در پی حاشیه سازی برخی رسانه‌ها در خصوص پاداش ۹۱۰ میلیون تومانی اعضای هیأت مدیره بورس تهران در دولت گذشته، شرکت بورس اوراق بهادار تهران توضیحاتی ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گل صعود دقیقه ۱۰۰ برای تیم یونانی ۵ میلیون یورو پاداش به ارمغان آورد.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان از پرداخت پاداش قهرمانان و مدال‌آوران پیش از بازی‌های آسیایی هانگژو خبر داد
با مصوبه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، روسای فدراسیون ها نیز از پاداش مصوب مدال آوری در بازی های آسیایی بهره مند خواهند شد.
عنبری خاطرنشان کرد: مثلاً اگر شرکتی بودجه را تا مدت زمان مشخصی ارائه ندهد، پیش بینی کرده ایم که اعطای پاداش به اعضای هیئت مدیره‌ی آن شرکت برای آن سال ممنوع است، مجمع می‌تواند رئیس و مدیرعامل را عزل کند، انتصاب و به کارگیری مدیران عزل شده نیز تا یک سال ممنوع است. از این جنس احکام تا کنون در شرکت‌های دولتی وجود نداشته است.
نشست آتی اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حالی روز سه‌شنبه برگزار می‌شود که به خاطر تعدد محورهای تعیین شده، چهار ساعت زمان برای آن در نظر گرفته شده است.
وزیر ورزش و جوانان با حضور در فدراسیون تکواندو از اردوی تیم های ملی این رشته بازدید کرد. وی در این بازدید به ملی پوشان وعده داد پاداشی که از سوی هیات رئیسه مصوب شود را پرداخت خواهند کرد.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصمیم به تصویب پاداش فوق العاده برای بردهای احتمالی پرسپولیس در بازی های پیش رو دارد.
هنوز خبری درباره تعیین تکلیف پاداش‌های قبلی منتشر نشده است، باید دید نهادهای نظارتی به مبالغ هنگفت قبلی ورود می‌کنند یا خیر؟
سرپرست باشگاه استقلال کلیه پاداش‌های مربوط به اعضای هیات مدیره باشگاه را لغو کرد.
سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد: پرداخت پاداش ارزی به بازیکنان و اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در جام جهانی مخالف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و بخشنامه وزارت ورزش است.
سخنگوی قوه قضائیه از ورود سازمان بازرسی به ماجرای پرداخت پاداش ارزی از سوی فدراسیون به اعضای تیم ملی و هیئت رئیسه در جام جهانی قطر خبر داد.
عضوهیات رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به دلایل انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی، گفت: در لیگ بازیکنان جوانی داریم که حضورشان در تیم ملی الزامی است!
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره دریافت پاداش ۲۰ هزار دلاری اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ارائه کرد.
قهرمان وزنه برداری المپیک لندن عنوان کرد که با موافقت هیات اجرایی کمیته ملی المپیک پاداش مدال آوران المپیک سه برابر شده و پیگیر بیمه ورزشکاران نیز هستند.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال از دیگر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به شمار می‌رود که پاداش جام جهانی را دریافت نکرده است.
رئیس فدراسیون، دبیر کل فدراسیون فوتبال، اعضای هیئت رئیسه، خزانه دار نفری ۲۰ هزار دلار پاداش گرفتند. اعضای هیئت رئیسه، دبیرکل، خزانه دار روزانه ۲۰ دلار پول تو جیبی دریافت کردند! مدیر اداری، مترجم ۶۰ درصد مبالغ تعیین شده پاداش دریافت کردند. مسئول رسانه‎ای، تدارکات و ماساژور ۳۰ درصد مبلغ تعیین شده پاداش پرداخت شده است.
رئیس فدراسیون، دبیر کل ‌فدراسیون فوتبال، اعضای هیئت رئیسه، خزانه دار نفری ۲۰ هزار دلار برای جام جهانی پاداش گرفتند.
در برنامه فوتبال برتر سندی منتشر شد که نشان می‌دهد رئیس فدراسیون و اعضای هیات رئیسه با تصویب خودشان پاداش های عجیب و غریبی در جام جهانی دریافت کردند.
دارنده مدال‌های طلا و نقره امیدهای جهان گفت: مبلغ ۶۰ میلیون تومان از سوی اداره کل ورزش استان خوزستان به عنوان پاداش مدال آوری در دو سال اخیر به من داده شد و هیئت کشتی خوزستان تنها پس از دریافت این پول، آن را به حساب ما واریز کرده است.
دارنده مدال‌های طلا و نقره امیدهای جهان گفت: مبلغ ۶۰ میلیون تومان از سوی اداره کل ورزش استان خوزستان به عنوان پاداش مدال آوری در دو سال اخیر به من داده شد و هیات کشتی خوزستان تنها پس از دریافت این پول، آن را به حساب ما واریز کرده است.
میزان و ضوابط پرداخت پاداش پایان سال ۱۴۰۱ (عیدی) کارکنان و بازنشستگان دولت با تصویب هیات وزیران تعیین شد.
احسان اصولی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص پاداش پیروزی احتمالی تیم ملی فوتبال ایران برابر انگلیس گفت: این موضوع در هیئت رئیسه بررسی شده است.
کیومرث سرمدی‌واله، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در خصوص پاداش معلمان، سازمان برنامه موظف است به تکلیف خود عمل کند، افزود: در خصوص نحوه پرداخت پاداش کارکنان دولت دچار ابهام هستیم درحالیکه هیات مدیره بانکها و برخی موسسات دولتی با سوء استفاده از خلاءهای قانونی یا اختیارات تفسیر نشده پاداش‌های آنچنانی و بلافاصله پس از دریافت حکم، بازنشستگی دریافت می‌کنند معلمان از فروردین ۱۴۰۰ تاکنون منتظر دریافت پاداش پایان خدمت هستند.‌
براساس مصوبه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ورزشکارانی که موفق به کسب سهمیه المپیک شوند پاداش نقدی دریافت می کنند.
پرداخت پاداش معوقه به تیم ملی فوتسال ایران پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تصویب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ