این کشتی به دلیل وزش باد‌های شدید زمستانی واژگون شده و در حال حاضر بالگرد‌ها و قایق‌های امداد و نجات و همچنین چندین قایق خصوصی برای پیدا کردن ۹ خدمه کشتی که مفقود شده‌اند، آب‌های منطقه را جستجو می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رودسر - فرمانده انتظامی رودسر از غرق شدن مردی ۳۳ ساله در رودخانه روستای سموش این شهرستان خبر داد.
رودسر- سرپرست جمعیت هلال احمر رودسر از غرق شدن ناجی غریق رودسری در رودخانه سروش رحیم آباد این شهرستان خبر داد.
مقامات تونس اعلام کردند که کشتی مهاجران در آب‌های این کشور غرق شده است؛ در این حادثه ۱۱ تَن کشته و ۷ نفر هم ناپدید شده‌اند.
در حادثه غرق‌شدن قایق حامل حدود ۶۰ مهاجر در کانال «مانش»، ۶ نفر کشته و تعدادی مفقود شدند.
مقامات تونس اعلام کردند کشتی مهاجران در آب‌های این کشور غرق شده و شماری نیز کشته و ناپدید شدند.
آژانس مهاجرت سازمان ملل امروز اعلام کرد که در حادثه غرق‌شدن ۲ کشتی حامل پناهجویان در ایتالیا، ۲ نفر کشته و ۳۰ تَن مفقود شدند.
دو نفر اهل میرآباد که برای نجات جان پسر بچه سه ساله وارد رودخانه زاب شده بودند، غرق شده و جان خود را از دست دادند.
تالش- فرمانده انتظامی تالش از غرق شدن جوان ۳۱ ساله در سواحل بخش کرگانرود این شهرستان خبر داد و گفت: مردم و مسافران در محدوده طرح‌های سالم‌سازی دریا شنا کنند.
لنگرود - فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از غرق شدن مرد ۳۷ ساله حین شنا در ساحل چاف این شهرستان خبر داد.
آستانه اشرفیه- فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه از غرق شدن پیرمرد ۸۰ ساله در سواجل بندر کیاشهر این شهرستان خبر داد.
یک قایق ماهیگیری که با پناهجویان در حال تلاش برای رسیدن به اروپا بود، روز چهارشنبه در سواحل یونان غرق شد و در پی آن، حداقل ۷۹ نفر کشته و بسیاری مفقود شدند.
کشته شدن چهار کودک و یک مرد توسط پلیس استان کبک کانادا روز شنبه پس از سفر ماهیگیری در خط ساحلی رودخانه سنت لورنس در ساحل شمالی کبک، تایید شد.
در پی واژگونی یک قایق روز یکشنبه در رودخانه نیجر در کشور گینه، هفت دختر دانش آموز جوان غرق شدند، در حالی که تلفات ممکن است سنگین تر باشد.
جراید ایتالیا از جمله "لارپوبلیکا" نوشته‌اند که در این قایق دست کم بیش از ده افسر اطلاعاتی اسرائیل حضور داشتند. بر اساس گزارش ترافیک هوایی، یک روز بعد از واقعۀ غرق شدن کشتی تفریحی در دریاچۀ "ماژور"، یعنی در بیست و نهم ماه مه، یک هواپیمای جت مقامات اسرائیلی در فرودگاه میلان به زمین نشست و ساعاتی بعد میلان را به قصد تل‌آویو ترک کرد.
سازمان هواشناسی کشور برای کاهش آسیب‌های احتمالی ناشی از این مخاطرات احتیاط درعملیات تفریحی به‌ویژه غواصی و شنا، احتیاط در سفر‌های دریایی با شناور سبک، اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های دریایی از جمله ورود و خروج کشتی به بنادر و احتیاط در صیادی به‌ویژه در فراساحل را توصیه می‌کند.
قرن پانزدهم میلادی، شروع اکتشافات دریایی ماجراجویان و بازرگانان دریایی و رشد شبکه تجارت جهانی اقیانوسی بود. کشتی‌های تجاری، ماه‌ها در سفر بودند تا ابریشم، ادویه، نمک و چای را از طریق دریا‌ها جابجا کنند. بعد از فاجعه غرق شدن ۴ کشتی در سیسیل ایتالیا در سال ۱۷۰۷، دریانوردان دریافتند که به شیوه‌ای دقیق برای تعیین طول جغرافیایی در مواقعی که دور از خشکی هستند نیاز دارند.
غرق شدن کشتی مهاجران در سواحل ایتالیا
غرق شدن یک کشتی حامل مهاجران در جنوب ایتالیا، به مرگ دست کم ۳۳ نفر منجر شد.
هواداران فوتبال هرگز تصور نمی‌کردند سال 2023 با چنین نتایج اسفناکی برای لیورپول همراه باشد .
رئیس مدیریت بحران منطقه ویژه پارس گفت: شناور آنیل متعلق به کشور تانزانیا در اسکله شماره ۹ بندر خدماتی پارس در حین بارگیری ۹۱ کانتینر ۲۷ تنی به دلیل چیدمان غلط کانتینر‌ها واژگون شد. لحظه غرق شدن کشتی تانزانیایی در بندر عسلویه را ببینید.
سخنگوی نیروی دریایی تایلند اعلام کرد بر اثر غرق‌شدن یک کشتی این کشور، دست‌کم ۳۱ ملوان ناپدید شدند.
پس از چندین سال گروهی از غواصان بار دیگر به محل غرق شدن کشتی تایتانیک رفتند و متوجه شدند این کشتی به سرعت در حال نابودی است و اقیانوس بخش‌هایی از آن را بلعیده است.
این قایق حامل بیش از ۵۰ زائر هندو بوده که در حرکت به سمت یک معبد قدیمی هندوها در شهر «بودا» در شمال بنگلادش دچار سانحه و واژگونی شده است.
نماینده مردم چابهار، کنارک، قصرقند، دشتیاری و نیکشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از موارد غرق شدن افراد در هوتگ ها در بلوچستان به دلیل کمبود آب است اما مورد اخیر به دلیل بازی کودکان در حوالی هوتگ رخ داده و قرار است با فنس کشی بسیاری از این مشکلات مرتفع شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ