دادستان مرکز استان گیلان درباره شایعات منتشره درمورد فوت مائده جوانفر گفت: فوت نامبرده هیچ ارتباطی با تجمعات و اغتشاشات اخیر ندارد و شایعه کشته شدن وی مانور دشمن برای انحراف اذهان عمومی و فضا سازی منفی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبر بازداشت سجاد کریمی پاشاکی یکی از کارمندان استانداری گیلان از سوی دادستان عمومی و مرکز این استان تکذیب شد.
مرکز رسانه قوه قضائیه از بازداشت دادستان یکی از شهر‌های استان مازندران در جهت مقابله با فساد در دستگاه قضایی خبر داد.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: مرکز تجارت جهانی فردوسی از ایمنی لازم برخوردار نیست و چنانچه اقدامات ایمن‌سازی این مرکز ظرف یک ماه صورت نگیرد ساختمان را تعطیل می‌کنیم.
رشت- دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان با بیان اینکه طی سال گذشته ۳۷ نفر که خود را منتسب به افراد دستگاه قضائی می‌کردند، دستگیر شدند، گفت: ۲۰ نفر از این افراد هنوز در بازداشت هستند.
رشت- دادستان مرکز گیلان از دستگیری ۷ اخاذ با عناوین جعلی طی دو ماه گذشته در استان خبر داد و گفت: مردم برای راستی آزمایی این ادعاها، استعلام‌های لازم را از سامانه ۱۵۸۰ دریافت کنند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: قاتل شهید "احسان پای خسته" در مشهد به دار مجازات آویخته شد.
رشت- دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان گفت: در راستای ترویج صلح و سازش به همت دادسرای عمومی و انقلاب استان چهار زندانی محکوم به اعدام با گذشت شاکیان از قصاص نفس رهایی یافتند.
فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان در رابطه با این نوشته گفت: نوشته‌ای که همراه مرحوم پوراحمد کشف شده، نوشته‌ای کاملا شخصی، خصوصی و خانوادگی است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: دستورات قضایی به ضابطان در برخورد با افرادی که حجاب شرعی را رعایت نکنند صادر شده است.
دادستان زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان بیان کرد: هم‌اینک ۲ شاکی ابراهیم ریگی به اتهام قتل از ناحیه بازپرس ویژه قتل در بازداشت هستند تا پزشکی قانونی علت تامه فوت را اعلام کند؛ بعد از اعلام نتیجه از سوی پزشکی قانونی تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.
دادستان زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فیلم کشتار حیوانات باری در این استان مربوط به سال ۹۴ است گفت: با خاطیان برخورد قانونی شد.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور از مرکز روانپزشکی رازی بازدید کرد و گفت: افراد به این مراکز معرفی می‌شوند تا چالش‌ها و مسائلی که مرتبط با دادستانی، دادگاه‌ها و سیستم قضائی باشد؛ برطرف شود.
رشت- دادستان مرکز گیلان گفت: با رضایت اولیای دم قاتل از اجرای حکم قصاص در رشت نجات یافت.
دادستان مرکز استان گیلان می‌گوید: دادستان بندر انزلی در حال رسیدگی به پرونده است
دادستان مرکز استان گیلان می‌گوید مهران سماک بر اثر اصابت گلوله ساچمه‌ای فوت کرده است.
رشت- دادستان مرکز گیلان با اشاره به اینکه فوت یاسین جمال زاده در اثر شلیک ماموران انتظامی یا امنیتی نبوده است، گفت: در محدوده وقوع این حادثه هیچ مامور امنیتی و انتظامی مستقر نبوده است.
رشت- دادستان مرکز گیلان خبر تیرخوردن یک دختر در رشت را تکذیب کرد و گفت: بازپرس ویژه برای پیگیری وضعیت جسمی این خانم در بیمارستان حاضر شده و این حادثه در دست بررسی است.
دادستان عمومی و انقلاب گیلان با اشاره به درگیری شب گذشته در زندان مرکزی گفت: در حال حاضر وضعیت زندان رشت مطلوب بوده و زندانیان به امور روزمره خود مشغول می‌باشند.
دادستان مرکز گیلان اعلام کرد: متأسفانه با توجه به قطعی برق به جهت تخریب تأسیسات توسط آشوب گران و ممانعت از خدمات رسانی به مجروحان توسط زندانیان، برخی از مجروحان فوت نموده و مابقی جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.
رشت- دادستان مرکز گیلان با اشاره به درگیری در یکی از بندهای زندان لاکان رشت گفت: به دلیل ممانعت از خدمات رسانی به مجروحان توسط زندانیان، برخی از مجروحان فوت کرده اند.
رشت- دادستان مرکز گیلان با اشاره به درگیری در یکی از بندهای زندان لاکان رشت گفت: به دلیل ممانعت از خدمات رسانی به مجروحان توسط زندانیان، برخی از مجروحان فوت کرده اند.
رشت- دادستان مرکز گیلان با اشاره به وقوع درگیری در بند ۸ زندان لاکان رشت گفت: در حال حاضر وضعیت در این بند و زندان آرام و تحت کنترل است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان گفت: درگیری و نزاع میان زندانیان در زندان لاکان رشت تلفاتی در برنداشت و فقط چند نفر از محبوسان در این نزاع مجروح شدند.
رشت- دادستان مرکز گیلان با اشاره به وقوع درگیری در بند ۸ زندان لاکان رشت گفت: شرایط تحت کنترل است و هیچ کدام از زندانیان فرار نکرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ