نباید فراموش کنیم که «مدرسه» و « دانشگاه» دقیقا دو مکانی بوده که محل و محفل اصلی برای اقناع سازی اثر گذار است و هرگونه اشتباهی و بی مبالاتی و کم دقتی می تواند یک نسل را درگیر نماید زیرا دانشجو یا دانش آموزی که برخوردی غیر قابل توجیه را در دوره دانش آموزی یا دانشجویی خود ببیند تا ابد آن را فراموش نمی کند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل باشگاه استقلال امروز با شرایطی متفاوت وارد ساختمان باشگاه شد.
سید احمد خاتمی گفت: مقام معظم رهبری در حوادث سخت همچون فتنه سال ۸۸، اغتشاشات سال گذشته و ... خم به ابرو نیاورد و مایوس نشد. وی با بیان اینکه مردم نیز وفادار به نظام و ولایت فقیه هستند، تصریح کرد: مردم با مشکلات زیادی همچون گرانی‌های افسار گسیخته مواجه هستند، اما دارای تحلیل هستند و در راهپیمایی ۲۲بهمن سال گذشته به صورت گسترده حضور یافتند و راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته بی سابقه بود.
در میانه دعوای مدیریتی ساعی، رئیس فعلی فدراسیون با پولادگر رئیس سابق، تکواندوی ایران با رسوایی دوپینگ سریالی مواجه شد! اگر سومین نمونه مواد نیروزا نیز کشف شود، این رشته تعلیق می‌شود؛ آن هم در آستانه دو رویداد بزرگ. آیا این حوادث یک دسیسه است؟
در میانه دعوای مدیریتی ساعی رئیس فعلی فدراسیون با پولادگر رئیس سابق، تکواندوی ایران با رسوایی دوپینگ سریالی مواجه شده! اگر سومین نمونه مواد نیروزا نیز کشف شود، این رشته تعلیق می‌شود آنهم در آستانه دو رویداد بزرگ. آیا این حوادث یک دسیسه است؟
در میانه دعوای مدیریتی ساعی رئیس فعلی فدراسیون با پولادگر رئیس سابق، تکواندوی ایران با رسوایی دوپینگ سریالی مواجه شده! اگر سومین نمونه مواد نیروزا نیز کشف شود، این رشته تعلیق می‌شود آنهم در آستانه دو رویداد بزرگ. آیا این حوادث یک دسیسه است؟
بعد از حوادث شهریور امسال فضای دانشگاه‌ها ملتهب شد، دانشجو‌ها به اتفاقات بعد از مرگ تلخ مهسا امینی اعتراض کردند، اعتراضی که سبب شد با برخورد‌هایی از طرف نهاد‌های انضباطی و امنیتی مواجه شوند؛ معصومه ابتکار، استاد دانشگاه تربیت مدرس در گفتگو با خبرآنلاین درباره واکنش خودش به اعتراضات دانشجویان گفت.
براساس نظر یک پژوهشگر حوزه فرهنگی و اجتماعی حرام اجتماعی با توصیه محض، علاج نمی‌شود و مواجهه با آن قدرت انتظامی نیز می‌خواهد.
پروفسور گاراو گوپتا، استادیار مدرسه کسب و کار NEOMA، می‌گوید: «ChatGPT به افراد امکان می‌دهد به شیوه‌ای طبیعی‌تر و گفتگو‌محور با ماشین‌ها ارتباط برقرار کنند. به این ترتیب می‌توانند به اطلاعاتی دسترسی داشته باشند که قبلا فقط محدود به کسانی بود که به صورت تخصصی به دنبال اطلاعات بودند. به عنوان مثال، حالا افرادی که مهارت‌های زبانی محدود دارند و در جست وجوی اینترنتی چندان ماهر نیستند، می‌توانند هر اطلاعاتی را که بخواهند جست وجو و پیدا کنند.»
در ابتدای پیروزی انقلاب بحث‌هایی در جامعه سیاسی مذهبی پیرامون مواجهه آیت الله خویی با مسائل انقلاب مطرح شد. این بحث آنجا حساس‌تر می‌شد که ایشان تقریبا در حوادث ۱۳۴۲تا ۱۳۵۷ سکوت کرده بودند و همین سکوت، شائبه‌هایی را در بین مقلدان ایشان ایجاد کرده بود.
سخنگوی فراجا با تاکید بر اینکه پلیس در چهارشنبه آخر سال تا جایی که آسیب عمومی و اجتماعی برای مردم حادث نشود همگام با شهروندان است، گفت: هنجارشکنان بدانند در مواجهه با اقداماتی که برای سلامت
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با هشدار نسبت به بارش شدید باران و وزش باد در ۱۴ استان کشور از آماده‌باش هلال احمر برای مواجهه با حوادث احتمالی خبر داد.
بررسی چالش های خوشه سازی شرکت های دانش‌بنیان نشان می دهد که خوشه سازی این شرکت ها با چالش های فرهنگی، اجرایی و حقوقی قانونی روبرو است که تنها می توان با برنامه ریزی همگرا آن را حل کرد.
باقرزاده در پاسخ به این سوال که دانش آموزانی که در حوادث اخیر فعالیتی داشتند و با مشکل مواجه بودند برای ادامه تحصیل مشکلی ندارند؟ توضیح داد: برای ادامه تحصیل این بچه‌ها هیچ مشکلی نداریم. رهبر عزیز ما اخیرا به بازداشت‌شدگان اغتشاشات عفو دادند، این بچه‌ها که حتی جزو اغتشاش گران نیز به حساب نمی‌آیند و تهش می‌توان گفت معترض هستند.
ارزیابی جایگاه ایران در شاخص جهانی نوآوری طی سالهای ۲۰۱۴-۲۰۲۲ نشان می دهد با وجود رسیدن به رتبه ۵۳ دنیا، از نظر نهادها، پیچیدگی کسب و کار و زیرساختها با بیشترین چالشها برای نوآوری مواجه است.
یوسوکه تاناکا و همسرش هنگام غواصی اسکوبا در خلیجی در سواحل غربی ژاپن، با یک هیولای عظیم دریایی روبرو شدند: یک ماهی مرکب غول‌پیکر دو و نیم متری.
غلامرضا ظریفیان، تحلیلگر سیاسی و معاون وزیر علوم در دولت خاتمی درباره اخراج اساتید و به‌ویژه اساتید علوم انسانی از دانشگاه‌ها گفت: در دانشگاه‌های دیگر هم متاسفانه با چنین پدیده‌ای مواجه هستیم. دلیل این برخورد‌ها آن است که در حوادث اخیر اساتید تلاش کردند در کنار دانشجویان قرار گرفته و مانع از دخالت‌های بیرونی در دانشگاه شوند. همچنین عمده سعی این اساتید آن بود که دانشگاه با خشونت آمیخته نشود.
پرویز امینی پژوهشگر و مدرس علوم سیاسی، در تحلیل خود چه از نسبت شخصیت سردار قاسم سلیمانی به‌عنوان چهره‌ای ایدئولوژیک با جامعه متکثر امروز ایران، چه از نوع ارتباط فرمانده شهید سپاه قدس به‌عنوان نماد قدرت نظام حاکم با اقشار مختلف اجتماعی و جریان‌های متفاوت سیاسی و چه از شیوه مواجهه گفتاری و کرداری او با مسائل داخلی و حتی در روابط خارجی، به دو ویژگی فردی وی ارجاع می‌دهد؛ منعطف‌بودن و توان شهید سلیمانی در نمایندگی از عموم. تحلیلی که شاید محوری‌ترین معنایش در این جمله امینی نمایان باشد: «اگر امروز سردار سلیمانی بود خیلی از مسائلی که منجر به حوداث اخیر شد اصلاً شکل نمی‌گرفت؛ او شخصیتی قدرتمند برای ایجاد وفاق، تعدیل تعارضات، فهم شرایط اجتماعی و مشورت‌دهی به ساختار حکمرانی بود تا جایی بایستد که التهاب را آرام کند.»
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد «نهم دی» اعلام کرد که «حوادث اخیر کشور و اقدامات ضد دینی و ضد فرهنگی فتنه‌انگیزان و مزدوران، اوج این دشمنی‌ها را آشکار کرد و بار دیگر این حقیقت را روشن ساخت که نیاز اساسی کشور تقویت فرهنگ و ارزش‌های انقلابی است. جهاد تبیین و معرفت افزایی راه مبارزه با دشمنان در همه جبهه‌هاست و جوانان مومن انقلابی افسران این مواجهه عمیق و پیچیده هستند.»
رئیس خانه احزاب ایران با بیان اینکه منش رهبری در مواجهه با جوانان، بیان آزادانه نظرات بوده است، گفت: مطالبه‌گری یک وجه حوادث اخیر در کشور بود که باید همه مطالبات را شنید حتی اگر قابل برآورده شدن نباشد.
در پی حوادث هفته گذشته دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، خوارزمی واحد کرج و صنعتی اراک شاید بتوان ادعا کرد، دانشگاه‌های کشور با یک بحران جدی یعنی موج مسمومیت غذایی دسته‌جمعی دانشجویان مواجه هستند؛ موضوعی که از سازمان امور دانشجویان انتظار می‌رود به عنوان یک نهاد ناظر بر امور دانشجویی هر چه زودتر به آن ورود کرده و ادامه این زنجیره را متوقف کند.
روز گذشته صادق زیباکلام طی پیامی که در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد ضمن انتقاد از حسن روحانی رئیس سابق کشورمان ادعایی را مطرح کرد که این ادعا بلافاصله با واکنش دستگاه قضایی مواجه شد و زیباکلام به مرجع قضایی فراخوانده شد.
روز گذشته صادق زیباکلام طی پیامی که در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد ضمن انتقاد از حسن روحانی رئیس سابق کشورمان ادعایی را مطرح کرد که این ادعا بلافاصله با واکنش دستگاه قضایی مواجه شد و زیباکلام به مرجع قضایی فراخوانده شد.
سلیمانی افزود: بسیج در مواجهه با این جنگ ترکیبی به صورت همه جانبه به میدان آمد و هیچ بسیجی یک قدم به عقب نیامد بلکه به قلب فتنه تازید و علیرغم تلاش دشمن یک پایگاه بسیج سقوط نکرد و حتی یکی از تجهیزات بسیج هم به دست دشمن نیفتاد.
رخ‌دادن اتفاقات و حوادث اخیر در ایران، استرالیا را بر آن داشت تا در نامه‌نگاری با فدراسیون جهانی، با اشاره به ناامنی ایران درخواست کند میزبانی رقابت‌های پنجره پنجم از ایران گرفته شود و بازی‌ها به کشور دیگری برده شود. این درخواست از همان روز‌های نخست با واکنش منفی مسئولان فدراسیون بسکتبال ایران مواجه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ