سخنگوی قوه قضائیه از ورود سازمان بازرسی به ماجرای پرداخت پاداش ارزی از سوی فدراسیون به اعضای تیم ملی و هیئت رئیسه در جام جهانی قطر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مارکو روزه به لایپزیش برای بازی فردا برابر بایرن خوشبین است و به ستایش از بازیکنانش پرداخت.
بعد از رسمی شدن انتقال ایلکای گوندوگان به بارسلونا باشگاه سابق او منچسترسیتی با انتشار بیانیه‌ای با ستایش از هفت فصل درخشش این ستاره آلمانی در سیتی پرداخت.
رئیس باشگاه اتحاد کلباء به ستایش از فرهاد مجیدی پرداخت و عملکرد تیم با این مربی ایرانی را در فصل جاری لیگ امارات ستود.
یک استاد دانشگاه در یادداشتی ضمن ستایش اقدام فراجا در پس گرفتن شکایتش از روزنامه همشهری به تحلیل گفتمان مطلب و جایگاه آن در ذهن مخاطب پرداخت.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا بعد از پیروزی امشب به ستایش از ستاره 15 ساله تیمش پرداخت.
سرمربی فولاد در نشست خبری به تمجید از بازیکنانش پرداخت و البته عملکرد داور وسط بازی را نیز مورد ستایش قرار داد.
مسعود ستایشی روز سه‌شنبه در آخرین نشست خبری در سال ۱۴۰۱ ضمن گرامیداشت اعیاد ماه مبارک شعبان و پاسداشت روز شهید به ارائه گزارشی از روند تحقق شعار سال در دستگاه قضایی پرداخت و اظهارداشت: امسال همه ظرفیت‌های قوه قضاییه بسیج شد تا با استفاده از توانایی‌های موجود، موانع برسر راه تولید برطرف و در راستای حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری با کمک فناوری‌های دانش بنیان اقدامات مقتضی در راستای تحقق شعار «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» انجام شود.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد به ستایش عملکرد شاگردان پس از پیروزی 4-1 مقابل رئال بتیس پرداخت.
پدری، ستاره جوان بارسلونا، به ستایش از لیونل مسی پرداخت و او را لایق افتخارات اخیر دانست.
میکل آرتتا بعد از پیروزی دراماتیک تیمش مقابل بورنموث با نتیجه 3-2 به ستایش بازیکنانش پرداخت و از این مسابقه به عنوان دیداری جنون‌آمیز یاد کرد.
فرهاد مجیدی قبل از دیدار حساس برابر الاهلی به ستایش از این تیم پرداخت و شاگردان ژاردیم را از بهترین و آماده‌ترین تیم‌های آسیا دانست.
سرمربی اینتر قبل از بازی برابر پورتو به ستایش از مهدی طارمی پرداخت.
میکل آرتتا بعد از پیروزی 4-2 مقابل استون‌ویلا به ستایش از جورجینیو پرداخت که گل سوم را در وقتهای تلف‌شده به ثمر رساند و گفت آرسنال به معجزه نیاز داشت و او این معجزه بود.
اریک تن‌هاخ سرمربی منچستریونایتد بعد از تساوی مقابل بارسا در لیگ اروپا به ستایش از شاگردانش پرداخت و گفت شیاطین سرخ به مراتب بهتر از حریف بازی کردند و حق‌شان پیروزی بوده است.
اریک تن‌هاخ بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل لیدز به ستایش از مارکوس رشفورد ستاره گلزن تیمش پرداخت و گفت از او خواسته در همه بازی‌ها با همین تمرکز به میدان برود و گلزنی کند.
سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا، با انتشار یک عکس از بازیکنانش به ستایش شاگردانش پرداخت.
برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی، به ستایش از آرسنال پرداخت و گفت منچسترسیتی امسال در جام حذفی انگلیس با قرعه‌ای بسیار سخت مواجه بوده است.
ستاره دهه نود فوتبال شیلی به ستایش لیونل مسی پرداخت و خولین آلوارز را ستاره آینده آرژانتین نامید که حتی بهتر از امباپه و هالند است.
کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال آلمان همان قدر که به ستایش مسی پرداخت، به همان اندازه نیز از رونالدو انتقاد کرد.
هافبک تیم ملی فوتبال فرانسه به ستایش هم‌بازی خود پرداخت و او را بهتر از لیونل مسی دانست.
ستاره پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا به ستایش از کریستیانو رونالدو پرداخت.
گراهام پاتر‌ در گفتگویی با تلویزیون باشگاه چلسی به ستایش از کانر گالاگر پرداخت و گفت برای کمک به این ستاره جوان برای راه یافتن به تیم ملی انگلیس به او بازی خواهد داد.
روزنامه الخلیج امارات در گزارشی به ستایش از عملکرد فرهاد مجیدی در اتحاد کلباء پرداخت و تیتر جالبی را برای این مربی ایرانی انتخاب کرد. این روزنامه، فرهاد مجیدی را «پاشا» خواند.
سسک فابرگاس بعد از تساوی 1-1 لیورپول مقابل کریستال‌پالاس به ستایش از ترنت الکساندر آرنولد پرداخت و بازی‌سازی او در لیورپول را به سبک بازی دنی آلوس در بارسلونا تشبیه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ