اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکید کرد که همه تیم ها و باشگاه های کشور باید مجوز حرفه ای سازی از کنفدراسیون فوتبال آسیا را دریافت کنند و از حالت سنتی خارج شوند.
نقدهای زیادی به کمیته داوران وارد است اما نباید آنها را مسبب تمام اتفاقات داخل مستطیل سبز دانست.
نماینده خانه ملت گفت: تصمیم‌گیری نباید پشت درهای بسته از سوی سیاست گذاران انجام شود بلکه تولیدکنندگان و تشکل ها باید خود تصمیم ‎ساز و اداره‌کننده باشند.
زنده سوزی فلسطینیان در روستای الطیره در جولای ۱۹۴۸ به عنوان یکی از وحشیانه‌ترین جنایات در اوج نکبت فلسطین به ثبت رسیده اما در تاریکی‌ آرشیوها باقی مانده است.
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: اجازه ندهیم دست نسل‌های جوان ما از منابع ادبی کوتاه شود و با ساده سازی این فرهنگ و ادبیات آن را به نسل‌های جدید انتقال دهیم.
یک کارشناس حوزه اقتصاد گفت: یکی از اشتباه ها در واگذاری بنگاه ها دولتی به بخش خصوصی این بود که از صنایع مادر آغاز شد و واجد مشکلاتی در سیاست خصوصی سازی شد؛ این تجربه تلخ نباید تکرار شود.
دبیر شورای راهبردی روابط خارجی در برنامه حضور گفت: پروژه بدنام‌سازی، امنیتی سازی و مشروعیت زدایی از جمهوری اسلامی بسیار خطرناک است. جمهوری اسلامی بیدی نیست که با این باد‌ها بلرزد، ولی نباید اجازه دهیم هزینه‌های آن بیشتر شود.
رئیس شورای شهر تهران گفت: ۴ هزار یافت فرسوده تهران خطری بیخ گوش ما است و نباید از این موضوع غفلت کنیم البته ایمن سازی تهران را در برنامه چهارم توسعه مورد توجه قرار داده‌ایم.
غلامعلی بِسکی معروف به بابا بسکی حامی فعال و حامی محیط زیست قبل از مرگش نیز فقط به محیط زیست فکر می‌کرد؛ به طوری که وصیت کرده بود حتی بر مزارش هم سنگ قبر کار نشود تا مانع رشد سبزه نباشد.
با توجه به اینکه روزهای سبز دوباره به بازار سرمایه بازگشته‌اند و ضرر سهام‌داران درحال جبران است، یک کارشناس بازار سرمایه بر این باور است که این رشد منطقی بوده اما نباید چشم خود را روی ریسک‌هایی که بورس را تهدید می‌کنند، ببندیم.
اگر از مشکلات بی خوابی رنج می‌برید، شما نباید پیش از خواب چای سبز بنوشید. علی رغم آنکه این چای به خواص آرامبخشی معروف است، اما مشوق مناسبی برای خواب نیست، زیرا حاوی ماده کافئین بوده و می‌تواند ترشح میلاتونین را کاهش دهد که این موضوع مانع از خواب راحت و مناسب خواهد بود.
ناگفته پیداست که تصور منتشر شده، مستند خوبی برای پی بردن به واقعیت نیست و می‌بایست مورد راستی آزمایی قرار گیرد. تلاشی که راه به جایی نبرد تا بازار تفسیر و تعبیر همه چیز داغ شود و برخی تاکید کنند که این افزایش ها، نوعی تنبیه اعمال شده برای دانشجویان است که اخیرا موجب التهاب آفرینی در برخی دانشگاه‌ها و به تبع آن، بعضی شهر‌های کشور شده اند.
عادل الجبیر هم در دیداری که هفته‌های اخیر با اعضای هیئت آمریکایی داشت تاکید کرد: روابط عربستان سعودی و اسرئیل به سوی سازش پیش می‌رود اما این امر نیازمند زمان بیشتری است و ما نباید گاری را جلوتر ازاسب قرار دهیم.
رئیس سازمان ملی استاندارد با تاکید بر اینکه نباید تولیدکننده در مسیر بروکراسی اداری معطل بماند، گفت: تولیدکننده و کارآفرین خط سبز اقتصاد کشور است و اگر جایی نیاز باشد قوانین را تسهیل می‌کنیم
مدرس فیفا معتقد است فوتبال ایران با وجود حذف از رقابت‌های جام جهانی نباید نگران آینده باشد.
مصرف مقادیر زیادی جعفری ممکن است بر افرادی که مشکلات سلامتی خاصی دارند تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، به افراد مبتلا به بیماری کلیوی توصیه می‌شود از مصرف جعفری اجتناب کنند، زیرا برخی از مواد شیمیایی موجود در این گیاه ممکن است این بیماری را تشدید کند.
نباید تصور کرد، اگر مثلا برای فوت خانم مهسا امینی یا آتش سوزی در زندان اوین با صدور چند سطر بیانیه رسمی، می‌توان به همه شبهات و شایعات و ابهامات پاسخ داد، در واقع چنین اطلاع رسانی‌هایی نه از نوع انجام تکلیف بلکه فقط برای رفع تکلیف و ادعای انجام تکلیف است.
نباید فراموش کنیم که اکنون زمانی است که سواد ارتباطی و رسانه ای در جوامع به طور شگرفی دچار تغییر شده و نباید تصور کرد که اگر مثلا برای فوت خانم مهسا امینی یا آتش سوزی در زندان اوین با صدور چند سطر بیانیه رسمی می توان به همه شبهات و شایعات و ابهامات پاسخ داد.در واقع باید متذکر شد که چنین اطلاع رسانی هایی نه از نوع انجام تکلیف بلکه فقط برای رفع تکلیف و ادعای انجام تکلیف است که صورت می گیرد.
سلامتی بدن ما بیش از هر چیز وابسته به سبکی زندگی‌مان است و سبک تغذیه یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی است. ما باید نظم و زمان‌بندی را در مورد عادات غذایی خود رعایت کنیم. هضم نامناسب می‌تواند منجر به انبوهی از مشکلات سلامتی شود؛ به همین دلیل است که دانستن اینکه چه چیزی باید بخورد و چقدر باید خورد مهم است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: نه تنها مردم ایران بلکه مردم اکثر کشورهای جهان به دلایل مختلف به دنبال ذخیره سازی نیازهای خود هستند که این مهم اهمیت تأمین کالاهای اساسی توسط دولت را نشان می‌دهد.
نباید فراموش کنیم که «مدرسه» و « دانشگاه» دقیقا دو مکانی بوده که محل و محفل اصلی برای اقناع سازی اثر گذار است و هرگونه اشتباهی و بی مبالاتی و کم دقتی می تواند یک نسل را درگیر نماید زیرا دانشجو یا دانش آموزی که برخوردی غیر قابل توجیه را در دوره دانش آموزی یا دانشجویی خود ببیند تا ابد آن را فراموش نمی کند
یک اقتصاد دان گفت: دولت سیزدهم باید این نکته را در نظر بگیرد که نباید شرکت‌های پتروشیمی به افراد نالایق سپرده شود، زیرا در این صورت مجدداً شاهد فسادهای افسار گسیخته هستیم.
گابریل بوریچ رئیس جمهور شیلی تصریح کرد که نباید با اعمال قوانین بین المللی و قطعنامه هایی که این مجمع سال به سال منتشر می کند، نقض دائمی حقوق بشر علیه مردم فلسطین را عادی سازی کنیم.
عباسی گفت: ما باید یک خط را دنبال کنیم؛ در هر شرایط باید به دنبال خنثی سازی تحریم‌ها برویم. از سوی دیگر اگر انسجام مدیریت را در سه قوه حفظ کنیم و مدیران خوبی را سرکار بگذاریم می‌توانیم مشکلات را حل کنیم. مردم نباید کاری به مذاکرات داشته باشند مردم باید مطالبه کنند که دولت به درستی کشور را اداره کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ