دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان گفت: درگیری و نزاع میان زندانیان در زندان لاکان رشت تلفاتی در برنداشت و فقط چند نفر از محبوسان در این نزاع مجروح شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دفتر دادستانی اکوادور اعلام کرد که در آخرین فصل از خشونت در زندان این کشور آمریکای جنوبی، حداقل ۱۲ زندانی در یک درگیری جدید بین باندها در زندان اکوادور کشته شدند.
دو نفر در زندان قزلحصار با استفاده از سلاح سرد دست ساز با یکدیگر درگیر شده و در پی این درگیری یکی از آن‌ها مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت می کند.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: درگیری محدود بین زندانیان بند مواد مخدر زندان مرکزی کرج با ورود فوری حفاظت زندان خاتمه یافت و امنیت زندان برقرار است و همه زندانیان در سلامت به سر می‌برند .
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت:بعداز ظهر امروز بین زندانیان بند مواد مخدر زندان درگیری محدودی رخ داد که در جریان این درگیری تعدادی از زندانیان چند پتو را در بخش هواخوری زندان آتش زدند.
امروز شنبه در پی یورش نیروهای سرکوبگر صهیونیست به زندان النقب و بازرسی سلول اسرای فلسطینی، اوضاع در این زندان ملتهب شده است.
روابط عمومی ندامتگاه قزلحصار اعلام کرد: شایعات و اخبار منتشره مبنی بر درگیری در این ندامتگاه کاملا دروغ است .
مجموع فوتی‌های حادثه درگیری زندانیان با یکدیگر و آتش سوزی شنبه شب گذشته در زندان اوین به ۸ نفر رسید.
شب گذشته درگیری میان زندانیان محکومیت مالی و سرقت سبب تحریق کارگاه خیاطی زندان اوین شد که در ادامه با دخالت ماموران انتظامی و آتش‌نشانی اطفا حریق انجام شد و آرامش به زندان بازگشت.
رئیس‌کل دادگستری استان کردستان هرگونه ناآرامی و درگیری در زندان مرکزی سنندج را تکذیب کرد.
بایدن ادعا کرد: باید اعتراف کنم از شجاعت مردم و زنانی که به خیابان‌ها آمده‌اند، شگفت زده شده‌ام.
درگیری‌های روز گذشته در زندان اوین که میان محکومان مالی و سارقان رخ داد اقدامی از پیش طراحی شده بود چراکه عده‌ای از زندانیان به طرقی سلاح سرد تهیه کرده بودند تا با نیروهای تامین امنیت زندان درگیر شوند.
شب گذشته تصاویری از بروز آتش سوزی در بند ۶ و بند ۷ زندان اوین تهران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که به سرعت واکنش‌ها و گمانه زنی‌هایی را از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی و تحلیل گران برانگیخت.
ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به آتش سوزی زندان اوین گفت: با سوئیس به عنوان حافظ منافع خود در ایران در تماس هستیم.
درگیری میان زندانیان محکومیت مالی و سرقت سبب تحریق کارگاه خیاطی شد که در ادامه با متفرق کردن زندانیان و اطفا حریق آرامش به زندان بازگشت.
پیگیری‌ها از سازمان زندان‌ها نشان می‌دهد در پی درگیری بین تعدادی از زندانی‌های محکومیت مالی و سرقت یک کارگاه کارآفرینی زندان دچار حریق می‌شود.
این گزارش حاکی است، نیروی انتظامی هم جهت کمک به برقراری هرچه زودتر آرامش در اوین به انتظامات زندان کمک کرده است.
ویدئویی منتشر شده که گفته می‌شود مربوط به زندان اوین است. اما تاکنون هیچ مقام رسمی توضیحی در این رابطه نداده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درگیری مرگبار در بند ۸ زندان لاکان/ چاه ۱۲ متری دختر جوان را بلعید/ ماجرای زنی که هوویش را دید!/ مرگ مغزی به خاطر جراحی زیبایی بینی/ نزاع و تیراندازی اراذل و اوباش، رهگذر بی گناه را روانه بیمارستان کرد/ ۲ برادر قتل را منکر شدند/ جنایت هولناک قاتلان اجاره ای!/ اعتراف شوهر عصبانی به قتل هولناک همسر وسواسی
درگیری مرگبار در بند ۸ زندان لاکان
دادستان مرکز گیلان اعلام کرد: متأسفانه با توجه به قطعی برق به جهت تخریب تأسیسات توسط آشوب گران و ممانعت از خدمات رسانی به مجروحان توسط زندانیان، برخی از مجروحان فوت نموده و مابقی جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.
رشت- دادستان مرکز گیلان با اشاره به درگیری در یکی از بندهای زندان لاکان رشت گفت: به دلیل ممانعت از خدمات رسانی به مجروحان توسط زندانیان، برخی از مجروحان فوت کرده اند.
رشت- دادستان مرکز گیلان با اشاره به درگیری در یکی از بندهای زندان لاکان رشت گفت: به دلیل ممانعت از خدمات رسانی به مجروحان توسط زندانیان، برخی از مجروحان فوت کرده اند.
رشت- دادستان مرکز گیلان با اشاره به وقوع درگیری در بند ۸ زندان لاکان رشت گفت: در حال حاضر وضعیت در این بند و زندان آرام و تحت کنترل است.
رشت- دادستان مرکز گیلان با اشاره به وقوع درگیری در بند ۸ زندان لاکان رشت گفت: شرایط تحت کنترل است و هیچ کدام از زندانیان فرار نکرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ