نور درمانی در همه چیز، از کمک به بهبود سریع تر زخم های سوختگی گرفته تا کشتن تومورها و کمک به هدایت آنتی بادی ها به سمت اهداف سرطانی، روش درمانی نویدبخش است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اینکه ترک کردن فست فود خیلی سخت است، کاملا طبیعی است. برای همین هر چند وقت یکبار فست فود مصرف و به تدریج از خوردن فست فود خودداری کنید. مثلا خود را به ۱ تا ۲ وعده در هفته محدود کنید و در هر وعده حجم کمی از فست فود را بخورید.
محمدی تاکید کرد: «در شرایط کنترل و نظارت مصرف الکل در جامعه حوزه پیشگیری را رها کرده و مقابله را مطرح کردیم و مقابله هم روشی موفق نبوده است. اینقدر که الکل و موادمخدر در دسترس همگان وجود دارد، نقل و نبات در دسترس نیست. در نظام ناکارآمد که جز هیجان و رقابت به دانش‌آموز منتقل نمی‌کند، نوجوان با هم‌سالان خود ارتباط می‌گیرد و، چون برمبنای احساس و در سن هویت و استقلال‌یابی نوجوان است برای کسب هویت مستقل تلاش می‌کند که خود را اثبات کند که به سمت الکل گرایش پیدا می‌کند.»
برای کنترل قند خون بدون مصرف دارو یک روش خانگی بسیار مفید و موثر هم وجود دارد.
بی‌اختیاری ادرار مشکل اعصاب خردکن هزاران نفر در ایران است! این بیماری می‌تواند زندگی شخصی، کاری و حتی ورزش کردن و تفریح‌تان را مختل کند. در ادامه مطلب با نکاتی در ارتباط با کنترل بی اختیاری ادرار در زنان و مردان همراه ما باشید.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه به خبرآنلاین گفت: برخی از آقایانی که وقت مجلس را با این تذکرات آیین نامه ای و اخطار قانون اساسی می گیرند بیشترین ضربه را به مجلس می زنند.الان شیوه و روش قانون گذاری در مجلس ما اشکال جدی دارد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران شاخص آلودگی هوا بر روی عدد ۸۱ یعنی در بازه قابل قبول قرار دارد.
مطالعه‌ای روی ۴۹۵ شرکت کننده نشان داد که میان کیفیت ضعیف خواب شبانه با پرخوری و مصرف کمتر غلات کامل ارتباط تنگاتنگی وجود دارد. از این رو می‌توان انتظار داشت که خواب ناکافی در نهایت منجر به افزایش وزن شود، حتی در افرادی که کمتر در معرض خطر ابتلا به چاقی هستند.
نگرانی‌های پیرامون استفاده نادرست از هوش مصنوعی به واقعیت تبدیل شده اند. زیرا تصاویر جعلی مختلفی با استفاده از هوش مصنوعی تولید شده اند برای مثال چند هفته پیش تصاویر جعلی پاپ فرانسیس با یک ژاکت پفی سفید در فضای مجازی منتشر شد.
فابریتزیو راوانلی، مهاجم سابق یوونتوس، می‌گوید مکس آلگری در هفته‌های کلیدی فصل عصبی شده و تمرکزش را از دست داده است.
یک متخصص طب سنتی گفت:استرس عاملی است که تاثیر آن در بیماری‌ها خیلی سریع و شدید است. اگر روزی ۱۰ تا ۲۰ بار و در دو نوبت تنفس‌های کنترل‌شده داشته باشیم، تا حد زیادی می‌توانیم سطح استرس خود را کاهش دهیم.
رئیس منطقه دونتسک از تسلط نیروهای روسی بر بخش‌های گسترده‌ای از باخموت خبر داد.
گروهی از محققان دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تهران موفق به توسعه روشی جدید برای طراحی سطوح کمینه متناوب به منظور طراحی ریزساختار با ناهمسانگردی قابل کنترل شدند.
سرعت بالا و عدم کنترل راننده پراید منجر به سقوط آن از عرشه پل چمران شهر اصفهان شد.
شیخ دیاباته در دیدار با هوادار، به همان شیوه حضور در استقلال تلاش می کند تا توپ های ارسالی را کنترل کند.
رسانه‌های روسی اعلام کردند در ادامه پیشروی نیروهای ارتش این کشور در جبهه شرقی جنگ اوکراین، یک شهر دیگر نیز در منطقه دونتسک آزاد شده است.
رسانه‌های روسی اعلام کردند در ادامه پیشروی نیروهای ارتش این کشور در جبهه شرقی جنگ اوکراین، یک شهر دیگر نیز در منطقه دونتسک آزاد شده است.
استقلال در روزی که در جریان بازی موقعیت های مناسبی را به وجود نیاورد، در برابر مس رفسنجان متوقف شد تا ساپینتو سومین بازی کم موقعیت را هم پشت سر بگذارد.
در یک حیوان سالم و جوان، فعالیت ژن‌های کوتاه و بلند در یک رونوشتام متعادل می‌شود و این تعادل به دقت کنترل و حفظ می‌شود؛ اما با افزایش سن، ژن‌های کوتاه بیشتر به یک روند غالب تبدیل می‌شوند. به گفته دانشمندان، تغییرات در فعالیت ژن‌ها بسیار بسیار اندک است و این تغییرات کوچک در هزاران ژن روی می‌دهند.
محققان با پژوهش روی وزیکول های خارج سلولی استخراج شده از لیشمانیا تارنتولا، به نتیجه رسیدند که می توان از آن برای کنترل ابتلای ماکروفاژهای انسان به نوع بیماری زا و انتقال دارو بهره برد.
محققان دریافتند که زمان صرف شده برای انجام فعالیت بدنی متوسط تا شدید باعث کاهش میزان چربی کبد و مقاومت به انسولین می‌شود.
فدراسیون فوتبال قطر برای کنترل اعتراض‌ها در ورزشگاه‌ها ترفند عجیبی را پیش گرفته که چنین موضوعی حداقل برای اولین‌بار در تاریخ جام‌جهانی دیده می‌شود. فدراسیون فوتبال قطر به ۵۰ هوادار فوتبال هلند هزینه اقامت در یکی از بهترین هتل‌های قطر با امکانات کامل را تقبل کرده و در ازای آن از این افراد خواسته تا افرادی را که شعار سیاسی علیه این کشور می‌دهند، به مقامات مسئول معرفی کنند! «جاسوسی روی سکو‌های ورزشگاه‌های قطر» امری است که به احتمال فراوان باعث شعله‌ور شدن اعتراضات سازمان‌های حقوق‌بشر خواهد شد.
فعالیت‌های هوازی مانند پیاده‌روی یکی از موثرترین راه‌ها برای پایین آوردن قند خون است و تحقیقات نشان می‌دهد انجام سه وعده ۱۵ دقیقه‌ای پیاده‌روی در طی روز بخصوص بعد از غذا در کنترل قند خون بسیار موثر است.
۸ روش سریع برای کنترل موثر قندخون
بار دیگر افزایش آلودگی هوا موجب اتخاذ تصمیمات اضطراری گردید و آن گونه که خبر می‌رسد، تا کنون در چند استان تصمیم به تعطیلی گرفته شده است. تصمیمی که البته در تهران ممکن است تغییر کند چراکه به تاکید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران درباره تعطیلی دانشگاه‌ها و ادارات در ساعات پایانی امشب تصمیم‌گیری خواهد شد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ