محققان یک دستگاه تنظیم کننده ضربان قلب ابداع کرده اند که شامل چهار ساختار گلبرگ شکل است که با نور کار می کند و این عضو را در بر می گیرند و بدون درد، ضربان را تنظیم می کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروهی از پروفسورهای کالجی از ایالت تگزاس آمریکا به دلیل ممنوعیت تیک تاک در دستگاه های دولتی و شبکه ها شکایت کرده اند.
یک مسئله که باعث شده هنرمندان با بی‌اعتمادی به واگذاری این نقش به صداوسیما بنگرند، موقعیت کنونی صداوسیما در مقابل «ذینفع» است که «تابناک» پیش از این پرداخته بود. منطق حکم می‌کند یک نهاد حاکمیتی که قرار است بر حوزه‌ای نظارت داشته باشد، خودش ذینفع نباشد، چرا که اگر ذینفع باشد هر تصمیمش به منزله تلاش برای تضعیف رقبا، تفسیر می‌شود. بنابراین صداوسیما در گام اول باید از موقعیت ذینفع خارج شود و وی او دی‌های خود نظیر تلوبیون را به طور کلی به بخش خصوصی واگذار کند و یا اگر صداوسیما بر حفظ نقش ذینفع اصرار دارد، باید در مصوبه‌ای تازه، این نقش نظارتی حاکمیتی به دستگاه بالادستی دیگری نظیر شورای عالی فضای مجازی و دبیرخانه آن واگذار شود.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انواع کالای طبی عرضه خارج از شبکه از یک دستگاه تریلی که از محور دامغان به سمت سمنان در حرکت بود کشف شد.
این دستگاه شبیه اسکیت به نظر می‌رسد، اما طوری ساخته نشده که با پوشیدن آن‌ها تعادل خود را از دست بدهید. به لطف الگوریتم‌های یادگیری ماشین، فقط زمانی حرکت می‌کند که شما بخواهید.
این روش که هفته گذشته در قالب مقاله‌ای در مجله نیچر منتشر شد، از شرکت گوگل و هوش مصنوعی خدمات آن استفاده می‌کند و با تلفیق ابزارهای تصویربرداری، به تفسیر اسکن‌های تصویربرداری تشدید مغناطیسی کاربردی (fMRI) دست می‌یابد که دستگاهی شبیه اسکن‌های معمولی است.
گروهی از محققان روشی برای تولید ارزان قیمت شبیه سازهای سر آکوستیک ابداع کرده اند. آنها می توانند شیوه ورود و فراوری صوت را به خصوص در محیط های پرسروصدا مانند مهمانی اندازه گیری کنند.
شما می توانید وسایل مختلف را با مسواک اسکراب کنید. به عنوان مثال لابلای توستر و مایکروفر، دستگاه قهوه ساز یا هر چیزی شبیه به آن که دسترسی آسانی ندارد را می توانید با مسواک شسته شده؛ وسایل خود را تمیز و اسکراب کنید.
رئیس کانون هماهنگی فاوا، تاکید کرد: در شبکه‌های دسترسی FTTH (Fiber To The Home) که از فناوری GPON، یعنی شبکه نوری غیرفعال گیگابیتی استفاده می‌کنند، با کمک اسپلیتر‌های نوری که سیگنال از یک فیبرنوری به کاربران زیادی توزیع می‌کند. در این ارتباط هیچ دستگاهی بین مرکز و مشترک وجود ندارد که نیاز به منبع تغذیه داشته باشد. از این رو، منبع تابش الکترومغناطیسی نیز وجود ندارد. به همین منظور شبکه فیبرنوری نه تنها در برابر تداخل الکترومغناطیسی مقاوم است، بلکه خود نیز اشعه‌ای را ساطع نمی‌کند.
کیهان نوشت: اخیراً و به درستی از سوی دستگاه قضا افرادی از چهره‌ها و سلبریتی‌های سیاسی، ورزشی، هنری و... که با شایعه‌سازی، ترویج دروغ یا زدن اتهام به نظام باعث ایجاد ناامیدی در مردم و برهم خوردن نظم و امنیت روانی و اجتماعی جامعه می‌شوند را برای دادن توضیحات و ارائه مستندات و ادله این اظهارنظرها احضار کرده و در مواردی نیز منجر به صدور کیفرخواست برای آنها شده است تا این افراد بدانند این رفتار غیر مسئولانه‌ و مضر برای جامعه بدون پاسخ و بازخواست نیست.
رییس شبکه شتاب‌نگاری با اعلام اینکه هم‌اکنون ۱۵۰۰ دستگاه شتاب‌نگار فعال در سراسر کشور وجود دارد از خرید ۸۰۰ دستگاه جدید در سال ۹۷ و نصب ۶۰۰ دستگاه تاکنون خبر داد.
قرار است به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه در محفظه دستگاه ام‌آرآی که شبیه تونل تنگ و باریکی می‌ماند کاملا بی‌حرکت باشید و از صدای دستگاه و حرکت تخت هم هراسی به دل راه ندهد تا تشخیص دقیقی از بیماری‌تان با بهره‌گیری از تصاویر ام‌آرآی ممکن شود.
استفاده یک شخص دیگر از شبکه وای فای شما هرچه قدر هم بی خطر به نظر برسد باز هم کار درستی نیست. اتصال شما با هر دستگاهی که به شبکه اضافه می‌شود کندتر می‌شود.
دستگاه امنیتی ترکیه امروز چهارشنبه از بازداشت عوامل مرتبط با یک شبکه جاسوسی برای سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی (موساد) خبر داد.
هفته‌نامه «جامعه آگاه» نوشت: با توجه به وابستگی شبکه اینترنشنال به دستگاه اطلاعاتی سعودی و ماجرای قتل جمال خاشقچی که یکی از دلایل آن فاش کردن منبع مالی ایران اینترنشنال بود، حذف فیزیکی یا هر اتفاقی برای رعنا رحیم‌پور از سوی پشت‌پرده این شبکه محتمل است.
مدیرعامل شرکت واگن‌سازی تهران از نیاز شبکه مترو کلانشهرهای کشور به حدود ۹ هزار دستگاه واگن برای ۱۰ سال آینده خبر داد.
حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای هیچ فعالیتی در توئیتر ندارد و انتساب هرگونه حساب کاربری به رئیس دستگاه قضا در شبکه اجتماعی توئیتر تکذیب می‌شود.
محققان چینی روش های جدیدی برای تولید نور شبیه لیزر ابداع کرده اند که به طور خاص سرعت ارتباط دستگاه های الکترونیکی روزمره را افزایش دهد.
شگرد سرقت بیانگر آن بود که پلیس با یک باند حرفه‌ای روبه رو شده است چرا که «دزدان شب رو» دوربین‌های مدار بسته و حتی دستگاه حضور و غیاب را نیز به همراه اموالی، چون ۱۰ دستگاه مانیتور، کیس، پرینتر، چندین تلفن رومیزی، بخاری، جاروبرقی و سوئیچ شبکه اینترنتی به سرقت برده اند.
حساب کاربری در شبکه اجتماعی ویبو در چین مشخصات یکی از موبایل های سری «ROGفون۶D» را فاش کرده که نشان می دهد دستگاه مجهز به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۶ هزار میلی آمپری خواهد بود.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت:۲۲۰ میلیارد تومان برای تعمیر ۵۵۰ دستگاه به شبکه تزریق شده و تا پیش از آغاز مدارس این اتوبوس‌ها وارد مدار خواهند شد.
اوپو رینو 8z کاملاً شبیه به اوپو رینو 7z است. در پوستر منتشر شده، مشاهده می‌کنیم که چیدمان دوربین سه گانه پشتی و فلاش LED در این دستگاه با اوپو رینو 7z یکسان است. در اطراف دو دوربین نور RGB بزرگ به چشم می‌خورد. متن «AI Portrait Camera» در زیر تنظیمات دوربین مشاهده می‌شود.
دبیر شورای عالی فضای مجازی تخطی برخی پیمانکاران از دستورالعمل‌ها را از علل اصلی اختلال اخیر در شبکه اینترنت پایتخت و برخی نقاط دیگر کشور دانست و گفت: در جلسه امروز شورای عالی فضای مجازی، وزارت ارتباطات مکلف شد، عوامل بروز حادثه را شناسایی و به قوه قضاییه معرفی کند.
با حضور بنیانگذاران آلمانی گروه اسنپ از گزارش عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۰ رونمایی شد
رئیس قوه قضائیه با اشاره به محکومیت حمید نوری به حبس ابد با حکم یک دادگاه در سوئد گفت: اگر مختصر عدل و انصافی در صادرکنندگان حکم علیه این تبعه ایرانی وجود داشته باشد، در مرحله بعدی، حکم به تبرئه او خواهند داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ