پرداخت پاداش معوقه به تیم ملی فوتسال ایران پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تصویب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو تیم ملی تیراندازی گفت: اختلاف پاداش بین فوتبال و سایر رشته‌ها وجود دارد و تیراندازی هم از این قاعده مستثنی نیست.
اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پاداش قهرمانی در جام بین قاره ای و جام ملت ها که منجر به صعود به جام جهانی شد را هنوز دریافت نکرده اند.
رئیس کمیته ساحلی فدراسیون فوتبال گفت: بازیکنان تیم ملی پاداش بین قاره‌ای و جام ملت‌های آسیا را دریافت نکرده‌اند و در حال حاضر هم بدون پاداش به مسابقات مقدماتی المپیک ساحلی می‌روند.
شهناز یاری سرمربی سابق تیم ملی فوتسال زنان عراق از فدراسیون فوتبال این کشور از عدم پرداخت پاداش مربیان ایرانی این تیم گلایه کرد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال زنان عراق از فدراسیون فوتبال این کشور از عدم پرداخت پاداش مربیان ایرانی این تیم گلایه کرد.
این دستور قوه قضائیه در حالی است که سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری پیش از اعزام تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی قطر، در دیدار با اعضای تیم شامل بازیکنان، کادرفنی و سرپرستی و همچنین مدیران فدراسیون ۶۰۰سکه طلا به عنوان حمایت و پاداش اهدا کرد!
عضوهیات رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به دلایل انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی، گفت: در لیگ بازیکنان جوانی داریم که حضورشان در تیم ملی الزامی است!
رئیس فدراسیون فوتبال درباره‌ی ناراحتی مربیان داخلی و پیشکسوتان از مطرح شدن عبث نام‌شان برای سرمربیگری تیم ملی توضیح داد: واقعا اینطور نبود. من هم شنیدم که ناراحت شدند. از ناراحی آن‌ها ناراحت هستیم، این‌ها سرمایه‌های کشور هستند و سال‌ها زحمت کشیدند و قابل احترام هستند. چنین نیتی نبوده است. همه‌جا از سرمربی برنامه می‌گیرند، هیچ‌جا سراغ یک مربی نمی‌روند. اگر سراغ یک نفر برویم شائبه ایجاد می‌شود.
به گفته رئیس فدراسیون فوتبال حواله خودرو بابت پاداش صعود به جام جهانی هنوز به اعضای تیم ملی اهدا نشده است.
کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی نیز پاداش ویژه ای را برای تیم ملی آرژانتین در نظر گرفته است.
سرمایه‌دار کره‌ای پس از شایعاتی که در خصوص فدراسیون فوتبال این کشور مطرح شده بود، علاوه بر جایزه فیفا به اعضای تیم جام جهانی پاداش قابل توجهی هدیه داد.
روزنامه جوان با حمله به بازیکنان تیم ملی فوتبال به دلیل مخالفت با احکام اعدام صادر شده از سوی قوه قضاییه نوشت: حالا که پاداش را گرفتند، لگداندازی را شروع کردند.
یک روزنامه با حمله به بازیکنان تیم ملی فوتبال به دلیل مخالفت با احکام اعدام صادر شده از سوی قوه قضاییه نوشت: حالا که پاداش را گرفتند، لگداندازی را شروع کردند.
محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی به پاداش ملی‌پوشان فوتبال واکنش نشان داد.
پاداش بازیکنان تیم ملی فوتبال بعد از پیروزی مقابل ولز به زودی پرداخت خواهد شد.
فدراسیون فوتبال پاداش سنگینی برای بازیکنان بعد از برد مقابل ولز در نظر گرفته است.
پاداش بازیکنان تیم ملی فوتبال بعد از پیروزی مقابل ولز به زودی پرداخت خواهد شد.
پاداش بازیکنان تیم ملی فوتبال بعد از پیروزی مقابل ولز به زودی پرداخت خواهد شد.
احسان اصولی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص پاداش پیروزی احتمالی تیم ملی فوتبال ایران برابر انگلیس گفت: این موضوع در هیئت رئیسه بررسی شده است.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در دیدار با رئیس جمهور اتفاقات خوبی افتاد و بازیکنان و کادر با آقای رئیسی صحبت کردند.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: توقعات از تیم ملی در جام جهانی باید در حد انتظار باشد.
مراسم بدرقه و رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی با حضور وزیر ورزش، مسئولان فدراسیون فوتبال و بازیکنان این تیم برگزار شد که کارلوس کی‌روش به محل این مراسم نیامد!
نائب رییس فدراسیون فوتبال از توافق با سرمربی پیشین برای دریافت پاداش صعود خبر داد.
میزان پاداش کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ