عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شرکت‌های غذایی کشور برای اولین بار کنسرسیوم جهانی تشکیل داده اند و از ونزوئلا تا ایران برای کشت محصولات کشاورزی اقدام کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هزاران نفر در نیامی، در پاسخ به فراخوان یکی از بزرگترین جنبش‌های مدنی در نیجر در حمایت از نظامیان و مخالفت از دخالت احتمالی نظامی «اکوواس» در کشورشان در میدان «کنسرتیون» تجمع کردند.
وب‌سایت Emojipedia فهرستی را منتشر کرده است که به‌عنوان ایموجی‌های جدید سال ۲۰۲۴ به کنسرسیوم یونیکد پیشنهاد شده‌اند، اما هنوز به تأیید این مرجع نرسیده‌اند.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: تاکنون ۹ کنسرسیوم صادراتی در خراسان رضوی تشکیل شده است که تا پایان خرداد ماه امسال ۴۲۷ میلیون و ۳۱۵ هزار یورو صادرات کرده اند.
یکی از اولویت‌های برنامه ملی توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای و شیلاتی، ایجاد و تکمیل زنجیره ارزش صنعت پرورش ماهی در قفس در قالب کنسرسیوم‌های دانش‌بنیان با هم‌افزایی حداکثری است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری از حمایت از طرحهای ملی دانش‌بنیان در قالب کنسرسیوم و تامین مالی جمعی خبر داد.
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۲ طرح مطالعاتی کاهش خطر و پاسخ به بحران با همکاری کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در استان اصفهان در حال انجام بوده است‌.
کنسرسیوم خرده‌فورشی انگلیس گزارش داد که‌درماه مارس سال جاری، نرخ‌تورم‌دراین‌کشور رکورد ۱۸ سال گذشته را شکسته است.
کنسرسیوم خرده‌فورشی انگلیس گزارش داد که‌درماه مارس سال جاری، نرخ‌تورم‌دراین‌کشور رکورد ۱۸ سال گذشته را شکسته است.
معاونت علمی اعلام کرد بر اساس تفاهم نامه با وزارت صمت، مشوق ۲هزارمیلیارد تومانی برای بنگاه‌های متوسط و بزرگ عضو کنسرسیوم‌های صنعتی دانش‌بنیان ارائه می شود.
معاونت علمی اعلام کردد بر اساس تفاهم نامه با وزارت صمت، مشوق ۲هزارمیلیارد تومانی برای بنگاه‌های متوسط و بزرگ عضو کنسرسیوم‌های صنعتی دانش‌بنیان ارائه می شود.
مدیر کل دفتر نوآوری و فناوری وزارت صمت از انعقاد تفاهم نامه بزرگ با وزارت علوم خبر داد و گفت: این تفاهم نامه در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری است.
یوروفایتر تایفون یک جنگنده چند منظوره و چند ملیتی اروپایی است که از دو موتور، باله‌های کانارد و بال‌های سه گوش بهره می‌برد. تایفون به منظور برتری هوایی و توسط کنسرسیومی متشکل از چند شرکت اروپایی تولید می‌شود.
یوروفایتر تایفون یک جنگنده چند منظوره و چند ملیتی اروپایی است که از دو موتور، باله‌های کانارد و بال‌های سه گوش بهره می‌برد. تایفون به منظور برتری هوایی و توسط کنسرسیومی متشکل از چند شرکت اروپایی تولید می‌شود.
بهنام فرامرزیان مدیر حمل‌ونقل و کارنه تیر اتاق ایران از آمادگی این اتاق برای تاسیس کنسرسیوم مشترک حمل‌ونقلی با قزاقستان و راه‌اندازی سرویس رو-رو منظم میان بنادر این کشور و ایران خبر داد.
اهواز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از صدور اولین مجوز فعالیت کنسرسیوم حمل و نقل کالای جاده‌ای در این استان خبر داد.
کارشناسان و پژوهشگران فضایی در ایران یکی از مهم‌ترین مشکلات و چالش‌های فناوری فضایی کشور را چالش مدیریت می‌دانند. عدم کارایی برنامه‌ها و اقدامات مدیران فضایی در کشور، آسیب‌های فراوانی به ظرفیت‌های این حوزه وارد کرده است. برای مثال همین ازدست‌رفتن عضویت در شورای حکام آی‌تی‌یو، درست شبیه ازدست‌دادن راهبردی‌ترین نقاط مداری ایران، ظرفیت‌های بی‌نظیری را از ایران گرفته است، اما مدیر سازمان فضایی ایران دم از کنسرسیوم بین‌المللی برای ایجاد منظومه‌های ماهواره‌ای می‌زند.
کنسرسیوم و شبکه مراکز پژوهشی راهبردی طی بیانیه‌ای با موضوع حکمرانی آب، بر ضرورت تغییر نگرش در مدیریت منابع آب کشور از عرضه محوری به تقاضا محوری تاکید کردند.
حضور پرقدرت کنسرسیوم کروز، رایزکو و ایسکرا در نمایشگاه اتوموبیلیتی مسکو
ایران سزارین شده و توله هایش به این شیوه پا به عرصه حیات گذاشته اند و در نتیجه این رویداد، هنوز مادر، توله‌ها را نپذیرفته است؛ توله‌هایی که دو تایشان ماده هستند و جنسیت یکی هنوز دقیق مشخص نشده، چون کوچکتر از دو توله دیگر است و به تاکید دامپزشکی که سزارین را عهده دار بوده، ممکن است ناشی از لقاحی با فاصله زمانی با دو لقاح اول بوده باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ