معاون حقوق عامه دادستان کل کشور از مرکز روانپزشکی رازی بازدید کرد و گفت: افراد به این مراکز معرفی می‌شوند تا چالش‌ها و مسائلی که مرتبط با دادستانی، دادگاه‌ها و سیستم قضائی باشد؛ برطرف شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور، بر اهمیت موضوع بهداشت و درمان تاکید کرد و گفت: بهداشت و درمان از جمله مصادیق مهم حقوق عامه است.
معاون حقوق عامه دادستانی کل کشور گفت: لایحه صیانت از حقوق عامه در این هفته تقدیم دولت می‌شود، پیشنهاد دادیم امنیت روانی مردم هم از مصادیق عمده حقوق عامه باشد.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: مرکز تجارت جهانی فردوسی از ایمنی لازم برخوردار نیست و چنانچه اقدامات ایمن‌سازی این مرکز ظرف یک ماه صورت نگیرد ساختمان را تعطیل می‌کنیم.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: مجری پتروشیمی میانکاله از سال ۱۳۹۴ بالغ بر ۵۸ میلیون یورو از بانک صادرات شعبه ساری تسهیلات گرفته که هنوز پس نداده و از بدهکاران بزرگ بانکی است که باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: دولت و حاکمیت به تنهایی نمی‌توانند در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثرباشند مدل‌های خودجوش و افراد مبتکر می‌توانند به رفع آسیب‌های اجتماعی کمک کند.
مسئول اجرایی سازی بیانیه رسالت تعلیم و تربیت اجتماعی دانشگاه آزاد در نامه‌ای تاکید کرد: اساتید ضروری است از باب حفظ حقوق عامه و تضمین کیفیت یادگیری، به افرادی که مبادرت به کشف حجاب در کلاس درس یا نقض سایر موارد مندرج در دستورالعمل آراستگی و شئون رفتاری می‌نمایند تذکر دهند. معاونت‌های آموزش موظفند این موضوع را با اساتید طرح نمایند.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: سال گذشته معادن متعددی که تعطیل یا نیمه تعطیل بودند با تلاش دادستان‌های محلی در سراسر کشور به چرخه تولید و فعالیت بازگشتند.
دومین نشست مجمع حقوقدانان انقلاب اسلامی برگزار شد. این نشست با حضور و سخنرانی احمد اصانلو، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، غلامعباس ترکی، معاون حقوق عامه دادستان کل کشور، سید احمد عبودتیان، دستیار مردمی‌سازی رئیس جمهور و سردار یزدی، رئیس ستاد مقابله با مفاسد اقتصادی روز یکشنبه 7 اسفند برگزار شد.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور باحضور در بندر شهید رجایی بندرعباس از نحوه خدمات اسنادی، گمرکی، دریایی و بندری بازدید کرد.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور، گفت: استفاده از مواد دخانی در فضای عمومی به نحوی که به سلامت دیگر افراد جامعه لطمه بزند کاملاً ممنوع است.
در همایشی با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور و دادستان کل کشور، معاون حقوق عامه دادستان کل کشور از تدوین پیش‌نویس لایحه صیانت از حقوق عامه و شهروندی در داستانی کل کشور خبر داد.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: یکی از وظایف دستگاه قضائی صیانت و حمایت از حقوق عامه است و به دنبال این هستیم تا این تکلیف قانونی را تبیین و شفاف کنیم.
معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستان کل کشور، گفت: در دادستانی کل کشور ۱۰۳ مورد از مصادیق حقوق عامه و تکالیف دستگاهها احصا و به دستگاه های مرتبط ابلاغ شده است.
معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور از صدور مجوز برای ثبت و ریجستری ۲۵۰۰ گوشی تلفن همراه خبر داد.
معاون حقوق عامه دادستانی کل کشور با بیان اینکه گفته می‌شود خدمات ارائه شده توسط پزشکان با تعرفه‌های تعیین شده تناسب ندارد، گفت: اخذ وجوه مازاد بر تعرفه با حقوق اولیه بیماران در تضاد است.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در بازدید از مرکز روانپزشکی رازی گفت:رها کردن محجورین در مراکز درمانی، مکتوم داشتن هویت آنها، امتناع از پرداخت نفقه و تصرف اموال آنها قابلیت تعقیب کیفری دارد.
معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور بخشنامه مقابله با ترک فعل مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی را تشریح و تبیین کرد.
دامغان- معاون حقوقی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی ضمن تأکید بر عزم جدی این سازمان در دفاع از حقوق عامه، از انهدام باند ارتشا و فرار مالیاتی در دامغان خبر داد.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور از تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز منطقه خلازیر تهران خبر داد.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: با توجه به اهمیت صنعت خودرو و بعد ملی آن، موضوعات نظارت بر قیمت گذاری شفاف، نحوه فروش خودروها و کیفیت محصول در دادستانی کل پیگیری می شود.
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور گفت: سعی کردیم بین حقوق عامه و حفظ میراث‌فرهنگی تعادل برقرار کنیم و قصدمان گره‌گشایی از مسائل است.
غلامعباس ترکی معاون قضایی دادستان کل کشور در امور حقوق عامه گفت: رفع تصرف رستوران‌ها در بستر و حریم رودخانه کرج در اولویت قرار دارد و باید در زمان مقرر از بستر و حریم رودخانه کرج رفع تصرف کنند، در غیر این صورت با استفاده از ابزار‌های قانونی اقدامات قضایی این رفع تصرف صورت خواهد گرفت.
جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به بحث جدا کردن بورس کالا از مجموعه وزارت اقتصاد و بازار سرمایه گفت: اینکه بخواهیم بورس کالا را زیر مجموعه وزارت صمت قرار دهیم اشتباه است و قطعا مجلس با چنین طرحی مخالفت می‌کند.
در این نشست که با حضور رییس اتحادیه کانون‌های وکلای دادگستری، معاون حقوق عامه دادستان کل کشور، مدیر آموزش کانون کارشناسان دادگستری، مشاور مدیریت بحران شهرداری، رئیس اداره ارزیابی خطر معاونت پیشگیری شهرداری و اعضای کمیته ملی پلاسکو برگزار شد، بر لزوم بازنگری فرایند‌های مخل بر حق ایمنی با رویکرد اسیب شناسانه تاکید گشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ