۳۳۷ شرکت بورسی بیش از ۴۹ همت از سود مجامع را به صورت تمام الکترونیکی از طریق سامانه سجام به حساب بیش از ۴۵ میلیون سهامدار واریز کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فنی‌ها معتقدند تا زمانی‌که قیمت دلار از محدوده مقاومتی مهم ۴۹ هزار و ۲۰۰ تا ۵۰۰ تومان عبور نکند خریدار قوی به بازار نمی‌آید و قیمت دلار می‌تواند در همین محدود فعلی نوسان دهد.
در حالی که فعالان بازار سرمایه انتظار رشد در شاخص کل بورس را داشتند اما شاخص به صورت غیرمنتظره ریزش سنگینی را تجربه کرد.
بیش از ۴۵ هزار افسر پلیس فرانسه در سرکوب اعتراضات این کشور مشارکت دارند.
رودسر- وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از پیش بینی ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه گردشگری خبر داد و گفت: ۴۹ هزار شغل با ارائه تسهیلات در بخش گردشگری رقم خورده است.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با تشریح مهم‌ترین اقدامات هلال‌احمر در سیل خردادماه، از امدادرسانی به ۴۹ هزار و ۵۶۲ نفر، در ۲۷ روز گذشته خبر داد.
رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که در نظر دارد تا ۴ هزار واحد مسکونی جدید را در کرانه باختری اشغالی احداث کند.
پس از گذشت ۳ ماه قیمت دلار به کانال ۴۹ هزار تومان بازگشت.
آمار نشان می‌دهد به صورت کلی ۶۷۹ هزار و ۳۰۸ نفر میهمان مدارس هستند که به صورت دقیق یک میلیون و ۴۹ هزار و ۱۶۸ نفر - روز اقامت داشته‌اند.
سرپرست فرودگاه امام خمینی گفت: مجوز ۴ هزار پرواز برنامه‌ای و ۷۳۳ پرواز فوق العاده صادر شده است.
معاون رئیس‌ جمهور ترکیه امروز شمار قربانیان زلزله‌های اخیر در کشورش را ۴۹ هزار و ۵۸۹ نفر اعلام کرد.
معاون توسعه نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق در سال دانش بنیان ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان اعطا کرده است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۵ میلیون و ۱۵۱ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۵ میلیون و ۴۹ هزار تومان است.
رئیس جمهور ترکیه که برای بازدید از روند امدادرسانی به زلزله زدگان به مناطق بحران زده استان قهرمان ماراش سفر کرده است، شمار جانباختگان زلزله را تاکنون هشت هزار و ۵۷۴ نفر و شمار مجروحان زلزله در ۱۰ استان جنوب ترکیه را ۴۹ هزار و ۱۳۳ نفر اعلام کرد.
برای باستان‌شناسان، کشف هشت تخم شترمرغ ماقبل‌تاریخی در نزدیکی یک آتش‌چال باستانی در صحرای نِگِب در جنوب فلسطین که عمرشان را بین ۴۰۰۰ و ۷۵۰۰ سال تخمین زده‌اند فرقی با یافتن یگ گنج باارزش ندارد.
سخنگوی سازمان ساتبا از آغاز عملیات احداث ۴۰۰۰ سامانه خورشیدی از طرح حمایتی خبر داد و گفت: بر این اساس عملیات احداث ۴۰۰۰ نیروگاه خورشیدی با افتتاح ۲۰ سامانه به صورت نمادین، آغاز می‌شود.
سمنان- رئیس سازمان تحقیقات کشاورزی کشور با بیان اینکه اصلاح الگوی کشت برای افزایش بهره وری دنبال می‌شود، گفت: از این رو ۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد شده است.
سرپرست اداره کل استان تهران صندوق بازنشستگی کشوری پیش بینی کرد که تا پایان سال ۱۴۰۱ به تعداد بازنشستگان کشوری تحت پوشش این اداره حدود ۴هزار نفر اضافه شود.
به نمایش گذاشتن آخرین حرف الفبای انگلیسی روی شیشه جلوی خودرو، ۴ هزار دلار برای یک شهروند آلمانی آب خورد!
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به آغاز برداشت راتون از شالیزارهای استان گفت: پیش بینی شده امسال ۴۹ هزار و ۳۰۰ تن راتون برداشت شود.
رئیس اورژانس تهران گفت: در یک هفته اخیر ۴۹ هزار و ۸۱۲ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه دو هزار و ۹۴۷ مورد، تماس‌های مزاحم با این مرکز بوده است.
رئیس اورژانس تهران گفت: در یک هفته اخیر ۴۹ هزار و ۸۱۲ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه دو هزار و ۹۴۷ مورد، تماس‌های مزاحم با این مرکز بوده است.
یک مقام امنیتی قطری به آخرین تدابیر امنیتی اتخاذ شده برای برگزاری امن جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در این کشور اشاره کرد و از آموزش ۴۹ هزار نفر در این زمینه خبر داد.
فدراسیون ۴هزار بلیت بلاتکلیف جام جهانی را به کی می‌دهد؟
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی بحث حقوق بشر ابزاری را دستاویز غرب برای فشار بر ایران دانست و گفت: دشمنان از هیچ تلاش و دسیسه‌ای علیه کشورمان دریغ نمی‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ