابتدای امسال تصمیم گرفته شد که این سودها به حساب سهامداران واریز شود. تا پایان هفته دوم آبان ماه چقدر سود سنواتی پرداخت شد؟
شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) اعلام کرد: از ابتدای سال تا نیمه مهرماه؛ ۱۷۰ شرکت بورسی ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سود رسوبی واریز شده است.
شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) اعلام کرد: از ابتدای سال تا نیمه مهرماه؛ ۱۷۰ شرکت بورسی ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سود رسوبی واریز شده است.
در مورد زمان واریز سود سهام عدالت ۱۴۰۱ نیز مدیران سازمان بورس و اوراق بهادار هنوز زمان مشخصی را اعلام نکرده اند. آن‌ها گفته اند که شرکت‌ها باید سود‌هایی که در مجمع مصوب کرده‌اند را به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی منتقل کنند. سپس  شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، سود‌ها را بر اساس مصوبه شورای عالی بورس  را حساب سهامداران واریز می‌کند.
با گزارش مرگ یک شهروند هندی، تاکنون سه مورد مرگ و میر ناشی از آبله میمون در خارج از آفریقا گزارش شده است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شرکت‌های غذایی کشور برای اولین بار کنسرسیوم جهانی تشکیل داده اند و از ونزوئلا تا ایران برای کشت محصولات کشاورزی اقدام کرده اند.
داده‌های ضعیف اقتصادی چین موجب شد تا نگرانی‌ها مبنی بر کاهش قیمت نفت افزایش یابد.
شرکت مخابرات ۳۴۷ میلیارد تومان و شرکت سیمان دشتستان ۴۷ میلیارد تومان بابت سود سهام عدالت به شرکت سپرده گذاری مرکزی بدهکار هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ