معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت:۲۲۰ میلیارد تومان برای تعمیر ۵۵۰ دستگاه به شبکه تزریق شده و تا پیش از آغاز مدارس این اتوبوس‌ها وارد مدار خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از برنامه‌ریزی برای بازیابی چاه‌های آسیب‌ دیده فاز ۱۳ پارس جنوبی خبر داد و گفت: برداشت گاز از تعدادی از چاه‌های موقعیت دریایی ۱۳A تا پایان امسال آغاز می‌شود.
مجری برنامه فوتبال برتر شب گذشته در بخش مربوط به محمدرضا عجمی‌پور فوتبالیست فقید نفت آبادان یک ماجرای غم‌انگیز را تعریف کرد.
شرکت اچ‌ام‌دی سازنده گوشی هایی نوکیا باور دارد باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری این گوشی می‌تواند پاسخگوی نیاز سه روز کاربران با استفاده‌ متوسط باشد.
صفحات OLED با استفاده از فرایندی موسوم به «تاب‌کاری لیزر اگزایمر» (ELA) تولید می‌شوند. در این فرایند لایه‌ای از سیلیکون آمورفوس با استفاده از یک لیزر پالسی به سیلیکون پلی‌کریستالین تبدیل می‌شود تا ارتباطات رسانای میکروسکوپی شکل بگیرند. این ارتباطات همه پیکسل‌های نمایشگر را به یکدیگر وصل می‌کنند.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از تعمیر و تجهیز ۳۰۹ مدرسه عادی دولتی استان در طرح شهید عجمیان خبر داد.
نخست وزیر لهستان اعلام کرد برخی موانع در مسیر ایجاد مرکز تعمیر تانک‌های لئوپارد برای کمک به اوکراین وجود دارد.
یک شرکت دانش‌بنیان موفق شده است با بهره‌گیری از فناوری بومی و توانمندی متخصصان داخلی، زمینه را برای تعمیر و بازسازی توپی‌های سنگین شیرآلات نفت وگاز فراهم کرده است.
شرکت واگن‌سازی تهران موفق به بازسازی و تعمیر اساسی ۱۴۷ واگن از قطارهای شبکه مترو پایتخت شد.
رکاب‌زن پیست ایران گفت: دوچرخه‌سواری به یک کشتی به گِل نشسته تبدیل شده است و مشکلات اساسی دارد که رییس جدید باید در وهله اول آنها را حل کند.
فرماندار ایالت ساکسونی آلمان خواستار تعمیر خطوط لوله نورداستریم شد و گفت که این کار خیلی ارزان‌تر از خرید گاز مایع طبیعی است.
معاون بنیاد مسکن با اعلام اینکه ۴۲ هزار واحد مسکونی آسیب‌دیده از رخدادهای طبیعی توسط بنیاد در دست اجرا و تعمیر قرار دارند از بهره‌برداری بخش عمده‌ای از واحدها در نیمه اول سال بعد خبر داد.
رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت از افزودن ۷۲۰ گیگ به ظرفیت اینترنت کشور خبر داد.
مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران گفت: آمادگی داریم تا در زمینه انجام ۱۰ هزار مگاوات تعمیرات نیروگاهی در این کشور فعالیت کرده و برای تعمیرات اقدام کنیم.
محققان یک شرکت دانش بنیان توانستند برای بهبود فرآیندهای تعمیر و نگهداری تجهیزات کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی سامانه ای طراحی کنند.
نیروهای متخصص اداره مرمت کاخ‌های ملی ترکیه طی مدت سه ماه کار تعمیرات اتاق آتاتورک را انجام دادند.
تربت جام ـ مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام گفت: برای خرید، احداث و تعمیر ۲۵۷ واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تربت جام ۱۳ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان پرداخت شده است.
تعمیرات اساسی سه واحد عملیاتی پالایشگاه نفت اصفهان برای نخستین بار در کشور به‌منظور استفاده بهینه‌ از زمان به‌صورت هم‌زمان آغاز شد.
تور دروازه استادیوم شهید وطنی قائمشهر به روش سنتی تعمیر شد.
سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: از آنجایی که شب‌ها عملیات تعمیر و نگهداری را انجام می‌دهیم تا در ایام هفته فعالیت خط تعطیل نشود، مجبوریم زمان تعمیرات را در شب‌ها متمرکز کنیم و این مسئله سبب شده که حرکت ۵ صبح از برنامه خارج شده تا زمان بیشتری برای انجام عملیات داشته باشیم.
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: ایران به یکی از کشورهای پیشرو در تعمیر هواپیما تبدیل شده است.
ورزشگاه تازه تعمیر نساجی با ۱۹عیب میزبانی!
ورزشگاه تازه تعمیر نساجی با ۱۹عیب دارد!
مهندسان ناسا نشتی های موشک آرتمیس یک را ترمیم کردند.
وزیر راه و شهرسازی در حکم معاون جدید مسکن این وزارت خانه، سمت قائم مقامی خود در امور مسکن را هم محول کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ