اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همکاری بابک مرادی و امین قاسمی نژاد دو گل را برای هوادار در برابر شمس آذر به ارمغان آورد.
چند ساعت مانده به شروع مسابقه الهلال - النصر، هواداران تیم النصر به شدت علیه داور مسابقه موضع گرفته‌اند.
سید حسینی حسینی می‌گوید هواداران با این وضعیت نباید به فصل آینده استقلال امیدوار باشند. سید حسینی حسینی می‌گوید هواداران با این وضعیت نباید به فصل آینده استقلال امیدوار باشند.
هواداران النصر با به راه انداختن یک توفان توییتری، اعلام کردند که تمایلی به جذب لوئیس کاسترو ندارند.
جودی بلینگام، ستاره دورتموند، که جدایی‌اش از این تیم قطعی شده بابت از دست رفتن قهرمانی بوندس لیگا از هواداران عذرخواهی کرد.
بازیکنان لیدز از هواداران این تیم عذرخواهی کردند که دیشب قبل از شروع دیدارشان مقابل بورنموث به تشویق‌های آنها بی‌اعتنایی کردند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید اعتراض هواداران به مالکان باشگاه، در خلال دیدار دیشب این تیم، خللی در روند بازی بازیکنان یونایتد ایجاد نکرده است.
مدافع تیم استقلال با بیان اینکه این باخت ما را شرمنده هواداران کرد گفت: آن بازی را که باید در دربی انجام می دادیم نتوانستیم به خوبی ارائه کنیم.
گل‌محمدی می‌گوید پرسپولیس در این بازی تسلط خوبی به توپ داشت و توانست برنده شود.
داود فنایی مربی گلرهای تیم فوتبال هوادار با انتشار پستی اینستاگرامی به حواشی‌ای که پس از باخت سنگین تیمش ایجاد شده، واکنش نشان داده است.
پیشکسوت استقلال به عنوان یکی از منتقدان همیشگی این تیم طی سالیان اخیر شناخته می‌شود که معمولا موضع‌گیری‌هایش با جنجال نیز همراه می‌شود.
گلر ملی‌پوش پرسپوليس در جشن پیروزی‌اش با هواداران به این شکل با اشاره به خالی شدن سکوهای طرفدار سپاهان بعد از باخت چهار گله، هواداران پرسپولیسی را تهییج کرد.
محمدرضا تندروان، سرمربی شهداب یزد، ابراز امیدواری کرد انرژی مضاف تماشاگران یزدی یار کمکی آن‌ها در تقابل با پیکان باشد.
هافبک باتجربه استقلال می گوید برخی بازیکنان تراکتور هفته گذشته در بازی لیگ برتر داخل زمین بی احترامی هایی را انجام داده اند.
معز علی، بازیکن تیم ملی قطر بابت حذف زودهنگام از رقابت‌های جام جهانی، از هواداران عذرخواهی کرد.
کاروان تیم ملی فوتبال ایران به دوحه رسید و در حین ورود کارلوس کی‌روش مصاحبه‌ کوتاهی انجام داد.
دکلان رایس، کاپیتان وستهام، تایید کرد که تیمش در رقابت های لیگ برتر، ضعیف عمل کرده و هواداران حق دارند که بازیکنان را مورد سرزنش قرار دهند.
کاپیتان وستهام در مصاحبه ایی اعتراف کرده که تیمش در رقابت های داخلی انگلستان، ضعیف عمل کرده و هواداران چکش ها حق دارند که بازیکنان را مورد سرزنش قرار دهند.
سرمربی آلومینیوم اراک می گوید که خیلی دوست داشتیم که امروز با حضور تماشاگران بازی می‌کردیم و هواداران استقلال را از نزدیک می‌دیدیم.
بعد از باخت ملوان مقابل هوادار در هفته هشتم لیگ برتر، ایمان صادقی قول ماندن در لیگ برتر و بهبود شرایط را به انزلیچی‌ها داد.
سرمربی پارس جنوبی جم از عملکرد تیمش دفاع و از هواداران واقعی شان عذرخواهی می کند.
مهاجم ایرانی پورتو می گوید با توجه به اتفاقاتی که در ایران می گذرد، نتوانستم گل های تیم را جشن بگیرم.
هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، معتقد است هواداران این تیم حق اعتراض دارند اما نباید بیهوده مضطرب شد.
لئوناردو بونوچی، کاپیتان ایتالیایی و باتجربه یوونتوس، اعتراف کرد که نگران شرایط این تیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ