شیراز - نماینده شیراز و زرقان در مجلس گفت: شعار ما استقلال اقتصادی یا خودکفایی بود اما امروز ۲۶ کشتی نهاده‌ها منتظر ترخیص هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی وقوع رانش زمین در روستایی در ایالت ماهاراشترا در غرب هند، تاکنون ۲۶ نفر جان خود را از دست داده اند و بیش از صدها نفر همچنان گرفتار هستند.
دومین سمپوزیوم ملی کشت بافت گیاهی با هدف حمایت از توسعه محصولات دانش‌بنیان در حوزه زیست فناوری کشاورزی، ایجاد زنجیره ارزش و تولید نهال سالم و اصیل ۲۶ تا ۲۸ تیر برگزار می شود.
در میان صدای شلیک گلوله و غرش هواپیما‌های جنگی گروهی از جوانان سودانی در حال بازی فوتبال در یک زمین خاکی در خارطوم پایتخت سودان هستند. سودان از ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) شاهد درگیری بین ارتش این کشور به فرماندهی عبدالفتاح البرهان با نیرو‌های پشتیبانی سریع به فرماندهی محمد حمدان دقلو (حمیدتی) از جمله در خارطوم و سایر شهر‌های شمال و غرب کشور بوده است. تاکنون چندین بار آتش‌بس در سودان اعلام شده، اما طرف‌های درگیر بطور مداوم آن را نقض می‌کنند. درگیری‌های اخیر سودان تاکنون بیش از یک هزار و ۸۰۰ کشته برجای گذاشته و سازمان ملل اعلام کرده که بیش از یک میلیون نفر در داخل این کشور آواره شده‌اند، علاوه بر آن ۳۰۰ هزار سودانی به کشور‌های همسایه پناه برده‌اند.
در پی ریزش جایگاه در جریان مسابقه فوتبال کودکان در شهر روستوف در جنوب روسیه، ۲۶ نفر از جمله ۱۵ کودک مجروح شدند و یک زن در حین انتقال به بیمارستان جان باخت.
در پی ریزش جایگاه در جریان مسابقه فوتبال کودکان در شهر روستوف در جنوب روسیه، ۲۶ نفر از جمله ۱۵ کودک مجروح شدند و یک زن در حین انتقال به بیمارستان جان باخت.
رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آزادراه قزوین ـ زنجان و مصدومیت ۲۶ نفر و کشته شدن یک نفر خبر داد و اظهار داشت: تماسی که در ساعت ۰۱:۳۵ امروز با مرکز ارتباطات اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین گرفته شد، حاکی از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در اتوبان قزوین ـ زنجان ۵ کیلومتر بعداز عوارضی ۳ بود.
گروه تروریستی تکفیری داعش ۲۶ نفر از غیرنظامیان سوریه را در حومه شرقی حماه به قتل رساند.
حمله مرگبار داعش به غیرنظامیان در حماه سوریه شماری کشته و زخمی برجای گذاشت.
قهرمانی همچنین خاطرنشان کرد: ۲۶ خدمه این کشتی متخلف نیز دستگیر شده اند و جهت تکمیل روند تحقیقات در بازداشت به سر می‌برند.
در حال حاضر ۲۶ کشته و ده‌ها زخمی گزارش شده است. بیش از ۱۰ گردباد از مرز لوئیزیانا-می سی سی پی به آلاباما حرکت کردند و بیش از ۱۰۰ مایل تخریب را در مسیر خود بر جای گذاشتند.
وزارت دفاع تایوان امروز از رؤیت ۲۶ فروند هواپیما و ۴ کشتی چین در اطراف این جزیره خبر داد.
زلزله‌ای به بزرگی ۶.۴ ریشتر در شهرستان دفنه هاتای رخ داده و پس از آن وقوع ۲۶ پس‌لرزه نیز گزارش شده است.
رسانه‌های پاکستانی اعلام کردند در پی یک عملیات انتحاری در مناطق شمالی این کشور، شماری کشته و زخمی شدند.
در ۲۶ دسامبر، حدود ساعت ۰۱:۳۵ به وقت مسکو [۲۲:۳۵ به وقت گرینویچ در ۲۵ دسامبر]، یک هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی در ارتفاع پایین هنگام نزدیک شدن به فرودگاه نظامی انگلز در منطقه ساراتوف توسط پدافند ضد هوایی نیرو‌های هوافضای روسیه ساقط شد.
بر اساس اعلام رسانه ها، تا کنون در مجموع ۲۶ نفر در ناآرامی های اخیر در کشور پرو کشته شده اند.
بر اساس اعلام رسانه ها، تا کنون در مجموع ۲۶ نفر در ناآرامی های اخیر در کشور پرو کشته شده اند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از برنامه‌ریزی برای اعزام فرنگی‌کاران ایران به دو تورنمنت بین‌المللی هنری دگلان در فرانسه و تورنمنت رنکینگ کرواسی خبر داد.
بر اثر بارش باران های سیل آسا و وقوع رانش زمین در ایتالیا، ۱۳ نفر کشته و ۱۳ تَن هم تا کنون مفقود شده اند.
۶ کشته و حداقل ۲۶ زخمی در خشونت‌های آخر هفته با اسلحه در شیکاگو گزارش شده است.
شیراز - نماینده شیراز و زرقان در مجلس گفت: شعار ما استقلال اقتصادی یا خودکفایی بود اما امروز ۲۶ کشتی نهاده‌ها منتظر ترخیص هستند.
مسکو و کی‌یف ماه گذشته در استانبول توافق کردند که برای اولین‌بار از زمان حمله روسیه به همسایه خود در ماه فوریه، حمل‌ونقل گندم و سایر غلات از بنادر اوکراین را از سر بگیرند. اولین کشتی بارگیری شده با ۲۶ هزار تن ذرت روز دوشنبه از اودسا به سمت بندر طرابلس لبنان حرکت کرد.
سفیر اوکراین در بیروت اعلام کرد: انتظار داریم ۲۶ هزار تن ذرت به طور قانونی در کشتی «رازونی» به بیروت صادر و ظرف ۴ تا ۵ روز آینده وارد بنادر لبنان شود.
کشف اسکلت انسان در زمین های کنار جاده
در مجمع دیروز فدراسیون‌ کشتی دوباره «پولادگر» و «علیرضا دبیر» با هم درگیری لفظی داشتند و درنهایت معاون وزیر ورزش جلسه را ترک کرد. پولادگر: من باید پاسخگوی ۴۸ رشته‌ای باشم که ۲۶ تا از آن‌ها المپیکی هستند. دبیر: شما درکی از ورزش قهرمانی ندارید؛ جو درست می‌کنید تا فدراسیون‌های دیگر موضع بگیرند چون ۲۱ سال علیه کشتی بودید. من آدم استعفا دادن نیستم، اگر می‌خواهید مرا بردارید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ